• Moja

Borlängetråden del 3

Här kan vi som är från Borlänge med omnejd hålla kontakten och bjuda in till fikaträffar.

Jag försöker hålla mitt krypin uppdaterat med nästa planerade datum för fikaträff. Om du planerar att komma så kan det vara bra att kolla där samma dag ifall det blivit ändrad tid etc.

• Svar på tråden Borlängetråden del 3
  • Moja

critan - Förstår precis hur du menar. Jag vill ju att de ska hitta nåt fel som man kan "åtgärda" samtidigt som jag inte vill att det ska vara något allvarligt... Tack!

Lycka till på inskrivningen!

• Moja

Den här veckan är de 5 tjejer på dotterns dagis, o två personal. Det är dessutom precis de kompisarna som dottern leker med mest. Va kul de ska få!

• lhs73

critan å moja: lycka till !!!

kaffet gav varken sommarvärme eller huvudvärksbot
    få se vad promenaden till dollarstore kan göra med huvudet då
    om inte det blir bättre får jag väl ta mig en tur ut i skogens lugna vrå utan barn å make
    fast å andra sidan kan ju där finnas både spindlar å andra kryp
    nej asså bättre att skicka ut barn å make i skogen å få lägga mig i hemmets lugna vrå istället

snacka om svammel
    nej nu ska jag slita familjen från deras nöjen å dra ut dom innan det blir regn

• critan

Tja! Var bara i vecka 10. Suck. Men bättre få veta nu än sen iaf.

• Moja

Och jag hade inga fel i magen!

critan - Fick du göra ul?

• critan

Ja, hon gjorde ett snabbt ett. Såg en liten böna med pickande hjärta! Bra att du inte hade nå fel i magen.

• Heather KL

Har jag missat nåt -- jag trodde bara Critan var gravid? Nu är Moja också? KUL!

Va hag blir så sur på ICA Maxi här i Borlänge! Dom har jämt lågt antal paket NAN1! Vi fick köpa BabySemp2 pga att dom hade ingen NAN1 ...dom hade hur mkt som helst NAN2 men jag vill ej börja med den förrän han är 4 månader... Så jag undrar vad händer när man har inte nog NAN1 pulver för att göra en 50/50 blanding några ggr...? Jo, då måste jag använda det sista pulver jag har kvar av NAN1 o sen börja med BS2 på en gång.

• Moja

Stopp o belägg! Jag är INTE gravid!

Jag har gjort ul idag för att utreda min feber, inget annat!

• Heather KL

HAHAH! Okej Sorry 'bout that, Moja!

• Moja

Faktum är att jag var väldigt uppmärksam på läkarens min när han scannade över livmodern... Jag har ingen mens pga hormonspiral så det känns inte så där 100 % säkert att man inte är gravid. Är mycket lättad över att inte vara det, han borde väl ha sagt nåt om det i så fall...?

Svar på tråden Borlängetråden del 3