• Maadeleine

Sent plus?

Hejsan!

Alltså ingen mens i siktet och imårn är det BIM+4
    Och inget plus på stickan :S Ni som fått plus sent? Hur sent då? Hoppas någon kan komma med lite svar, förvirrad tjej!

• Svar på tråden Sent plus?
  • Maadeleine
    Jirry skrev 2008-09-01 18:26:31 följande:
    Ja om man tänker för mkt på det så kan ju mensen bli sen för det, också hört det.Har bokat in mig på massa jobb nu några dagar så jag ska ha annat o tänka på. Så närmare helgen torsdag eller nåt tänkte ja ta nytt test.men först joba jobba jobba;)
    Hehe ja precis.. ja vi får hålla tummar och tår att det inte kommer någon mens och att det är nått sött i magen istället :)
  • Jirry

Mmmm
    När ja var yngre i tonåren trodde jag man blev gravid på en gång utan skydd, inte visste jag att det kunde vara så svårt;)

• Maadeleine
    Jirry skrev 2008-09-01 18:30:45 följande:
    Mmmm När ja var yngre i tonåren trodde jag man blev gravid på en gång utan skydd, inte visste jag att det kunde vara så svårt;)
    Hehe ne men du vet då hade man blivit gravid bara för att ;)
  • Jirry
    Maadeleine skrev 2008-09-01 18:33:59 följande:
    Hehe ne men du vet då hade man blivit gravid bara för att ;)
    Ja men nån finnig tonårs kille som inte kommit i målbrottet:D
  • Trynträ

Jag har lite som dig. Mina bröst är också lite blåa. Bröstvårtorna går ibland utåt mot för i vanliga fall inåt. Har aldrig haft så förut. Spänner lite i dem ibland. Inbillar mig att de är lite mer svällda också.

Jirry skrev 2008-09-01 17:29:52 följande:
    Skulle haft BIM 27/8 men kom inget mens. Nu är jag på BIM+5 men inget plus!Testa mig på BIM-1 med CB visade minus.PÅ BIM dagen tog jag ett till CB visade minus.Nu i dag på BIM+5 tog jag ett test sticka från billiga tester det visade minus.Fattar inget...mina bröst är ömma runt sidorna, har blivit något lila/blåaktigt mönster över vårt-gården på båda sidor.Större har de också blivit.Jag blir åksjuk då jag åker bil.Är trött och frusen.Svanken gör ont har gjort det sen några dagar efter ÄL.Likaså ont i äggstockarna, stick i livmodern i bland i visa lägen.Har vita flytningar, brukar alltid ändra färg till mer bruna runt BIM men inte nu.Hört att man kan känna på livmodern om man är gravid, min känns mjuk, hålet känns, men är om det är en beläggning för det av nåt gegga.
  • Tuttie

Hej!
    Åh precis den tråden jag sökte Jag skulle haft BIM den 28/8 men inget så jag är alltså på BIM +4 eller är det 5?

Ingen mens inget +. Ringde min bm idag och hon ville nästan säga att hon trodde på en grav iaf.. Men visst hon kan ju inte garantera... Bara det att jag är låghormonare ..

Dock fick jag + på BIM förra gången. Har en 2åring hemma .. Men det kan tydligen skilja sig från gång till gång. Så nu ska jag vänta till helgen och sen testa igen. Får se

Symtom
    Ont i brösten och illamående.

Anledningen att hon sa så är att min mens är så grymt regelbunden i vanliga fall. Jag kan säga nästan exakt på morgonen när jag vaknar att åh nu kommer jag få mens o så blir det. Dagen eller tidpunkten slår aldrig fel. Men nu är det /-5 dagar över ...

Men som sagt jag tror inget nu.... Bara hoppas på mitt feta +. Men det är länge kvar för hon bad mig vänta minst en vecka..Så vi får se hur jag gör, kanske testar i helgen.

(¯`°?.¸ ♥ Världens finaste Cornelia ♥ ¸.?°´¯) (tuttie.blogg.se/)
  • Tuttie
    Rättelse

Men nu är det /-5 dagar över  = Men nu är det 4-5 dagar över skulle det stå ...
    (¯`°?.¸ ♥ Världens finaste Cornelia ♥ ¸.?°´¯) (tuttie.blogg.se/)
  • ett plus ett

Mina symptom jag haft är borta nu, så antar att det var ovanligt starka känningar på äl jag haft, har bara ytterst lite molvärk men det är ju helt normalt. Nu är det bara att vänta, har inga förhoppningar eller förväntningar men det kan ju bero på att det är ett tag kvar tills jag kan testa. Blir säkert lika manisk om en vecka igen :)

• Jirry

Ingen mens i dag heller. Är på BIM+6 nu.

• Maadeleine
    Jirry skrev 2008-09-02 08:19:30 följande:
    [citat]
    Ingen mens i dag heller. Är på BIM+6 nu.
    [/citat

Då är vi två .. Man börja fundera va som händer med en, inget plus för den delen heller.. Hmz
Svar på tråden Sent plus?