Hugo Boss skrev 2008-09-24 20:47:15 följande:
Tjejen81: Önskar att jag kunde bli sjukskriven så sambon kunde vara hemma..men det skulle inte fungera tyvärr..av massa anledningar..hmmFör mig är det inte anledningen till gråten som oroar mig, utan jag får panik och ångest över att han ens låter typ..varför fick inte jag ett barn som nöjt kunde ligga i gymmet eller på en filt och prata eller bara vara? måste han liksom skrika jämt..Vågar mig inte ut pga detta eftersom att folk stirrar ngt fruktansvärt när man inte får tyst på honom..Idag har jag på ett lite halvsmidigt sätt pratat med min mamma om att jag har tänkt komma iväg till psykologen på bvc och att jag ska till läkaren för medicinering...jag sa inte rakt ut hur jag mår..utan jag började lite smått för att sen fortsätta när hon frågar..osv.. *stolt över mig själv*
du är PRECIS som jag!!! jag får också ångest över minsta lilla ljud!!eller när jag ammar, o hon börjar krafsa omkring...det är hemskt.
jag har däremot börjat promenera, det hjälper lite mot ångesten o efter ett tag blir flickan tystare också, den friska luften hjälper nog. jag går där det inte finns folk dock...är också livrädd för att hon ska skrika bland människor.
så himla jobbigt med denna ständiga ångest. undrar hur länge man orkar egentligen...