jag fick oxå nån form av deppression när vår dotter föddes. hon är 6 veckos o 3 dagar idag och de hela började redan innan förlosningen. hon kom inte ut självmant utan ja sattes igång 17 dagar över tiden. BB va överfullt så vi fick byta sal 4 ggr, o personalen va otrevlig (säkert för att de va stressigt) o jag kände att jag fick ingen hjälp, utan vi fick ringa hela tiden på klockan. ingen va in o undersäkte hur de gick, när ja inte kunde hålla emot längre så ringde min sambo på klockan o då va ja helt öppen o Agnes va redo att komma, hon va ju nästan på väg redan. men efteråt så kände ja inte den där lyckan som alla säger att man ska känna, inget rosa moln eller nått, ja va bara less o slut o trött o lessen framförallt. vi hade trott att de skulle bli en pojke o så kom de en tjej, o de e ju underbart de med, men ja hade räknat med en pojke o vart som besviken på nå sätt. vi får hem efter 1 natt på Bb för ja ville inte vara där då de va så rörigt, dom höll på bygga om o de fanns inget dagrum, ingen tv ingen radio o inte ens en stol till min sambo. Agnes föddes 20.25 på kvällen o Johan, min sambo fick lov att åkahem då de inte fanns plats för han. Väl hemma så funkade inte ammningen, den hade inte kommit igång alls, o lillan bara säg o sög men inget kom ut, till slut hade hon sugit söner båda brösten, o de rann blod ur dom o ja bara skrek när hon skulle dit.. vi gav då ersättning, men ja kände mig som världens sämsta mor som inte ens "försöker" men ja hade ju gjort de, men va rädd för va folk skulle säga. ja kände inte den där kärleken till henne, inte att ja älskar henne, ville bara hon skulle sova, hon fick kolik o skrek hela tiden, hela efermiddagarna o hela kvällen, ja orkade inte med henne.. nu e de bättre men fortfarande så e ja deppig,, vågar inte prata me nån om de då ja skäms för de.. min sambo ha ja sagt de till lite grann att ja inte vet va ja känner som, men han fattar inget, o BVC sa att de fanns hjälp o få om babyblousen inte gå över liksom o om de bli värre.. men ja känner inte att ja vill slänga ut mitt barn eller så eller att ja inte vill att hon ska leva eller så o inte att ja inte ska leva, men jag är bara lessen för de som varit o inte kommer tillbaka.. vårt underbara liv innan hon kom.. nu bli de aldrig mer så.. jag känne mig som världens dåligaste människa..