• Moja

Borlängetråden del 3

Här kan vi som är från Borlänge med omnejd hålla kontakten och bjuda in till fikaträffar.

Jag försöker hålla mitt krypin uppdaterat med nästa planerade datum för fikaträff. Om du planerar att komma så kan det vara bra att kolla där samma dag ifall det blivit ändrad tid etc.

• Svar på tråden Borlängetråden del 3
  • lhs73

jaha då var ännu en mördare fast

hörde en intervju på radion för ett tag sedan
    å enligt den tjejen (som är polis) så är morden i midsommer rena rama lyxen, eftersom dom har bara ett fall åt gången, ja flera mord men samma mördare
    i verkliga livet så har de flera pågående utredningar samtidigt
    men hur kul skulle en sådan mordgåta vara
    lite för rörigt för att utföra på teve
    åtminstone när det handlar om en och en halv timme bara
    ett åtta timmars program så kanske jag som tittare även hinner med att ha koll på alltihop utan att bli alldeles bortkollrad i huvut
    vilket huvu förresten ??????????????

jaja nog om detta
    tror min kudde väntar på mig, den känner sig ensam påstår den
    å jag ska ju upp å jobba imorgon så det kan ju vara en god ide att ta mig in i sängen för att hålla kudden sällskap

men jag har iaf lyckats svamla bort några minuter igen

• onka

Precis nu är det ganska precis 9 år sedan jag var på väg till bb för att få Natalie.
    Tycker det känns som alldellens nyss.....

Kanske jag skulle ta och gå och lägga mig, misstänker att jag inte får sova så länge i morgon bitti. Hon kommer nog studsande jätte tidigt för att kolla om det blir några födelsedagspaket.

• FiaLisa75

god morgon allihopa!

critan - så du var "bara " i vecka 10? Men veckorna har ju en förmåga att gå fortare och fortare, så snart är du längre gången Hoppas verkligen att det löser sig med huset, *håller tummarna*

moja - vad skönt att läkaren inte hittade något fel i magen, men oroligt på ett vis, för vad är det då som är fel då? Hoppas iallafall att det ordnar upp sig.

I lördags hade ju vi fest på logen - årets blötaste dag! Det kom över 50 mm regn hos oss under lördagen! Hela gården flöt fram, man fick kryssa mellan "sjöarna" om man skulle in på toa. Hur som helst så tyckte nog alla att det var trevligt. kalaset började vid 14.00 och trubaduren slutade spela vid 02.30, så vi höll igång ett bra tag! Synd nog så fick jag känningar av mitt magsår så jag var tvungen att ta lite losec samt lägga mig en stund. Men sen var jag med i matchen igen

• Heather KL

Good morning!

Onka - Grattis till Natalie

LHS - Mord i Midsumer är en toppen program Gillar den andra Brittisk krim serie... på måndagar... och Numbers också...

Jippie! Väckert väder ute igen! Tur att jag behöver inte åka ut! hehe

• Moja

Godmorgon!

Jag o joel har varit till bvc-farbrorn K-G för besiktning nu på morgon. Han följer sina kurvor så fint o han är ju så duktig! Det är så kul att få höra vilken supermamma man är!

• critan

Härligt Joel!!

Här vart man gräsänka på obestämd tid! M:s gamla jobb ringde i förrgår och undrade om han var intresserad av ett jobb i Kinna. (alltså ett tillfälligt jobb bara) Ja sa han och skulle få höra mer på tisdag. (nästa vecka) Imorse ringde han igen och sa att Ni åker nu om du kan följa. Ja, det var väl bara att panikpacka och dra då! Det blir ju pengar, med traktamente och grejjer! Fast det blir ju jag som får ta hand om byggfirmorna som kommer idag. Kulkul. Får väl göra så gott jag kan. Det värsta är ju att inte veta när han kommer hem, tur vi har farmor som kan va barnvakt, jag ska ju jobba några kvällar också.

• jullis

hejsan svejsan !!!

Här var det dåligt med fart.

Sitter och väntar på gubben som kommer från jobbet. Julia är ute och leker med kompisar och Elsa ser på barbapappa.

• jullis

Critan : Lycka till hoppas att det löser sig SNART med huset, vet hur det kan vara när man väntar på svar.

Svar på tråden Borlängetråden del 3