• emmy840508

Mina två änglar

Jag är en änglamamma till två små sen ett halvår tillbaka. Jag upplevde något som man tror bara finns i mardrömmar, mina barn blev berövade livet. Min snart fyraårige pojke och hans snart 2 åriga syster.
    Jag tänker använda denna sida för att skriva av mig mina tankar och funderingar. Om det är någon som tar illa upp så snälla säg till, jag e inte ute efter att röra upp några känslor.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-30 17:58
    Jag har tänkt på en sak ganska länge. Jag har aldrig vart troende. Alldrig trott på gud o vart ganska skeptisk till ett liv efter döden. Men efter detta....
    Jag e foirtfarande inte troende. Men, jag vill tro, att det händer nåt efter döden. Jag vill tro att Max o Saga har det bra idag, att de är tillsammans, att de inte minns det som hände, att de inte saknar mig, för att de delar livet med mig fortfarande. Jag vill tro det, o då tror jag på det. Jag tror inte att gud finns. Men jag måste tro att mina änglar är just änglar o har det bra idag. Lika bra som de hadde innan denna fruktansvärda händelse.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 16:46
    Länk till Max minnessida------www.tillminneav.se/showPage.php

Länk till Sagas minnessida------
    www.tillminneav.se/showPage.php

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 16:47
    Vet inte riktigt varför Max sida inte gick att länka till men gör ett nytt försök.

www.tillminneav.se/showPage.php

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-28 21:56
    Nu har jag skapat en blogg med urklipp från denna tråd. Endast det jag skrivit.
    Så den som vill läsa vad jag delat med mig av här kan gå in där, så ni slipper sitta och gå igeonom hela tråden. Jag rekomenderar däremot att gå in i tråden också. Det e fruktansvärt fina svar och reflektioner här.
    adressen är:
    www.maxosaga.blogg.se

• Svar på tråden Mina två änglar
  • Bev

Beklagar VERKLIGEN det som hänt. Finns inga tröstande ord... Men jag skickar många tankar och styrkekramar till dig! KRAM/ Bev

• svensdotter

ohhh gud vad jag gråter när jag läser din blogg..satt o tittade på bilderna och titta på den sista på max,,då min dotter kom in o pekade och ville komma in sa att ´där är max visst e han söt. jaaa sa hon o nu sringer hon runt och säger ax ax ax ax....o pekar på datan

• Memme81

Stor kram till er!!
    Var till graven här om dagen, sååå himla fin!! Nu när dina barn är det så kommer de trivas för att det är så många som går dit och tittar till den och sköter den. Dina barn blir väl omhändertagna nu av alla fina människor som tänker på dem.

Kramar från oss!

• Mamma Lotta

Ååå Emma vad ont det gör mig när jag läser om din stora saknad och jag önskar än mer att det fanns nåt man kunde göra, hade jag kunnat vrida tillbaka tiden så hade jag gjort det för länge sedan allt för att du ska få ha dina små hos dig.

Jag är trots allt så glad över att du har din underbara familj som stöttar dig och jag hoppas att barnens pappa får stöd av sin familj.

Ingen människa ska behöva genomlida detta hemska och jag har sagt det förut men jag säger det igen; Du är en förebild och jag beundrar dig så mycket, att det finns någon som kan vara så tapper som du är får mig att känna mig stolt som en syster...

Kramar till dig vännen och din underbara familj!

Life is what happends while making other plans...
  • Carpe diem 08

Hej Emma, jag beklagar verkligen de som hänt, har tänkt på er alla så mkt.
    Nu tar jag inte dagarna med mina barn för givet längre.
    Alla kort jag sett på Max&Saga är helt underbara, så otroligt söta barn!
    Du är väldigt stark Emma *Många kramar till dej* /Jonna(Mikkiz kusin)

• annis41

Jag tänker på dig o lider med dig. Jag tände ett ljus var för max o saga igår. Jag hoppas att du en dag ska kunna se ljust på framtiden igen. Men jag måste fråga en sak (du har ju sagt att det är ok) Hur har barnens styvpappa taget de? Den synen han fick när han kom hem måste ju ha etsat sig fast i hans hjärna.

• Tovas Mamma

*kramar om er*

~ Mamma till världens underbaraste Tova ~
  • enny signatur

varje gång jag tänker på det blir jag så arg. hur kan någon göra så? två oskyldiga barn. nej jag förstår inte, kommer aldrig förstå.

• Mamma åt Issa

Beklagar verkligen

D finns ju inte ord vad man ska skriva här...livet e allt orättvist

Kram

• 070220

Hej!

Har följt din historia i pressen, följ rättegången osv. Jag grät enormt när jag läste det och jag lider med dig. Jag tycker du är väldigt stark som kan hantera detta så bra som du kan.

Stora styrkekramar!

Svar på tråden Mina två änglar