• Maadeleine

Sent plus?

Hejsan!

Alltså ingen mens i siktet och imårn är det BIM+4
    Och inget plus på stickan :S Ni som fått plus sent? Hur sent då? Hoppas någon kan komma med lite svar, förvirrad tjej!

• Svar på tråden Sent plus?
  • Jirry

Har du testa i dag? Ja vågar inte göra det på några dagar:P För blir så ledsen då ja ser minuset:P

• Maadeleine
    Jirry skrev 2008-09-02 08:24:40 följande:
    Har du testa i dag? Ja vågar inte göra det på några dagar:P För blir så ledsen då ja ser minuset:P
    Har testat varje dag :( Men bara minus, nu har ja bestämt mej för att hålla mej några dagar och se om mensen kommer eller inte.. Får man se sedan om det visar nått, känns helt omöjlig att det ska visa nått plus :S
  • Jirry
    Maadeleine skrev 2008-09-02 08:26:16 följande:
    Har testat varje dag :( Men bara minus, nu har ja bestämt mej för att hålla mej några dagar och se om mensen kommer eller inte.. Får man se sedan om det visar nått, känns helt omöjlig att det ska visa nått plus :S
    Nej omöjligt är det inte. Tänk på hon som + itråden på BIM+16. Hon hade testa varje dag tror jag o sen kom plus på dag 16:D
    Hoppas det händer oss;)
  • Maadeleine
    Jirry skrev 2008-09-02 08:29:27 följande:
    Nej omöjligt är det inte. Tänk på hon som + itråden på BIM+16. Hon hade testa varje dag tror jag o sen kom plus på dag 16:DHoppas det händer oss;)
    Man tycker att det känns omöjligt, om man nu inte är gravid kan man då bara få mensen så man vet vad som händer, man blir ju knäpp när man inte vet, och helst när ja aldrig varit såhär sen med mensen, alltid kommit på dagen typ :S
  • Jirry

jag har också alltid fått samma dag varje månad på löningsdagen 27. Kan vart en dag sen eller tidig ibland men aldrig så här:P
    Har inte vart sjuk eller stressad heller så fattar inte varför den skulle va sen...förutom oskyddat sex då;)

• Maadeleine
    Jirry skrev 2008-09-02 08:36:36 följande:
    jag har också alltid fått samma dag varje månad på löningsdagen 27. Kan vart en dag sen eller tidig ibland men aldrig så här:PHar inte vart sjuk eller stressad heller så fattar inte varför den skulle va sen...förutom oskyddat sex då;)
    hehe som ja då, och än fast man varit stressad eller så är ja alltid ändå så den har kommit likt förbannad haha! Och imellan åt får ja sån där känning som innan mensen ska komma, sitter och tänker då jaha snart kommer mensen men inget blod inte! Om man nu skulle va gravid kan det då bara visa ett plus istället för att man ska gå runt och bli test galen, kan då inte hålla mej mera än fyra timmar heller för då pissa ja på mej! Går ju och pinkar varannan timme typ.. Haha
  • Jirry

Ja springer också typ varannan timme o kissar. Och tuttarna ömmar i dag med.
    Om mensen ska komma så får den FAN göra det nu. Så ja får börja på ny kula;)

• Maadeleine
    Jirry skrev 2008-09-02 08:43:59 följande:
    Ja springer också typ varannan timme o kissar. Och tuttarna ömmar i dag med. Om mensen ska komma så får den FAN göra det nu. Så ja får börja på ny kula;)
    Haha ja precis! Pratade med BM igår och hon tyckte ja skulle vänta en vecka nu med att testa mej, men kunde inte låta bli imårse hehe, Men nu ska ja vänta en vecka om inte tantröd kommer då.. Och visa det inte då skulle ja ringa henne
  • Jirry
    Maadeleine skrev 2008-09-02 08:45:25 följande:
    Haha ja precis! Pratade med BM igår och hon tyckte ja skulle vänta en vecka nu med att testa mej, men kunde inte låta bli imårse hehe, Men nu ska ja vänta en vecka om inte tantröd kommer då.. Och visa det inte då skulle ja ringa henne
    har inte prata med BM än... men väntar en vecka till om inte mensen kommit då får jag väl besöka bm ja med. Men hoppas på ++++++++++++++:D
  • Maadeleine
    Jirry skrev 2008-09-02 08:48:08 följande:
    har inte prata med BM än... men väntar en vecka till om inte mensen kommit då får jag väl besöka bm ja med. Men hoppas på ++++++++++++++:D
    hehe ja vi får hålla tummar och tår :)
Svar på tråden Sent plus?