Sent plus?
Hejsan!
Alltså ingen mens i siktet och imårn är det BIM+4
Och inget plus på stickan :S Ni som fått plus sent? Hur sent då? Hoppas någon kan komma med lite svar, förvirrad tjej!
Hejsan!
Alltså ingen mens i siktet och imårn är det BIM+4
Och inget plus på stickan :S Ni som fått plus sent? Hur sent då? Hoppas någon kan komma med lite svar, förvirrad tjej!
Jag har köpt hem billiga tester från testlagret och de stillar min otålighet lite. Det är kanske alldeles för tidigt för mig att testa än, är 4-5 dagar kvar till Bim, men den där stressen har lagt sig och det är huvudsaken tycker jag. Alla dessa minus varje dag gör att jag förberett mig på att det inte är något, så slipper jag bli besviken om så är fallet. I morgon ska jag testa med ett clearblue, det kan ju visa tre dagar innan, för sen åker jag bort över helgen. Ska bli skönt att slippa tänka på detta några dagar. Lycka till ni andra, kikar in efter helgen och ser om något hänt!
För min egen del hade ju hoppet varit större om jag vetat om jag haf ÄL eller ej men som det är nu har jag inte en aning.
Däremot har jag haft skumma känslor denna månad som jag aldrig haft förut. Men så har jag ju käkat p-piller i typ hundra år också så man vet ju aldrig.
Isåfall låter det ju väldans lovande.
Idag har det varit väldigt jobbigt på jobbet. Håller nästan på att somna så jag måste nog bege mig hemåt nu. Har inte sovit så bra på sistone.
Mensvärken kan ju vara växtvärk också så ge inte upp. Själv har jag nada värk i magen så jag har inte så stora förhoppningar. Kissar ofta gör jag med men jag brukar kissa rätt ofta i vanliga fall med så det känns inte riktigt som ett tecken för mig.
BIM +6
"Grav"symtom: Ont i brösten, mår illa.. , mensvärk i mellanåt... (molvärk?)
Men inte gravid enligt testen... SUCK!