• emmy840508

Mina två änglar

Jag är en änglamamma till två små sen ett halvår tillbaka. Jag upplevde något som man tror bara finns i mardrömmar, mina barn blev berövade livet. Min snart fyraårige pojke och hans snart 2 åriga syster.
    Jag tänker använda denna sida för att skriva av mig mina tankar och funderingar. Om det är någon som tar illa upp så snälla säg till, jag e inte ute efter att röra upp några känslor.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-30 17:58
    Jag har tänkt på en sak ganska länge. Jag har aldrig vart troende. Alldrig trott på gud o vart ganska skeptisk till ett liv efter döden. Men efter detta....
    Jag e foirtfarande inte troende. Men, jag vill tro, att det händer nåt efter döden. Jag vill tro att Max o Saga har det bra idag, att de är tillsammans, att de inte minns det som hände, att de inte saknar mig, för att de delar livet med mig fortfarande. Jag vill tro det, o då tror jag på det. Jag tror inte att gud finns. Men jag måste tro att mina änglar är just änglar o har det bra idag. Lika bra som de hadde innan denna fruktansvärda händelse.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 16:46
    Länk till Max minnessida------www.tillminneav.se/showPage.php

Länk till Sagas minnessida------
    www.tillminneav.se/showPage.php

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 16:47
    Vet inte riktigt varför Max sida inte gick att länka till men gör ett nytt försök.

www.tillminneav.se/showPage.php

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-28 21:56
    Nu har jag skapat en blogg med urklipp från denna tråd. Endast det jag skrivit.
    Så den som vill läsa vad jag delat med mig av här kan gå in där, så ni slipper sitta och gå igeonom hela tråden. Jag rekomenderar däremot att gå in i tråden också. Det e fruktansvärt fina svar och reflektioner här.
    adressen är:
    www.maxosaga.blogg.se

• Svar på tråden Mina två änglar
  • faster

jag funderar på om det kan vara en sammanfattning av alla program de sänt tidigare...

• mirakelhopp

Finner inga ord.... Lilla gumman. Så stark med en sådan stor sorg! Ta hand om Er under julen! Kramas och tänk på positiva minnen tillsammans. Sköt om Er och jag önskar dig all lycka i livet framöver!

Kram
    J

• JohannaMatt

Hej Emma

Många tankar går till er nu. Kan bara  tänka mig hur tungt det är nu i dessa tider. Om bara rättegången vore över och med samma dom som i TR, så ni kunde sluppit åtminstone det...Vet att du sagt ¨nån gång att du kan hantera människor o media när du mår bra och när du inte gör det så är det ju då vi inte ser dig. (kanske inte ordagrant, men ändå)

Det är väl så nu att det är nu när vi inte "ser" dig här  som vi önskar mest av allt att våra välmeningar kommer fram, genom våra tankar och hjärtan. Hoppas du känner det.

Många kramar

Älskade änglar
  • Lingonflickan

JohannaMatt: Du lyckas ofta skriva det jag just försöker formulera.
    Ja, Emma, vi tänker väldigt mycket på er nu. På hur jobbigt det är med pågående rättegång samtidigt som du måste brottas med den "tomma" julen. Så alla kramar i världen till er alla från mig
    MiS

• SandraF

Tänker på er Emma..... kram

Mamma älskar Melvin-04 o Amelia-06
  • sixten101

*tänker på er*

Min Tony Dominic MITT allt!
  • Humbla

Emma, mina tankar är många, svåra och komplicerade, som någon skrev så vill jag önska en god jul, men det låter så fel efter allt som har hänt, och samtidigt inte, för jag önskar er verkligen en fin och bra jul, men vet att det inte kommer att bli så, så därför kanske jag istället ska uttrycka mig så att jag önskar och hoppas att ni finner värme och kärlek, närhet och trygghet hos varandra under dessa helgdagar.

Har sett att du inte varit inne på ett par dagar, och jag skulle så gärna vilja krama dig hårt. Det känns förjävligt rent ut sagt att rättegången ska dra ut över julen.. det känns förjävligt att sådant här ska hända, och det känns förjävligt att veta att du finns någonstans och mår dåligt. Men vi finns här, vi står kvar, och vi tänker på dig!!!

Trygghetskramar och styrkekramar
    Marie

Svar på tråden Mina två änglar