• Maadeleine

Sent plus?

Hejsan!

Alltså ingen mens i siktet och imårn är det BIM+4
    Och inget plus på stickan :S Ni som fått plus sent? Hur sent då? Hoppas någon kan komma med lite svar, förvirrad tjej!

• Svar på tråden Sent plus?
  • Maadeleine
    Tuttie skrev 2008-09-03 18:08:42 följande:
    Så jäkla surt...Har hört att man kan hoppa över ne ägglossning 1 månad utan nått större problem men skippas mensen då också eller kommer den ändå?
    Har ingen aning kanske det som hänt mej nu då, men varför mensverk och skit humör och onda bröstvårtor då :-s Hmz fatta då inget
  • Trynträ

Mina bröstvårtor känns lite mindra ömma nu och illamåendet gick över för drygt en vecka sen (mådde illa i en vecka lite då och då på dagarna). Kunde ibland känna lite svagt i magen men nu tycker jag inte jag känner mycket. Möjligtvis om jag ligger på rygg för då känns det som en liten klump i magen. Kanske är fett, vem vet.

• Dancia

Min kompis plussade på BIM+12, så det är helt normalt att plussa sent. Vissa är väldigt låghormonade och gravhormonerna syns sent.

• Maadeleine

Dancing Sunrise skrev 2008-09-03 18:22:55 följande:

Min kompis plussade på BIM+12, så det är helt normalt att plussa sent. Vissa är väldigt låghormonade och gravhormonerna syns sent.
    ja man börja funder, fatta inte riktigt vad som händer, men tydligen kan mensen hoppa över en månad,och det har då aldrig hänt mej, Man undrar bara varför det inte syns nu om man skulle va det
  • Trynträ

Kände hon på sig att hon var gravid? Vet du vilka symptom hon hade?

Dancing Sunrise skrev 2008-09-03 18:22:55 följande:

• Dancia
    Trynträ skrev 2008-09-03 18:26:10 följande:
    Kände hon på sig att hon var gravid? Vet du vilka symptom hon hade?Dancing Sunrise skrev 2008-09-03 18:22:55 följande:
    Ja det gjorde hon . Hon hade inte så värst mycket gravsymtom, liite ont i brösten ibland, inget illamående, men däremot hade hon växtvärk, allstå som kändes som mensvärk. Om det visar plus sent så kan det som sagt bero på att man är låghormonad, och då brukar man heller inte få så jättestarka gravsymtom, eftersom det är gravhormonerna som orsakar symtomen.

Det här med att man någon månad kan hoppa över ägglossning stämmer, men mensen brukar alltid komma ändå.
  • Maadeleine

Hehe ok så den kommer ändå.. kanske är en bebbe inne i magan då Får vänta och se vad som händer hehe!

• Kenzie

Jag plussade på bim + 9 och kände mig inte alls gravid, hade bara lite molvärk och trodde mensen skulle komma närsomhelst. Så ge inte upp hoppet tjejer

• Maadeleine
    Kenzie skrev 2008-09-03 18:32:13 följande:
    Jag plussade på bim + 9 och kände mig inte alls gravid, hade bara lite molvärk och trodde mensen skulle komma närsomhelst. Så ge inte upp hoppet tjejer
    Hur ofta testade du?
  • Kenzie
    Maadeleine skrev 2008-09-03 18:34:23 följande:
    Hur ofta testade du?
    Hm varannan dag från bim tror jag.
Svar på tråden Sent plus?