• Moja

Borlängetråden del 3

Här kan vi som är från Borlänge med omnejd hålla kontakten och bjuda in till fikaträffar.

Jag försöker hålla mitt krypin uppdaterat med nästa planerade datum för fikaträff. Om du planerar att komma så kan det vara bra att kolla där samma dag ifall det blivit ändrad tid etc.

• Svar på tråden Borlängetråden del 3
  • Heather KL

Kanske det... du kan alltid ringa o dubbelkolla ?

• lhs73

moja: av vilken anledning skulle han varit tyst om det, om du nu skulle varit med barn
    men som heather skrev, ring å dubbelkolla om du är osäker

• lhs73

jaha nu regnar det igen

jag är desperat behov av solsken
    mitt humör behöver det för att överleva den kommande vintern
    kanske jag skulle pröva ljusterapi
    men jag tror jag börjar med en uppsättning ljus på bordet ihop med morden i midsommer
    för nu snart är det ju dax för att lösa mord igen
    om det nu inte är inställt pga nån j***a friidrott

• lhs73

verkar iaf inte inställt
    står med i tablån
    tur slapp jag skälla å bråka över friidrotten ikväll iaf
    som om jag behöver det nån annan kväll då
    maken ser ytterst sällan på teve å gör han det så är det en film han ser ihop med mig å då under mitt överinseende vid val av film
    fast han kan ibland (max 10 ggr/år) kräva att få se på nyheterna
    men å andra sidan så teven får jag ju slåss med barna för att få tillgång till, dock inte denna tid på dygnet, fast oftast vinner jag, för barna kan ju alltid se på video i sebbes rum
    men med maken får jag desto oftare slåss om datorn med, tur han lyssnar på sin fru å använder sebbes istället för "MIN"

nej nu ska jag ladda för att lösa mord

• critan

Godkväll gott folk! (som inte är här!!)

Snacka om att börja få gravidhormoner. Börja nästan gråta när Kajsa och Emma stod på prispallen idag, jag som inte ens är nå särskilt intresserad av sport!!! Länge sen man såg till Braxan, har hon flyttat till oktobertråden på heltid??

• onka

Äntligen får jag sätta mig ner!
    Det har gått i ett idag...

Först var vi hemma hos svärmor i 4 timmar med en massa folk. Det var sambons syster med familj, hans farfar,faster med man + två kusiner med sina barn....
    Men det är så sällan vi träffar dem då de alla utom svärmor bor så långt bort.

Sedan var det hem och fixa tårta och kvällsmat efter en tur till affären, men nu är det klart och oredan i köket finns kvar till i morgon!

Tur/otur att de inte hittade något Moja! Hade ju varit bra om det varit något lätt åtgärdat men en himla tur att det inte var något farligt!

Critan- hur går det ihop med 10 veckor? Är det kanske jungfrufödsel, eller har du glömt något kul?

• critan

Måste ha varit full eller nåt, kommer inte ihåg nånting!!!!

• critan

Håller på att fixa in kostnadsförslag från olika firmor, som vi ska skicka till Anticimex. Sen är det väl bara att vänta på att dom bestämmer sig för vilken firma dom väljer, och samtidigt hoppas dom inte hittar nån puckad paragraf för att lyckas smita undan, för då går det år h-vete!! Men om det går som vi vill så skrivs papper med nya ägaren så fort Anticimex gett klartecken att dom betalar renoveringen!!

• onka

Då håller jag alla (två) tummar som jag har för er!

Svar på tråden Borlängetråden del 3