• emmy840508

Mina två änglar

Jag är en änglamamma till två små sen ett halvår tillbaka. Jag upplevde något som man tror bara finns i mardrömmar, mina barn blev berövade livet. Min snart fyraårige pojke och hans snart 2 åriga syster.
    Jag tänker använda denna sida för att skriva av mig mina tankar och funderingar. Om det är någon som tar illa upp så snälla säg till, jag e inte ute efter att röra upp några känslor.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-30 17:58
    Jag har tänkt på en sak ganska länge. Jag har aldrig vart troende. Alldrig trott på gud o vart ganska skeptisk till ett liv efter döden. Men efter detta....
    Jag e foirtfarande inte troende. Men, jag vill tro, att det händer nåt efter döden. Jag vill tro att Max o Saga har det bra idag, att de är tillsammans, att de inte minns det som hände, att de inte saknar mig, för att de delar livet med mig fortfarande. Jag vill tro det, o då tror jag på det. Jag tror inte att gud finns. Men jag måste tro att mina änglar är just änglar o har det bra idag. Lika bra som de hadde innan denna fruktansvärda händelse.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 16:46
    Länk till Max minnessida------www.tillminneav.se/showPage.php

Länk till Sagas minnessida------
    www.tillminneav.se/showPage.php

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 16:47
    Vet inte riktigt varför Max sida inte gick att länka till men gör ett nytt försök.

www.tillminneav.se/showPage.php

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-28 21:56
    Nu har jag skapat en blogg med urklipp från denna tråd. Endast det jag skrivit.
    Så den som vill läsa vad jag delat med mig av här kan gå in där, så ni slipper sitta och gå igeonom hela tråden. Jag rekomenderar däremot att gå in i tråden också. Det e fruktansvärt fina svar och reflektioner här.
    adressen är:
    www.maxosaga.blogg.se

• Svar på tråden Mina två änglar
  • Ellan 76

Tänker på er Emma, idag som alla andra dagar! Många varma kramar Elin.

• THEA och Grodan

Tittar in och läser ofta, tänker på dig Emma och hur stark du måste vara.
    Ta hand om dig

Tilde 980430 och Alexander 070818 och förhoppningsvis en liten 2009
  • MickisG

Hej Emma! Vad är det för blogg, vet ej adressen till den och skulle gärna vilka följa dig, och läsa vad du har för tankar os.v.

• Tuttie
    emmy840508 skrev 2008-10-26 23:14:28 följande:
    Jag har lagt till en sak i min blogg om ni vill läsa. Säg till om den ej går att öppna.
    Skulle oxå vilja läsa den.
    (¯`°?.¸ ♥ Världens finaste Cornelia ♥ ¸.?°´¯)
  • Kevin och Alvas mamma

Hej Emma! Jag vill bara säga att jag tänker på dig, Max & Saga varje dag, låter kanske konstigt, men varje kväll säger jag godnatt till Max och Saga och ber dem sova gott. Många kramar!

• Tussan66

Jag tror Emma menar blooggen på Barnens Minnes sidor..

Hej Emma!!

Jag hoppas du mår bra o att du fått vila riktigt på din "semester"!?

Många styrke kramar Åsa

• SandraF

Hej igen!

Tänker mycket på er Emma, dina änglar finns med mig varje dag.

Många kramar/ Sandra

Mamma älskar Melvin-04 o Amelia-06
  • flisansma
    emmy840508 skrev 2008-10-26 23:14:28 följande:
    Jag har lagt till en sak i min blogg om ni vill läsa. Säg till om den ej går att öppna.
    var hittar man din blogg ?
  • Tibertius

Godmorgon Emma,

Har tänkt fråga en sak som jag tänkt på ett tag, svara bara om du vill..Om/när det blir en ny rättegång, ska du få göra om det där minnestestet då?
    Hur mår DU idag, jag menar hur pass återställd är du? Kommer du att få mycket men för livet? Och hur är det med dina minnen. Har de blivit fler eller starkare med tiden eller är det ungefär de samma?

Är också nyfiken på var man hittar din blogg.

Jag tänker på dig och dina fina änglar varje dag! Ha det så bra.

Kramar

• Tussan66
    flisansma skrev 2008-10-27 10:04:07 följande:
    var hittar man din blogg ?
    Hejsan!!

Emma skrev tidigare i ett inlägg att när den var klar skulle hon lägga ut länken så alla här inne kunde läsa hennes blogg.. Men vi får vänta tills Emma är klar med den :)
Svar på tråden Mina två änglar