• emmy840508

Mina två änglar

Jag är en änglamamma till två små sen ett halvår tillbaka. Jag upplevde något som man tror bara finns i mardrömmar, mina barn blev berövade livet. Min snart fyraårige pojke och hans snart 2 åriga syster.
    Jag tänker använda denna sida för att skriva av mig mina tankar och funderingar. Om det är någon som tar illa upp så snälla säg till, jag e inte ute efter att röra upp några känslor.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-30 17:58
    Jag har tänkt på en sak ganska länge. Jag har aldrig vart troende. Alldrig trott på gud o vart ganska skeptisk till ett liv efter döden. Men efter detta....
    Jag e foirtfarande inte troende. Men, jag vill tro, att det händer nåt efter döden. Jag vill tro att Max o Saga har det bra idag, att de är tillsammans, att de inte minns det som hände, att de inte saknar mig, för att de delar livet med mig fortfarande. Jag vill tro det, o då tror jag på det. Jag tror inte att gud finns. Men jag måste tro att mina änglar är just änglar o har det bra idag. Lika bra som de hadde innan denna fruktansvärda händelse.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 16:46
    Länk till Max minnessida------www.tillminneav.se/showPage.php

Länk till Sagas minnessida------
    www.tillminneav.se/showPage.php

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 16:47
    Vet inte riktigt varför Max sida inte gick att länka till men gör ett nytt försök.

www.tillminneav.se/showPage.php

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-28 21:56
    Nu har jag skapat en blogg med urklipp från denna tråd. Endast det jag skrivit.
    Så den som vill läsa vad jag delat med mig av här kan gå in där, så ni slipper sitta och gå igeonom hela tråden. Jag rekomenderar däremot att gå in i tråden också. Det e fruktansvärt fina svar och reflektioner här.
    adressen är:
    www.maxosaga.blogg.se

• Svar på tråden Mina två änglar
  • Växjömamma1976

FÖRLÅT!! Glömde ju ge dej ett STORT LYCKA TILL och en massa kämpar-anamma idag!!

(¯`°?.¸ ღ♥ Samuel - älskar dej ♥ღ ¸.?°´¯) Min blogg: bloggermum.blogg.se
  • kalmar brud

f*n vad jag stör mig på han per-ingvar ekblad...
    han vill verkligen få att häxan är oskyldig... 

--------

massa kramar till dig idag emma, din sambo och dina övriga släkt och vänner...!!!

• Jalica
    Svar på #3881
    Tyvärr så e de ju hans jobb....MEN jag skulle aldrig i livet vilja byta jobb med honom...jag skulle helt klart aldrig kunna bli advokat.
  • JohannaMatt

Ja, hoppas det går bra idag, Emma. Idag är det ju Nicklas o din sambos tur att vittna, jag hoppas även de känner stödet från oss alla. Önskar att ni slapp detta, men förstår att det är nödvändigt för att få upprättelse för dina små. Det är med dem i tankarna som du/ ni klarar detta. Många tankar och kramar//Johanna

Ljusen lyser för två av himlens vackraste änglar
  • Mallan76

Tänker på dej idag, Emma. Jag förstår att det måste vara jättejobbigt att gå igenom detta en gång till...
    Kom ihåg att du har hela Sverige på din sida. Jag tror och hoppas att sanningen ska segra till sist och att rättvisa ska skipas. Jag tror du har skyddsänglar som står på var sin sida om dej idag.

En massa kramar från lilla mej.

• JohannaMatt

Såg att nya vittnet drogs tillbaka.....

Ljusen lyser för två av himlens vackraste änglar
  • Pacgirl

Tände just 2 ljus i ljuslyktor med hjärtan på för dina hjärtan!
    Kämpa på idag och hoppas att hon får sitt straff den hemska människan. Det är nu man önskar att de gjorde som förr och satte ut dom som begått brott på torget i stan så alla kunde gå och spotta och sparka på dom.
    Hoppas hon kommer att lida resten av sitt liv, vilket man kan undra om hon kommer göra så likgiltig som hon verkar vara! Kämpa på Emma ni är alla duktiga och starka som orkar göra om allt igen! Tänker på er! kram

Nu är han här vår lilla kämpe!
  • Jenny Li

Hej Emma. Jag följer din blogg här så ofta jag kan och tänker mycket på dig /er. Jag sänder massor med styrkekramar till er och önskar lycka till i hovrätten. Kramar Jenny

Svar på tråden Mina två änglar