• Nimbus

Glada sidan

Det finns så mycket roligt runt adoption, inte bara väntan och längtan.
    Här är en sida där vi kan berätta om allt kul runt omkring. Det kan handla om allt, små framsteg eller stora.
    Dags att sprida lite glädje i adoptionsvärlden !

• Svar på tråden Glada sidan
  • Poppinella

Och även jag är glad för djupintervjuerna är avklarade! Gjorde min sista idag.
    Är även glad för egentligen hade vi tre möten kvar, men det sista hade vi inte bokat nån tid för. Så sa hon idag att vi nog inte kommer behöva det sista utan det räcker med de två som vi har inbokade! Hon tyckte att hon hade fått veta det hon behövde. Det kändes positivt!

• Namaste72
    mariachi skrev 2008-10-13 19:44:24 följande:
    hanya72: Får man komma in på din sida?
     Hej, min sida är lite privat för tillfället, no offence, men det rör sig ganska mycket folk på FL så jag vill hålla den privat för närvarande. Hoppas att det är okej med dig
    {} I´m too young to be so old{}
  • Snoopy1974

Dags att puffa upp glada sidan.

Synd om den hamnar för långt bak i tiden.

Har inget att tillägga mer än att vi är ett par dagar närmare vårt barn

?:*¨¨*:?. it's not how you birth your baby - it's how you love your child.?:*¨¨*:?.
  • Snoopy1974

... och sen trots det ekonomiska läget har vi idag fått positiva vibbar både från jobb och bank...

Ingen anedning till oro nånstans

?:*¨¨*:?. it's not how you birth your baby - it's how you love your child.?:*¨¨*:?.
  • MalleNalle

Njuter av 9 fina bilder på Vince som vi fått!
    Behöver jag säga att han är världens finaste!!??

• Maja T

MalleNalle, vi vill också se gullungen! Kan du inte sätta in en bild av honom i galleriet?

• basketmia

Jag är glad för att nästa onsdag kommer vi få vårt medgivande!

• Namaste72

Jag är glad för att min make alltid muntrar upp mig när jag känner mig nere, och att han ser så positivt hela tiden på adoptionsplanerna, även när jag tvekar

{} I´m too young to be so old{}
  • Maja T
    Namaste72 skrev 2008-10-17 09:26:02 följande:
    Jag är glad för att min make alltid muntrar upp mig när jag känner mig nere, och att han ser så positivt hela tiden på adoptionsplanerna, även när jag tvekar
    Instämmer! Vilka fina män vi har!
  • MalleNalle

Maja T skrev 2008-10-17 08:47:46 följande:

MalleNalle, vi vill också se gullungen! Kan du inte sätta in en bild av honom i galleriet?
    ÅH, hade så gärna velat sätta in bilder på honom!!
    Men jag och min man (mest min man ) har bestämt att vänta tills vi fått hem honom!
    Vi får väl se om jag kan övertyga honom...
Svar på tråden Glada sidan