Godmorgon tråden!
Jag försökte fint förklara för Magnus om hur det kan gå när man är själv med barnen, hur man kan bli att må osv. (lite som moja liksom, och att så känner man fast utan feber här då. men att man verkligen skulle behöva lite egentid, att det blir väldigt intensivt att vara hemma helt själv med barnen) Tror ni han fattar vinken? Nejdå, varför kan han aldrig erbjuda sig att t ex mata Linn? "Du kan ju bara fråga", säger han. Jamen va f*n, ska man behöva fråga? Kan inget ske frivilligt? Helst om han ser att jag är trött och då blir lättirriterad, så liksom bara kom och ta över så slipper mitt hormonhumör ta över. Jaja, nog med gnäll nu. Har fått tid för ul, redan i vecka 16!! Lika spännande denna gång med! Har svårt att fatta att det verkligen ligger en liten bebis därinne, igen. Även fast jag sväller!!! Ska jobba sista passet ikväll, och hon jag jobbar på ligger på sjukhuset, igen! Kul att spendera fredagkvällen där. Får väl hoppas den går fort. Nej nu ska jag skicka Sanna till skolan, sen ska jag gå upp och lägga mig igen! Somliga har det bra!!!! Ha en bra dag, alla!