• Maadeleine

Sent plus?

Hejsan!

Alltså ingen mens i siktet och imårn är det BIM+4
    Och inget plus på stickan :S Ni som fått plus sent? Hur sent då? Hoppas någon kan komma med lite svar, förvirrad tjej!

• Svar på tråden Sent plus?
  • SoulBlazy
    Trynträ skrev 2008-08-31 21:48:18 följande:
    Ååå man får gratulera.
    Tackar tackar :D
  • HjärteBebis

Jag verkar då inte vara en låghormonare. Plussade starkt på BIM+2. Fast slutade med abort Misstänker att jag är gravid igen (trots p-piller). Brösten har ömmat sen 22/8. Tror jag har BIM runt 14/9. ska bli spännande

• ett plus ett
    HjärteBebis skrev 2008-09-01 09:01:06 följande:
    Jag verkar då inte vara en låghormonare. Plussade starkt på BIM+2. Fast slutade med abort Misstänker att jag är gravid igen (trots p-piller). Brösten har ömmat sen 22/8. Tror jag har BIM runt 14/9. ska bli spännande
    Det kan tydligen variera från gång till gång. Men det vanligaste är ju att man inte är låghormonare..
  • Andersson81

Idag har jag fått en brukaktig flytning så mensen är väl på g...

Älskade, efterlängtade Amanda 070824
  • Goldentear
    Svar på #13
    Nej jag hade inga blödningar dock en känsla av mensvärk hela tiden...
    Emil ska bli storebror...
  • ett plus ett

Jag har pratat med en gammal granne som är barnmorska och hon trodde att det nog var äl jag hade förra tisdagen. Fick en slemklump med lite blod i och mensvärk. På äl-testerna blev det dessutom två streck (ett svagare), det har jag aldrig fått förut, så stegringen var kanske en eller två dagar innan. Hon sa att eftersom jag inte haft äl på väldigt länge kan kroppen ha försökt veckan innan och därför hade jag mensvärk då med och att den nu gjorde ett nytt försök. Så gravtesterna jag gjort var ju isf rätt onödiga eftersom det är en vecka kvar till bim isf :)

Min mensvärk har släppt lite, bara svagt molande kvar nu, men hon sa att det kan bli så i början när kroppen ska komma igång igen, att allt känns lite mer. Man kan även få pms-symptom man inte haft förut, så ingen idé att leta grav-symptom på med andra ord.

Så blir inget test förrän om tidigast en vecka för min del. Hur har det gått för er andra?

• Maadeleine

ett plus ett skrev 2008-09-01 14:16:40 följande:

Jag har pratat med en gammal granne som är barnmorska och hon trodde att det nog var äl jag hade förra tisdagen. Fick en slemklump med lite blod i och mensvärk. På äl-testerna blev det dessutom två streck (ett svagare), det har jag aldrig fått förut, så stegringen var kanske en eller två dagar innan. Hon sa att eftersom jag inte haft äl på väldigt länge kan kroppen ha försökt veckan innan och därför hade jag mensvärk då med och att den nu gjorde ett nytt försök. Så gravtesterna jag gjort var ju isf rätt onödiga eftersom det är en vecka kvar till bim isf :) Min mensvärk har släppt lite, bara svagt molande kvar nu, men hon sa att det kan bli så i början när kroppen ska komma igång igen, att allt känns lite mer. Man kan även få pms-symptom man inte haft förut, så ingen idé att leta grav-symptom på med andra ord. Så blir inget test förrän om tidigast en vecka för min del. Hur har det gått för er andra?
    Ja du det verkar spöka lite överallt, inget plus ännu och ingen mens, men idag har ja haft typ mensverk så den kommer väl snart, Pratade med BM idag och om den inte kommer ska ja testa om en vecka igen.. Har aldrig varit med om detta tidigare :S
  • Jirry

Skulle haft BIM 27/8 men kom inget mens. Nu är jag på BIM+5 men inget plus!
    Testa mig på BIM-1 med CB visade minus.
    PÅ BIM dagen tog jag ett till CB visade minus.
    Nu i dag på BIM+5 tog jag ett test sticka från billiga tester det visade minus.
    Fattar inget...mina bröst är ömma runt sidorna, har blivit något lila/blåaktigt mönster över vårt-gården på båda sidor.
    Större har de också blivit.
    Jag blir åksjuk då jag åker bil.
    Är trött och frusen.
    Svanken gör ont har gjort det sen några dagar efter ÄL.
    Likaså ont i äggstockarna, stick i livmodern i bland i visa lägen.
    Har vita flytningar, brukar alltid ändra färg till mer bruna runt BIM men inte nu.

Hört att man kan känna på livmodern om man är gravid, min känns mjuk, hålet känns, men är om det är en beläggning för det av nåt gegga.

• Jirry
    SoulBlazy skrev 2008-08-31 17:28:01 följande:
    hej där jag plussade igår på bim+16 å då har jag testat mkt tidigare oxå på bim å sen någon dag efter bim osv :)
    Oj Grattis:D
    Du ger mig hopp. hoppas jag är en låghormonare.
  • SoulBlazy
    Jirry skrev 2008-09-01 17:29:52 följande:
    Skulle haft BIM 27/8 men kom inget mens. Nu är jag på BIM+5 men inget plus!Testa mig på BIM-1 med CB visade minus.PÅ BIM dagen tog jag ett till CB visade minus.Nu i dag på BIM+5 tog jag ett test sticka från billiga tester det visade minus.Fattar inget...mina bröst är ömma runt sidorna, har blivit något lila/blåaktigt mönster över vårt-gården på båda sidor.Större har de också blivit.Jag blir åksjuk då jag åker bil.Är trött och frusen.Svanken gör ont har gjort det sen några dagar efter ÄL.Likaså ont i äggstockarna, stick i livmodern i bland i visa lägen.Har vita flytningar, brukar alltid ändra färg till mer bruna runt BIM men inte nu.Hört att man kan känna på livmodern om man är gravid, min känns mjuk, hålet känns, men är om det är en beläggning för det av nåt gegga.
    du hade juh kunnat gjort de lätt för dig å läst svaren TS har fått..:)
    men jag tar väl å svarar då....jag var på bim + 16 nu när jag fick + å före de har jag fått minus hela tiden...
    billigatester är inge bra....dem har jag fått minus med....men testade nu med rfsu å fick svagt + sen med cbs digitala idag å fick svaret GRAVID....så vänta ett tag till du å prova med ett annat test om mensen inte kommer..... får du minus igen då så ring bm.
Svar på tråden Sent plus?