• Maadeleine

    Sent plus?

    Hejsan!

    Alltså ingen mens i siktet och imårn är det BIM+4
    Och inget plus på stickan :S Ni som fått plus sent? Hur sent då? Hoppas någon kan komma med lite svar, förvirrad tjej!

  • Svar på tråden Sent plus?
  • FruRundberg
    SoulBlazy skrev 2008-09-02 18:42:02 följande:
    du får vänta å se helt enkelt.....lycka till :)
    Jo det är sant.. väntar å väntar.. men har man tålamod?? hehe nää inte jag iaf..
  • SoulBlazy
    JoNaLi skrev 2008-09-02 18:46:50 följande:
    Jo det är sant.. väntar å väntar.. men har man tålamod?? hehe nää inte jag iaf..
    hehe bim+1 och + 2 då hade jag massa tålamod å tänkte att mensen bara var sen.....sen på bim+16 då lessna jag ur å köpte ett nytt test å plussade :D så ha tålamod..:D
  • FruRundberg
    SoulBlazy skrev 2008-09-02 18:50:01 följande:
    hehe bim+1 och + 2 då hade jag massa tålamod å tänkte att mensen bara var sen.....sen på bim+16 då lessna jag ur å köpte ett nytt test å plussade :D så ha tålamod..:D
    Haha joo det är juh skillnad mellan +1/2 och +16
    Jag intalar mig att mensen är på väg så jag slipper bli såååå besviken sen.. fast hjärtat önskar juh nått annat.
  • SoulBlazy
    JoNaLi skrev 2008-09-02 18:59:46 följande:
    Haha joo det är juh skillnad mellan +1/2 och +16 Jag intalar mig att mensen är på väg så jag slipper bli såååå besviken sen.. fast hjärtat önskar juh nått annat.
    klart ....de hjärtat vill får bli hjärtats hemlighet...men försök att inte tänka på det heller bara stressen av de kan få mensen att bli sen har jag fått uppleva....att fundera på vart den tatt vägen däremot har gått bra :) för sen +a jag :D hoppas på att de håller sig bara .....
  • Trynträ

    Va härligt det låter att ni plussat så sent för det betyder att man inte ska ge upp hoppet direkt. Jag har nästan slutat tänka på en ev. graviditet eftersom jag är på dag 67 men samtidigt är mina bröst och mage så skum. Mår dock toppen och har inte ont nånstans så det vore ju rätt otroligt om man skulle vara gravid.

  • Jirry

    Nu är det tidigt inne på BIM+7, vita flytningar, mensvärk, ömmande tuttar, tror inte mensen kommer i dag heller för flytningarna brukar ändra färg till brunt innan mensen kommer.
    Mysko kropp ja har:P

  • Maadeleine
    Jirry skrev 2008-09-03 00:18:58 följande:
    Nu är det tidigt inne på BIM+7, vita flytningar, mensvärk, ömmande tuttar, tror inte mensen kommer i dag heller för flytningarna brukar ändra färg till brunt innan mensen kommer.Mysko kropp ja har:P
    Du är inte ensamen :) Vi får helt enkelt vänta och se vad som händer, ingen tant för mej idag heller så
  • Trynträ

    Äh, jag testa nu på morgonen eftersom det gått flera timmar sen jag kissade och gissa vad: MINUS som vanligt. Blir så j*la less. Nu tror jag verkligen att jag inbillar mig alla symptom. Kan inte bara mensen ta och komma nu så man kan gå vidare i sitt liv.

  • Jirry
    Trynträ skrev 2008-09-03 07:30:06 följande:
    Äh, jag testa nu på morgonen eftersom det gått flera timmar sen jag kissade och gissa vad: MINUS som vanligt. Blir så j*la less. Nu tror jag verkligen att jag inbillar mig alla symptom. Kan inte bara mensen ta och komma nu så man kan gå vidare i sitt liv.
    Hoppas du får ett plus eller mens snart som du gått och väntat:(
    Tänker på dig. Kram
Svar på tråden Sent plus?