• Fridapida

Smink smink smink vi fortsätter!

Här möts vi som älskar smink och allt vad det innebär! Diskutera fritt, tipsa om dina bästa produkter och knep, fråga andra om hjälp och tips, ordet är fritt.
    Alla är välkomna att delta, nya som gamla deltagare, det spelar ingen roll om din enda makeup-pryl är en torr mascara eller om du jobbar med din dröm, här pratar vi om det som enar oss - sminkintresset!

I TS i den den nedan länkade tråden finns massor av länkar till sminkshoppar på nätet. För att inte TS ska bli för lång så gör vi så här.
    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m30525759.html

Här har vi förra tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m33465870.html

Ni är även välkomna att titta in i min blogg:
    www.svalmarkskan.blogg.se

Nu har vi en lång höst framför oss. Sommaren tog slut alldeles för fort men vi får hoppas att höstmörkret inspirerar till färgstarka och intressanta makeuper. Vågar du mörkt röda läppar? Jag gör det inte även om jag tycker att det är så läckert!
    Är hon inte vacker i de röda läpparna och svarta eyelinern?
    www.handbag.com/&func=display&fileId=29703

Trevlig höst på er allesammans!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-18 17:54
    Länk till tråden där många av oss har skrivit upp vilka som är våra favoriter.

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m38424225.html

• Svar på tråden Smink smink smink vi fortsätter!
  • Knott
    Fridapida skrev 2008-10-13 22:09:44 följande:
    Knott jag har röstat på dig så klart! Hoppas att du vinner.
    Vad glad jag blir! Jag har fortfarande svårt att tro att jag skulle vinna över någon av de andra tre bloggveteranerna, men det ska hur som helst bli kul att bara få vara där, och det känns kul att ha blivit utvald!
  • Fridapida
    Knott skrev 2008-10-13 22:13:47 följande:
    Vad glad jag blir! Jag har fortfarande svårt att tro att jag skulle vinna över någon av de andra tre bloggveteranerna, men det ska hur som helst bli kul att bara få vara där, och det känns kul att ha blivit utvald!
    Självklart! Nomineringen i sig är ju en ära. Du är värd nomineringen.
  • Linny
    MissC24 skrev 2008-10-13 22:14:57 följande:
    Hur vet man vem du är "knott" så man kan rösta rätt
    Makeupaholic
  • Shoppingtokig

Nu har jag röstat på dig Knott

• Fluffguf

Det står på beautybags hemsida nu att deras enkät inte fungerar och att man ska skicka ett mail i stället. Ett tips bara om ni inte har sett det.

• TigerLinn

gillar din blogg.. :)
    nu e mina vänner på mig att jag ska göra en med.
    är du utbildad? eller självlärd?

Knott skrev 2008-10-13 22:05:45 följande:
    Tack!Här röstar man: www.veckorevyn.com/blogawards/rosta/index.xmlSpana in den snygga (NOT!) thumbnail-bilden de tagit från nåt inlägg för att representera min blogg, snacka om konstig klippning...
  • trolltyg

Knott: Du har ännu en röst Så det är bara till att öva på talet , som du ska hålla när du vunnit.

Men kan du inte berätta eller lägga in bild på klänningen så vi kan klura på sminkningen?

Lycka till iallafall

Svar på tråden Smink smink smink vi fortsätter!