• Maadeleine

Sent plus?

Hejsan!

Alltså ingen mens i siktet och imårn är det BIM+4
    Och inget plus på stickan :S Ni som fått plus sent? Hur sent då? Hoppas någon kan komma med lite svar, förvirrad tjej!

• Svar på tråden Sent plus?
  • Jirry
    SoulBlazy skrev 2008-09-01 17:35:32 följande:
    du hade juh kunnat gjort de lätt för dig å läst svaren TS har fått..:) men jag tar väl å svarar då....jag var på bim + 16 nu när jag fick + å före de har jag fått minus hela tiden...billigatester är inge bra....dem har jag fått minus med....men testade nu med rfsu å fick svagt + sen med cbs digitala idag å fick svaret GRAVID....så vänta ett tag till du å prova med ett annat test om mensen inte kommer..... får du minus igen då så ring bm.
    Oki, ja blir så ivrig;) läser o läser vad alla skriver...men tar knappt inte in något, min hjärna letar bara bebis symntom (man blir lite koko då). men läste noga vad du skrev:D
    ska testa med ett annat test o se vad den visar.
    Väntar till minst Torsdag om inte mensen dykt upp så köper jag ett CB då.
    Tack för du svar mig:D
  • SoulBlazy
    Jirry skrev 2008-09-01 17:52:08 följande:
    Oki, ja blir så ivrig;) läser o läser vad alla skriver...men tar knappt inte in något, min hjärna letar bara bebis symntom (man blir lite koko då). men läste noga vad du skrev:Dska testa med ett annat test o se vad den visar. Väntar till minst Torsdag om inte mensen dykt upp så köper jag ett CB då.Tack för du svar mig:D
    det är lugnt klart man svarar...de är frustrerande att gå omkring å inte få svar på de man undrar....jag har juh fått klara mig själv i princip så...:) lycka till nu :D å uppdatera gärna så man vet hur de går för dig :)
  • Jirry
    SoulBlazy skrev 2008-09-01 17:55:11 följande:
    det är lugnt klart man svarar...de är frustrerande att gå omkring å inte få svar på de man undrar....jag har juh fått klara mig själv i princip så...:) lycka till nu :D å uppdatera gärna så man vet hur de går för dig :)
    Ska jag göra. Tack än en gång:)
  • SoulBlazy
    Jirry skrev 2008-09-01 17:57:51 följande:
    Ska jag göra. Tack än en gång:)
    bra det :D man blir juh så nyfiken :D
    hörs mot torsdag då :) å är det något du undrar över så är det bara att fråga i denna tråden :)
  • Maadeleine

Jag har gett upp, fatta inte va som hänt med min kropp, inget pkus ingen mens, Massa mensverk idag :S

• Hoppfull82

jag är i samma sits, men bara BIM + 3
    bättre att mensen kommer någongång så vi kan ta nya tag

• Jirry
    Hoppfull82 skrev 2008-09-01 18:10:06 följande:
    jag är i samma sits, men bara BIM + 3bättre att mensen kommer någongång så vi kan ta nya tag
    Japp så känns det för mig med. För just nu så går ja o grubblar o tänker så mycket. Känns som alla i min närhet väntar bebis.
  • Jirry
    Maadeleine skrev 2008-09-01 18:07:06 följande:
    Jag har gett upp, fatta inte va som hänt med min kropp, inget pkus ingen mens, Massa mensverk idag :S
    har också mens värk, i bland mer o ibland mindre. På nätterna så kan jag vakna av att det sticker drar i livmodern.
    Om det är mensen så vill jag att den ska komma nu! Så man kan börja på ny kula.
  • Maadeleine
    Jirry skrev 2008-09-01 18:16:02 följande:
    har också mens värk, i bland mer o ibland mindre. På nätterna så kan jag vakna av att det sticker drar i livmodern.Om det är mensen så vill jag att den ska komma nu! Så man kan börja på ny kula.
    Tror inte man ska tänka på det för mycket, klart det gör man ju, men kroppen kan bli förskenad om man stessar för mycket osv, pratade med BM idag och hon tyckte ja skulle vänta en vecka med att testa mej igen, Hon sa att kroppen kanske är stressad eller att man va gravid men det inte syndes ännu..
  • Jirry

Ja om man tänker för mkt på det så kan ju mensen bli sen för det, också hört det.
    Har bokat in mig på massa jobb nu några dagar så jag ska ha annat o tänka på. Så närmare helgen torsdag eller nåt tänkte ja ta nytt test.
    men först joba jobba jobba;)

Svar på tråden Sent plus?