• Maadeleine

Sent plus?

Hejsan!

Alltså ingen mens i siktet och imårn är det BIM+4
    Och inget plus på stickan :S Ni som fått plus sent? Hur sent då? Hoppas någon kan komma med lite svar, förvirrad tjej!

• Svar på tråden Sent plus?
  • FruRundberg
    SoulBlazy skrev 2008-08-31 20:32:54 följande:
    när man är låghormonare utsöndrar kroppen inte lika starkt/mkt hormon som i vanliga fall under en graviditet...då kan man få minus fast man ska ha + på testen....bäst att ringa till gyn eller bm å be om blodprov samt ultraljud för att kolla upp...kan juh va nå annat som spökar oxå. ...
    Kan man vara låghormonare nu om man inte vart det innan? eller är man det isf varje graviditet? Dum fråga kanske men jag har ingen aning.
  • Maadeleine
    JoNaLi skrev 2008-09-02 09:30:36 följande:
    Kan man vara låghormonare nu om man inte vart det innan? eller är man det isf varje graviditet? Dum fråga kanske men jag har ingen aning.
    Det undrar jag med..
  • Maadeleine
    Hoppfull82 skrev 2008-09-02 11:29:25 följande:
    inga plussare denna dag??
    not mee..
  • screen
    Svar på #11
    hej....
    nu börjar jag som alla andra här att få ett ganska så dåligt tålamod....vad är det för fel..??
    jag har också gått över nu...jag vet inte hur mycket men iaf BIM+10.....jätteöm i sidorna på brösten...lite mensvärksliknande värk.....vad är det för nå??
    hoppas du kan ge mig nå bra svar...=)
  • screen
    SoulBlazy skrev 2008-08-31 17:44:52 följande:
    nej inte mens men skumma blödningar..... men är man låghormonare så kan det ta ett bra tag innan man får +
    hej....
    nu börjar jag som alla andra här att få ett ganska så dåligt tålamod....vad är det för fel..??
    jag har också gått över nu...jag vet inte hur mycket men iaf BIM+10.....jätteöm i sidorna på brösten...lite mensvärksliknande värk.....vad är det för nå??
    hoppas du kan ge mig nå bra svar...=)
  • SoulBlazy
    screen skrev 2008-09-02 11:50:32 följande:
    hej....nu börjar jag som alla andra här att få ett ganska så dåligt tålamod....vad är det för fel..??jag har också gått över nu...jag vet inte hur mycket men iaf BIM+10.....jätteöm i sidorna på brösten...lite mensvärksliknande värk.....vad är det för nå??hoppas du kan ge mig nå bra svar...=)
    jag kännde samma symtom innan jag fick mitt + .... å det blev frustrerande dem sista dagarnas väntan...bim+16 var ingen höjdare.... först kännde jag juh inget sen började jag känna av brösten.....den mensvärks liknande värken du har kan lika gärna vara molvärk (växtvärk i livmodern) har du tagit något test innan ?

OCH TILL ALLA NU DÅ:

fick förklarat för mig att det kan va olika från grav till grav med hormonerna å så.... min förra grav visade jag tydligt + på bim-4 å nu fick jag minus hela tiden fram till bim+16 då jag fick ett svagt svagt +....ett minus kan alltid bli ett plus men ett plus är aldrig ett minus :) hänger ni med? :D
  • Maadeleine
    SoulBlazy skrev 2008-09-02 13:43:01 följande:
    jag kännde samma symtom innan jag fick mitt + .... å det blev frustrerande dem sista dagarnas väntan...bim+16 var ingen höjdare.... först kännde jag juh inget sen började jag känna av brösten.....den mensvärks liknande värken du har kan lika gärna vara molvärk (växtvärk i livmodern) har du tagit något test innan ? OCH TILL ALLA NU DÅ:fick förklarat för mig att det kan va olika från grav till grav med hormonerna å så.... min förra grav visade jag tydligt + på bim-4 å nu fick jag minus hela tiden fram till bim+16 då jag fick ett svagt svagt +....ett minus kan alltid bli ett plus men ett plus är aldrig ett minus :) hänger ni med? :D
    Haha så bra sakt ;)
  • SoulBlazy
    Maadeleine skrev 2008-09-02 13:44:30 följande:
    Haha så bra sakt ;)
    haha ja man försöker juh vara lite fyndig å hålla hoppet uppe för er alla :) hur går det för dig nu då? haft nå känningar av någe ännu ?
  • Maadeleine
    SoulBlazy skrev 2008-09-02 13:48:19 följande:
    haha ja man försöker juh vara lite fyndig å hålla hoppet uppe för er alla :) hur går det för dig nu då? haft nå känningar av någe ännu ?
    Alltså ja har ingen aning, känns som mensverk ibland och ibland känns det som att det är på sidan av äggstockarna, Ont i bröstvårtorna men inte själva bröstet.. Humöret är då helt okontrollbart (suck) Men inte en endaste droppe blod och inte ett enda svagt plus ens.. Haha! Orka testa mera nu, NEJ! Jag väntar några dagar och se om tanten kommer eller inte.. Jag har ställt in mej själv nu på att ja inte är gravid bara för att.. Man blir ju galen om man ska gå runt och tänka på varför mensen inte kommer.. Alla vi tjejer tänker för mycket alltså haha!
Svar på tråden Sent plus?