• Maadeleine

Sent plus?

Hejsan!

Alltså ingen mens i siktet och imårn är det BIM+4
    Och inget plus på stickan :S Ni som fått plus sent? Hur sent då? Hoppas någon kan komma med lite svar, förvirrad tjej!

• Svar på tråden Sent plus?
  • SoulBlazy
    Maadeleine skrev 2008-09-02 13:53:59 följande:
    Alltså ja har ingen aning, känns som mensverk ibland och ibland känns det som att det är på sidan av äggstockarna, Ont i bröstvårtorna men inte själva bröstet.. Humöret är då helt okontrollbart (suck) Men inte en endaste droppe blod och inte ett enda svagt plus ens.. Haha! Orka testa mera nu, NEJ! Jag väntar några dagar och se om tanten kommer eller inte.. Jag har ställt in mej själv nu på att ja inte är gravid bara för att.. Man blir ju galen om man ska gå runt och tänka på varför mensen inte kommer.. Alla vi tjejer tänker för mycket alltså haha!
    jag slutade tänka på allt helt jag.....tänkte varken att jag var gravid eller inte....men däremot så började man juh förbanna kroppen å undra vart fröken röd tatt vägen :)
    men men allt man kan göra är juh att vänta å förhoppningsvis får man de svar man drömt om :) det är juh aldrig ett sämre svar än att man får en ny chans att hoppa på de... :D
  • Maadeleine
    SoulBlazy skrev 2008-09-02 13:57:25 följande:
    jag slutade tänka på allt helt jag.....tänkte varken att jag var gravid eller inte....men däremot så började man juh förbanna kroppen å undra vart fröken röd tatt vägen :) men men allt man kan göra är juh att vänta å förhoppningsvis får man de svar man drömt om :) det är juh aldrig ett sämre svar än att man får en ny chans att hoppa på de... :D
    Precis mera sport då :P Ne det är bara att vänta och se, tänk om man hade ett egen ultraljud hemma haha fasen så coolt ;) Kunde man kanske få svart på en gång :)
  • SoulBlazy
    Maadeleine skrev 2008-09-02 13:59:55 följande:
    Precis mera sport då :P Ne det är bara att vänta och se, tänk om man hade ett egen ultraljud hemma haha fasen så coolt ;) Kunde man kanske få svart på en gång :)
    haha undrar hur många ggr man har önskat det :D skulle va hur häftigt som helst :D här ser allt fint ut humm humm :D hahah
  • Maadeleine
    SoulBlazy skrev 2008-09-02 14:30:50 följande:
    haha undrar hur många ggr man har önskat det :D skulle va hur häftigt som helst :D här ser allt fint ut humm humm :D hahah
    Hahaha :D
  • karrekanin
    Svar på #81
    jag är idag på BIM 21 har molnande värk. tog ett test i morse hos BM men minus... ska till Gyn i morgon o kolla m ett Vul.. BM säger att d e min mens som bara hoppat över denna mån, men varför har jag ont?? Vill ha svar ... Hoppas att man kan få ett i morgon..men mest av allt vill jag ju att det ska finnas ett litet liv därinne.. :)
  • Rispan

är idag på bim+14 o fick mitt plus imorse:).. inget plus dagarna innan.

• SoulBlazy
    Rispan skrev 2008-09-02 16:18:02 följande:
    är idag på bim+14 o fick mitt plus imorse:).. inget plus dagarna innan.
    GRATULERAR :D hur känns de :D
  • SoulBlazy
    karrekanin skrev 2008-09-02 15:48:29 följande:
    Svar på #81jag är idag på BIM 21 har molnande värk. tog ett test i morse hos BM men minus... ska till Gyn i morgon o kolla m ett Vul.. BM säger att d e min mens som bara hoppat över denna mån, men varför har jag ont?? Vill ha svar ... Hoppas att man kan få ett i morgon..men mest av allt vill jag ju att det ska finnas ett litet liv därinne.. :)
    håller tummarna för dig å hoppas att du får de svar du önskar och att allt är okey med dig när dem kollar Vul :)
  • FruRundberg

Själv är jag "bara" på BIM +1 eller 2.. vet inte riktigt.. har inga symptom alls. Bara lite mensvärks molande emellanåt. Tog test i söndags å det visade minus.. tror inte jag är gravid för så här var det förra månaden med.. mensen kom BIM +6 så jag tror att det bara strular till sig för mig med mensen just nu. Men man hoppas juh innerst inne..

• SoulBlazy
    JoNaLi skrev 2008-09-02 18:33:20 följande:
    Själv är jag "bara" på BIM +1 eller 2.. vet inte riktigt.. har inga symptom alls. Bara lite mensvärks molande emellanåt. Tog test i söndags å det visade minus.. tror inte jag är gravid för så här var det förra månaden med.. mensen kom BIM +6 så jag tror att det bara strular till sig för mig med mensen just nu. Men man hoppas juh innerst inne..
    du får vänta å se helt enkelt.....lycka till :)
Svar på tråden Sent plus?