• emmy840508

Mina två änglar

Jag är en änglamamma till två små sen ett halvår tillbaka. Jag upplevde något som man tror bara finns i mardrömmar, mina barn blev berövade livet. Min snart fyraårige pojke och hans snart 2 åriga syster.
    Jag tänker använda denna sida för att skriva av mig mina tankar och funderingar. Om det är någon som tar illa upp så snälla säg till, jag e inte ute efter att röra upp några känslor.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-30 17:58
    Jag har tänkt på en sak ganska länge. Jag har aldrig vart troende. Alldrig trott på gud o vart ganska skeptisk till ett liv efter döden. Men efter detta....
    Jag e foirtfarande inte troende. Men, jag vill tro, att det händer nåt efter döden. Jag vill tro att Max o Saga har det bra idag, att de är tillsammans, att de inte minns det som hände, att de inte saknar mig, för att de delar livet med mig fortfarande. Jag vill tro det, o då tror jag på det. Jag tror inte att gud finns. Men jag måste tro att mina änglar är just änglar o har det bra idag. Lika bra som de hadde innan denna fruktansvärda händelse.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 16:46
    Länk till Max minnessida------www.tillminneav.se/showPage.php

Länk till Sagas minnessida------
    www.tillminneav.se/showPage.php

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 16:47
    Vet inte riktigt varför Max sida inte gick att länka till men gör ett nytt försök.

www.tillminneav.se/showPage.php

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-28 21:56
    Nu har jag skapat en blogg med urklipp från denna tråd. Endast det jag skrivit.
    Så den som vill läsa vad jag delat med mig av här kan gå in där, så ni slipper sitta och gå igeonom hela tråden. Jag rekomenderar däremot att gå in i tråden också. Det e fruktansvärt fina svar och reflektioner här.
    adressen är:
    www.maxosaga.blogg.se

• Svar på tråden Mina två änglar
  • frökenmalöken

Hej Emma!
    Jag är en mamma till två barn. Som mamma vet jag hur mycket man älskar sina barn. Jag och många andra tänker väldigt mycket på dej och din familj vad ni har tvingats gå igenom, att livet kan vara så orättvist.
    Jag vet att man träffar sina nära och kära igen, när den tiden kommer. Det kanske inte är en tröst, men dina barn vet vilken underbar fin mamma du är,att du är en mycket stark och modig mamma.
    Dina änglabarn ser dej från sin himmel, ser hur du saknar dom, längtar så hjärtat gör ont..
    Jag och mina barn skickar dej massor av stärkande kramar så du kan fortsätta kämpa.
    Jessica

• SBoren

Förlåt. jag skriver som jag känner dig... Inte meningen. Hoppas du inte tar illa vid dig. Men precis förlorat en son, det gör så ont...
    Tänker på er och era barn som blev berövade livet. Så himla orättvist. Så fruktansvärt.

Min svägerska blev berövad livet oktober 2005, hon han bli 36år. Också så oskyldig,skulle inte göra en fis förnäm. Skulle ju bara va på jobbet och sen cykla hem. Men istället bli rånad och brövad sitt liv. Varför mörda någon sån oskyldig människa?
    Ingen som åkt fast än...

Jag hoppas den som gjort detta mot dina barn och dig och er familj att den åker fast....

Så du kan få någon ro och kanske börja sörja...

Ta hand om dig.

Kram Sofie

• grodanboll85
    grodanboll85 skrev 2008-10-09 19:59:16 följande:
    lägger till dej så kanske du känner igen mej gick i sp3B iaf kram
    fast tyvärr har jag ingen bild på mej själv men om du har en skolkatalog kvar kika heter iaf cecilia björn berg ännu en kram till både dej å Emma
  • goingpanda

Emma, du är så stark! Du är så bra!
    Max och Saga har det jättebra nu. Så fina änglar!

Det finns inga ord.

• grodanboll85
    SBoren skrev 2008-10-09 20:05:12 följande:
    Förlåt. jag skriver som jag känner dig... Inte meningen. Hoppas du inte tar illa vid dig. Men precis förlorat en son, det gör så ont...Tänker på er och era barn som blev berövade livet. Så himla orättvist. Så fruktansvärt.Min svägerska blev berövad livet oktober 2005, hon han bli 36år. Också så oskyldig,skulle inte göra en fis förnäm. Skulle ju bara va på jobbet och sen cykla hem. Men istället bli rånad och brövad sitt liv. Varför mörda någon sån oskyldig människa?Ingen som åkt fast än...Jag hoppas den som gjort detta mot dina barn och dig och er familj att den åker fast....Så du kan få någon ro och kanske börja sörja...Ta hand om dig.Kram Sofie
    Beklagar sorgen efter er yngsta sonGråter va in å läste på din press tårarna rinner ner för min kind usch ingen förälder ska behöva vara med om detta å förlora ett barn ne usch. Å beklagar din svägerskas tragiska bortgång många kramar till alla er där ute som är änglamammor lr förlorat någon nära släkting/ar.
  • Maddizen

skickar dom starkaste styrke kramar till dig

(¯`°?.¸ ღ♥ Karl-Casper 060516 Theo 080722 ♥ღ¸.?°¯)
  • SBoren

grodanboll85: Tack för dina fina ord...
    Ne man ska inte behöva förlora sitt barn. man vill ju bara ha dem i sin famn... Gör ont...

• kärålajn

Kikade in på minnessidan idag igen...
    Det går inte att ta miste på vem som är lik vem. :)
    Saga är en mini-Emma och Max en mini-Niklas. :)

ღ Äntligen! Nu har vi världens goaste OLIVER hos oss! ღ 08-04-02
  • grodanboll85
    SBoren skrev 2008-10-09 20:28:30 följande:
    grodanboll85: Tack för dina fina ord...Ne man ska inte behöva förlora sitt barn. man vill ju bara ha dem i sin famn... Gör ont...
    kan inte i min vildaste fantasi förstå va alla ni vackra änglamammor går igenom. Kan bara sända mina varmaste kramar till er som ett litet ljus i mörkret.
  • SBoren

Tack så mycket...
    Det värmer...

grodanboll85 skrev 2008-10-09 20:30:06 följande:
    kan inte i min vildaste fantasi förstå va alla ni vackra änglamammor går igenom. Kan bara sända mina varmaste kramar till er som ett litet ljus i mörkret.
Svar på tråden Mina två änglar