• Maadeleine

Sent plus?

Hejsan!

Alltså ingen mens i siktet och imårn är det BIM+4
    Och inget plus på stickan :S Ni som fått plus sent? Hur sent då? Hoppas någon kan komma med lite svar, förvirrad tjej!

• Svar på tråden Sent plus?
  • Jirry
    Maadeleine skrev 2008-09-03 06:51:06 följande:
    Du är inte ensamen :) Vi får helt enkelt vänta och se vad som händer, ingen tant för mej idag heller så
    Nej bara vita flytningar som kommer...Se om ja vågar testa i morn...ja fega o tog ett ÄL test nu, det visade svagt bara på stegringen. Hört att ÄL test kan ge utslag om man är gravid, inte säkert men på en del har det hänt.
  • Moviefreak
    Jirry skrev 2008-09-03 09:00:19 följande:
    Nej bara vita flytningar som kommer...Se om ja vågar testa i morn...ja fega o tog ett ÄL test nu, det visade svagt bara på stegringen. Hört att ÄL test kan ge utslag om man är gravid, inte säkert men på en del har det hänt.
    Har läst igenom er tråd och vill bara säga lycka till allihop!
    Och som svar till Jirry: jag fick fullt utslag på ÄL-test när jag var gravid i april..
  • karrekanin
    Svar på #88
    hej tjejer nu har jag varit på Vul... ingen bebis.. :( men har inga hormoner heller därav ingen mens..! har blivit lite rund på semestern och tydligen så är det en tillräcklig "övervikt" för att min kropp ska få en hormon rubbning?! men, men skönt att veta vad d e för fel. Ska äta hormoner i 10 dagar och börja ta tag i min vikt, lägger nu baby planerna på hyllan och satsar på beach -09 istället :D. Grattis till er alla som fått ett plus och till er andra , kämpa på. Kramar till er alla.
  • milk and honey
    Trynträ skrev 2008-09-03 07:30:06 följande:
    Äh, jag testa nu på morgonen eftersom det gått flera timmar sen jag kissade och gissa vad: MINUS som vanligt. Blir så j*la less. Nu tror jag verkligen att jag inbillar mig alla symptom. Kan inte bara mensen ta och komma nu så man kan gå vidare i sitt liv.
    Hej..
    Nu har jag sett dig i många trådar och jag lider med dig, men se nu till att ringa kvinnokliniken så du får hjälp så här kan du ju inte ha det, måste ju vara asjobbit
    Har du provat att äta efamol eller glandin? det ska hjälpa kroppen att bli regelbunden och har du tur hjälper den även till att bli gravid .. bara positivt alltså, enda negativa med den i början är att man kan bli smått illamående av den, det blev jag.. Lycka till nu!
  • screen
    SoulBlazy skrev 2008-09-02 13:43:01 följande:
    jag kännde samma symtom innan jag fick mitt + .... å det blev frustrerande dem sista dagarnas väntan...bim+16 var ingen höjdare.... först kännde jag juh inget sen började jag känna av brösten.....den mensvärks liknande värken du har kan lika gärna vara molvärk (växtvärk i livmodern) har du tagit något test innan ? OCH TILL ALLA NU DÅ:fick förklarat för mig att det kan va olika från grav till grav med hormonerna å så.... min förra grav visade jag tydligt + på bim-4 å nu fick jag minus hela tiden fram till bim+16 då jag fick ett svagt svagt +....ett minus kan alltid bli ett plus men ett plus är aldrig ett minus :) hänger ni med? :D
    jag har testat tre ggr nu och alla test har visat ett sort fett minus...hmm...=( börjar bli lagomt less....vore ju lite kul om det va nån där inne...=) men sån tur har man väl inte....som vanligt.....(positiva klubben)...hehe
  • Trynträ

Tur att nån hoppas. Själv har jag gett upp hoppet. Har bergis inte ens fått ÄL.

Jirry skrev 2008-09-03 08:58:29 följande:
    Hoppas du får ett plus eller mens snart som du gått och väntat:(Tänker på dig. Kram
  • Trynträ

Jag har bestämt mig för att jag ringer efter dag 80 om jag fortfarande inte fått mens eller plus. Då har jag överskridit förra cykeln då jag fick mf. Mådde ju illa en hel vecka förut samt att jag nån vecka före det var vrålhungrig i tre dagar. Fick även en aprikosfärgad flytning i trosorna en kväll för några veckor sen. Men men...inbillning var det.

Vi får se vad bm säger sen om ev. preparat. Tack för tipsen!

milk and honey skrev 2008-09-03 10:15:16 följande:

Hej..Nu har jag sett dig i många trådar och jag lider med dig, men se nu till att ringa kvinnokliniken så du får hjälp så här kan du ju inte ha det, måste ju vara asjobbit Har du provat att äta efamol eller glandin? det ska hjälpa kroppen att bli regelbunden och har du tur hjälper den även till att bli gravid .. bara positivt alltså, enda negativa med den i början är att man kan bli smått illamående av den, det blev jag.. Lycka till nu!
  • Maadeleine

Har gett upp nu med detta testandet, bim +6 idag och inte nån tant men massa mensverk.. Och inte ett plus på stickan, Mensen kanske hoppat över en månad som den aldrig gjort förut, Ganska less på att ha det såhär nu! KOM MENSEN!!!

• Trynträ

Å jag har inte ens mensvärk. Tror min kropp är lite knäpp. Lite ont kan man väl få nånstans. Nu börjar det ju kännas som vanligt. Eller så har jag helt enkelt vant mig nu.

Maadeleine skrev 2008-09-03 15:20:53 följande:
    Har gett upp nu med detta testandet, bim +6 idag och inte nån tant men massa mensverk.. Och inte ett plus på stickan, Mensen kanske hoppat över en månad som den aldrig gjort förut, Ganska less på att ha det såhär nu! KOM MENSEN!!!
Svar på tråden Sent plus?