• Fridapida

Smink smink smink vi fortsätter!

Här möts vi som älskar smink och allt vad det innebär! Diskutera fritt, tipsa om dina bästa produkter och knep, fråga andra om hjälp och tips, ordet är fritt.
    Alla är välkomna att delta, nya som gamla deltagare, det spelar ingen roll om din enda makeup-pryl är en torr mascara eller om du jobbar med din dröm, här pratar vi om det som enar oss - sminkintresset!

I TS i den den nedan länkade tråden finns massor av länkar till sminkshoppar på nätet. För att inte TS ska bli för lång så gör vi så här.
    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m30525759.html

Här har vi förra tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m33465870.html

Ni är även välkomna att titta in i min blogg:
    www.svalmarkskan.blogg.se

Nu har vi en lång höst framför oss. Sommaren tog slut alldeles för fort men vi får hoppas att höstmörkret inspirerar till färgstarka och intressanta makeuper. Vågar du mörkt röda läppar? Jag gör det inte även om jag tycker att det är så läckert!
    Är hon inte vacker i de röda läpparna och svarta eyelinern?
    www.handbag.com/&func=display&fileId=29703

Trevlig höst på er allesammans!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-18 17:54
    Länk till tråden där många av oss har skrivit upp vilka som är våra favoriter.

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m38424225.html

• Svar på tråden Smink smink smink vi fortsätter!
  • Phantera

Knott > LÅter snyggt!

Jag gillade din aprikosa och vinröda sminkning.
    Den rödbruna FACE Pearl #37FACE Pearl #37 gillade jag SKARPT! Väldigt snygg färg och den klädde dig också tyckte jag.
    Den kanske passar till ditt vinröda "plagg"?

• Phantera
    Salsoul skrev 2008-10-14 10:22:50 följande:
    Kanske? I alla fall borde det ändå blir billigare att skicka dit. Ber du dem märka paketet med "gift" brukar man slippa tullen, speciellt om det är mindre paket. Jag betalade 8 canadian dollars (ungefär lika mycket som USD) för frakten ( 5 id items) och det tog bara 3 dagar hit
    Oj!
    Det var billigt. Frakten till Kanada, eller tullen, var på $25. Och sen till Sverige var det $61 tror jag.
    Beror ju lite på storlek och vikt på paketet. Min kontakt i Kanada hade packat om det så det skulle bli mindre och slippa ytterliggare ev. tull.
    Jag ska nog kika lite på strawberrynet och se om det kanske blir billigare.

Frakten, för 5 samples, från EM var ju bara 30,10 kr!!
  • Fluffguf
    Phantera skrev 2008-10-14 19:02:21 följande:
    Oj!Det var billigt. Frakten till Kanada, eller tullen, var på $25. Och sen till Sverige var det $61 tror jag.Beror ju lite på storlek och vikt på paketet. Min kontakt i Kanada hade packat om det så det skulle bli mindre och slippa ytterliggare ev. tull. Jag ska nog kika lite på strawberrynet och se om det kanske blir billigare.Frakten, för 5 samples, från EM var ju bara 30,10 kr!!
    Kolla tradera också, ibland kan man hitta helt nya grejer där jättebilligt! Jag köpte mitt finishing dust där tex
  • Charlita

Det mest irretrande i hela bvärlden är nog när man får hår i läppglanset, eller vad säger ni?

• Fluffguf
    Charlita skrev 2008-10-14 19:28:03 följande:
    Det mest irretrande i hela bvärlden är nog när man får hår i läppglanset, eller vad säger ni?
    Ja, det är jobbigt!
  • Phantera

Dagg i gräset skrev 2008-10-14 17:30:06 följande:

Vet inte om jag skrivit detta redan. Så förlåt om jag upprepar mig eller om nån annan tipsat om denna sida.Iaf så får man helt gratis mineralsminkprover där. Beställde igår natt, fick det idag. Finns bild i mitt galleri på det jag fick om nån är intresserad www.careoflena.se/
    Tack för tipset! Jag provar allt jag kommer över!
  • Phantera
    Charlita skrev 2008-10-14 19:28:03 följande:
    VÄLDIGT!
    Jag har ett läppglans som verkar ha magnetisk kraft på håret!! GAH!
  • Phantera
    Fluffguf skrev 2008-10-14 19:13:45 följande:
    Kolla tradera också, ibland kan man hitta helt nya grejer där jättebilligt! Jag köpte mitt finishing dust där tex
    Jo. Jag har gjort det, men inte kommit över några bra priser!
Svar på tråden Smink smink smink vi fortsätter!