Svar på #117
Hugo Boss skrev 2008-09-20 22:31:37 följande:
jag mår så jävla skit!!! (förlåt spårket)lämnade sonen hos mina föräldrar idag på dagen..undebrart!! men nu när vi var på väg hem från middag (jag och sambon) på restaurang, så fick jag sån himla ångest, för jag längtar inte ens efter sonen. För mig kvittar det i dagsläget om han kommer hem imorgon eller inte..va fan är det för jävla fel på mig??(jag har haft lite ätstörningar och så..därför är viktökningen av tabletterna ett gigantiskt problem...har testat en hel del medicin. De sista tabletterna jag hade gick jag upp 20kg av på ett år..så..hmm)
Nämen fy vad jobbigt att du mår så dåligt. Men du tänkte ju på lillkillen när ni var på väg från restaurangen eftersom du fick ångest så det är klart att känslorna för honom sitter inburade någonstans långt där inuti dig! "Felet" ligger i att du behöver rätt hjälp men att du inte fått den ännu.
I eftermiddags var vi på 80-årskalas och jag lät min tonårskusin ta hand om dottern ett bra tag. När vi åkte hem därifrån och jag tittade på min sovande bebis bredvid mig tänkte jag "Var jag taskig mot henne som inte var med henne?" och "Varför vill inte jag vara med mitt barn hela tiden? Alla andra verkar ju vilja det..." Visserligen handlade detta om en liten stund till skillnad från en helg, men du ska veta att dessa känslor kommer hos mig då och då trots månader av medicinering och att jag älskar min dotter över allt annat.
Nu tror jag att du och din kropp kämpar för att klara dagen och då orkar den inte med "överkurs" som att sakna, älska, känna m.m. Hoppas du förstår mig rätt.
Du måste få hjälp med det här nästa vecka! Kram på dig