Hugo Boss skrev 2008-09-20 22:31:37 följande:
jag mår så jävla skit!!! (förlåt spårket)lämnade sonen hos mina föräldrar idag på dagen..undebrart!! men nu när vi var på väg hem från middag (jag och sambon) på restaurang, så fick jag sån himla ångest, för jag längtar inte ens efter sonen. För mig kvittar det i dagsläget om han kommer hem imorgon eller inte..va fan är det för jävla fel på mig??(jag har haft lite ätstörningar och så..därför är viktökningen av tabletterna ett gigantiskt problem...har testat en hel del medicin. De sista tabletterna jag hade gick jag upp 20kg av på ett år..så..hmm)
jag förstår dej precis, känner igen mej till 100%!!! denna ångest över att inte ens längta det minsta...att njuta av att slippa sitt barn; o skuldkänslorna dessa känslor medför är HEMSKA!!! jag har haft en bra helg pga släktbesöket, gissa varför?jo, dom föll för lilla tjejen o slogs o m att ta hand om henne !!! det konstiga är, att idag på eftermiddagen kände jag faktiskt att jag "saknade" henne...på nåt konstigt sätt liksom. det är för att jag inte har haft det tunga ansvaret för henne på sistone; min sambo har tagit nätterna med henne sista veckan o så i helgen var släkten så förtjusta att jag slapp ta hand om henne. det är som om detta kanske får mej att känna mer...jag vet inte, men jag tror det är så. o jag hoppas att det kommer bli ännu bättre! vet att det kommer bli det för dej, jag VET DET!!!dessa skuldkänslor är vidriga...att känna sej såhär dålig, värdelös ! men här i tråden kan vi säga vad som helst , det är så himla skönt tycker jag.
sen förstår jag också att du inte vill ha medicin man ökar i vikt av, jag har ju också haft ätstörningar o gått upp i vikt av medicin men sertralin funkar inte så, en biverkan där är istället att en del går ner i vikt. så ta det lugnt, lämna alla dörrar öppna. det gör jag, o imorgon bitti kl 8 har jag teltid med psykiater för att få en tid o diskutera medicinering. det känns hoppfullt...ångesten finns där, jag känner mej inte som en mamma o har inga kärlekskänslor ännu. men jag vet att det kommer bli bra! psykologen i fredags sa till mej att ALLA BLIR BRA FRÅN DETTA!!! obs ALLA!!! vi får inte glömma det ok? stor kram!