• emmy840508

Mina två änglar

Jag är en änglamamma till två små sen ett halvår tillbaka. Jag upplevde något som man tror bara finns i mardrömmar, mina barn blev berövade livet. Min snart fyraårige pojke och hans snart 2 åriga syster.
    Jag tänker använda denna sida för att skriva av mig mina tankar och funderingar. Om det är någon som tar illa upp så snälla säg till, jag e inte ute efter att röra upp några känslor.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-30 17:58
    Jag har tänkt på en sak ganska länge. Jag har aldrig vart troende. Alldrig trott på gud o vart ganska skeptisk till ett liv efter döden. Men efter detta....
    Jag e foirtfarande inte troende. Men, jag vill tro, att det händer nåt efter döden. Jag vill tro att Max o Saga har det bra idag, att de är tillsammans, att de inte minns det som hände, att de inte saknar mig, för att de delar livet med mig fortfarande. Jag vill tro det, o då tror jag på det. Jag tror inte att gud finns. Men jag måste tro att mina änglar är just änglar o har det bra idag. Lika bra som de hadde innan denna fruktansvärda händelse.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 16:46
    Länk till Max minnessida------www.tillminneav.se/showPage.php

Länk till Sagas minnessida------
    www.tillminneav.se/showPage.php

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 16:47
    Vet inte riktigt varför Max sida inte gick att länka till men gör ett nytt försök.

www.tillminneav.se/showPage.php

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-28 21:56
    Nu har jag skapat en blogg med urklipp från denna tråd. Endast det jag skrivit.
    Så den som vill läsa vad jag delat med mig av här kan gå in där, så ni slipper sitta och gå igeonom hela tråden. Jag rekomenderar däremot att gå in i tråden också. Det e fruktansvärt fina svar och reflektioner här.
    adressen är:
    www.maxosaga.blogg.se

• Svar på tråden Mina två änglar
  • emmy840508
    SandraS skrev 2008-10-26 23:20:03 följande:
    Bloggen på familjeliv? Går jag in på din sida så finns det ingen blogg att trycka på.
    jag e inte så duktig på det där med datorer. Men har försökt o fixa så bloggen ska synas nu. lyckades jag?
  • Fragile Angel
    emmy840508 skrev 2008-10-27 20:05:26 följande:
    jag e inte så duktig på det där med datorer. Men har försökt o fixa så bloggen ska synas nu. lyckades jag?
    Nu syns den .
    Just because I'm paranoid doesn't mean theyr'e not after me
  • lilla kråkan

Skickar en kram till dej,vännen....Gråter i hjärtat över vad som händt dina barn...

• vildaungarnasmamma

jag läste just din blogg...
    det finns inga ord att beskriva det hemska du vart med om.
    du är en otroligt stark kvinna!
    beundrar dig!
    Massa kramar
    /maria

• grodanboll85
    usch fick massa tårar nu när jag läste din blogg men gud så fint skrivet de vaGråter vi alla önskar att detta bara är en mardröm som vi alla vaknar upp ifrån så fort som möjligt men tyvärr är de inte så tyvärr är de detta de nya vidriga samhället vi lever i *tårarna rinner*
  • SandraS
    Nu syns den

Jättefint skrivet, tårarna rinner som vanligt när jag läser.
  • Sockerhjärta

Det är så härligt att läsa era minnen, Emmy du är en inspiration för andra mödrar. Tusen tack för att du delar med dig.

• Lingonflickan

Emma: Vad säger man? Tårarna forsar nerför kinderna och det värker i hjärtat. Jag önskar precis som du av hela mitt väsen att det vore en ovanligt seg mardröm och att få vakna och höra deras skratt som jag föreställer mig som klingande och porlande...

• Puhbjörnen

Tänker på er och tårarna rinner när jag läser din berättelse.
    Har 2 barn själv men kan inte förstå hur du orkar vara så stark, efter allt ni gått igenom!! Men håller med "sockerhjärta" du är verkligen en inspiration för andra.
    Kram på dig.

Svar på tråden Mina två änglar