• Maadeleine

Sent plus?

Hejsan!

Alltså ingen mens i siktet och imårn är det BIM+4
    Och inget plus på stickan :S Ni som fått plus sent? Hur sent då? Hoppas någon kan komma med lite svar, förvirrad tjej!

• Svar på tråden Sent plus?
  • Hoppfull82

jag känner nästan ingenting, lite molvärk stundvis...annars lugnt

• Andersson81

Vad menas med låghormonare??

Jag är på BIM +5, gjorde - på BIM+1 och på BIM +3

Längtar o hoppas på ett stort +++++

Älskade, efterlängtade Amanda 070824
  • SoulBlazy
    Andersson81 skrev 2008-08-31 19:58:22 följande:
    Vad menas med låghormonare??Jag är på BIM +5, gjorde - på BIM+1 och på BIM +3Längtar o hoppas på ett stort +++++
    när man är låghormonare utsöndrar kroppen inte lika starkt/mkt hormon som i vanliga fall under en graviditet...då kan man få minus fast man ska ha + på testen....bäst att ringa till gyn eller bm å be om blodprov samt ultraljud för att kolla upp...kan juh va nå annat som spökar oxå. ...
  • Andersson81

Jag har ju PCO fast en mild version.
    Jag fick äta många piller o ta sprutor för att bli med Amanda..
    Men det är ändå ovanligt att min mens hoppas över... o är så här pass sen.

Samt alla symptom jag har.
    Flytningar, öm mage, ömma bröst, kissar ofta, humörsvängningar, sug efter sött mm

Ska köpa test i veckan o ta igen

• SoulBlazy
    Andersson81 skrev 2008-08-31 20:45:54 följande:
    Jag har ju PCO fast en mild version. Jag fick äta många piller o ta sprutor för att bli med Amanda..Men det är ändå ovanligt att min mens hoppas över... o är så här pass sen.Samt alla symptom jag har.Flytningar, öm mage, ömma bröst, kissar ofta, humörsvängningar, sug efter sött mmSka köpa test i veckan o ta igen
    Ja gör så.... får du inget + då kan de nog vara en ide att höra av sig till bm och kolla upp som sagt.lycka till nu :)
  • Andersson81

Tack tack!
    Hoppas på ett plus...
    Nu har jag beställt hem tester från internet. Borde komma på tis

• Trynträ

Tjohooo här är jag också. Är typ överallt i alla trådar känns det som. Dag 65 har snart passerat. Brösten spänner och magen känns tung. Illamåendet har gått över vilket är skönt. På onsdag testar jag igen och sen till helgen om det inte visar sig. Efter det kontaktar jag nog bm.

• Trynträ

Ååå man får gratulera.

SoulBlazy skrev 2008-08-31 17:28:01 följande:
    hej där jag plussade igår på bim+16 å då har jag testat mkt tidigare oxå på bim å sen någon dag efter bim osv :)
Svar på tråden Sent plus?