• Anonym

Han runkar i duschen

Tycker det känns så där att komma på min man i duschen med full hand-aktivitet om man säger så. Herregud kan han inte vänta tills jag inte är hemma. Blir så jäkla avtänd. Han kan runkaloss fast jag och bebisen är utanför. Kan man förbjuda onani då man själv är hemma? Vill knappt ta i honom om jag tror han gjort det i duschen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 19:33
    För att svara på några frågor. Ja, jag tycker det är motbjudande att han runkar då jag är i rummet intill. Men jag kanske är sjuk i huvudet vem vet? Där står hand och fantiserar om nån pinuppa och här sitter jag och tar hand om hans bebis. Känns sådär... Jag onanerar gärna. Men det gör jag då jag är SJÄLV.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-09 19:11
    Återigen jag råkar VETA att han aldrig fantiserar om mig för det har han sagt. Han fantiserar inte om det han har. Han tänker på sexuella situationer etc. som är bara rent sex. Det kan jag aldrig vara för honom.

• Svar på tråden Han runkar i duschen
  • Anonym (Kille)

Anonym (nja...) skrev 2008-10-10 18:45:30 följande:

Anonym (Kille). Men när det gör det då, allstå om runkandet gör så att sexet utesluts, då måste man väl ändå få ha en åsikt om det?Annars är det ju bara att onanera på
    Det är klart att man får ha en åsikt om det.
  • Spartacus
    Anonym skrev 2008-10-09 21:51:41 följande:
    Spartacus: TACK. Blev nästan rörd .

ts; så lite så!

är så trött på att alla VILL misförstå inläggen här på fl.
    du beskrev ju ganska väl att du inte är emot onani utan att du bara vill
    att ni ska hitta tillbaka till varandra och att det är svårt för dig när han aldrig tar initiativ och bara tillfredsställer sig själv istället.

önskar er all lycka!

alla andra; sluta misstolka, ts har aldrig sagt att onani är fel!
    läs hela ts och följ tråden, eller fråga ts om ni undrar något istället för att döma?

• Anonym (nja...)

Anonym (Kille): Åsikt var kanske fel ordval, sin åaikt har man ju vilket som
    Menade väl mest att om det går ut över sexlivet har man kanske mer "rätt" att bli sur eller irriterad över det då det faktiskt påverkar en själv då oxå. Eller nått...

• Anonym (normalt)

Det är ju trådstarten som är felformulerad för ts har inget emot att mannen runkar så länge en liten del tillkommer henne. Hon upplever det som att mannen helre runkar än att ha sex med henne. Ts, har du funderat över vilka signaler du sänder ut? Har du tagit eget initiativ till sex?

Jag onanerar i stort sett varje dag för att min man inte vill ha sex varje dag nu när jag är gravid. Likaså var han inte supersugen att ha sex med mig efter förlossningen med första barnet så länge som jag ammade. Han upplevde det som att min kropp var upptagen av bebisen och det var avtändande för honom. Vi är alla olika. mitt råd är att ni pratar utan att du anklagar honom. Fråga hur han känner och säg att du saknar ert sexliv..

lycka till

• Anonym (hmm)
    Anonym skrev 2008-10-09 21:40:21 följande:
    Fam kaos: Jag önskar att han i vardagen kunde visa att han tycker om mig, att han finner mig attraktiv och vill ha sex med mig. Jag vill att han ska ta initiativ. Jag vill känna mig åtrådd av honom, det gör jag inte. Jag menar inte att han ska dra med mig in i duschen med bebisen utanför, utan att han istället för att runka försöker att få sex med mig. På kvällen eller på morgonen då dottern sover. Vi har inget fungerande sexliv ihop nu och då känns det avtändande och ledsamt att han oftast väljer att runka istället. Jag känner mig inte uppskattad eller sedd. Jag blir ännu mer avtänd av att han skiter i mig och dottern som är intill och runkar loss i tummet intill. Det är kombinationen. Jag kan inte förklara bättre. Kanske skulle jag inte reagera på detta om det inte vore för att jag inte blir sedd i relationen. Jag vet inte. Orkar inte förklara mer nu. Kan tydligen inte förmedla hur jag känner. Men har kommit fram till att det ligger mer bakom än att "han runkar i duschen".
    Om ni inte har något fungerande sexliv så förstår jag dig!!! Om inte han visar att han vill ha dig utan runkar i duschen istället....fy fan!
    Hoppas du kan prata med honom så att han förstår, annars måste du ta tag i detta och gå och prata med någon..båda två!
    Jag lider med dig!
    Lycka till!
  • Madida

Eller så är det jag som är knäpp för jag skulle tända till som f*n om jag kom på min man när han runkade

• Anonym (Kille)

Alla killar runkar kvinnor det är så bara.

• Rosana

Hope81: Då är jag lika knäpp som du isåfall! Nästan så att jag skulle vilja komma på honom...

• Anonym (Elin)

förstår inte er som har problem med att eran partner onanerar... Mer eller minder ALLA... killar som tjejer onanerar... aldrig hört talas om att sexualdriften är en av dom starkaste drifterna vi har... och vadådå om partnen fantiserar om killen fantiserar om någon annan än ts... det är helt normalt det med... handen på hjärtat... hur många av er här inna har inte fantiserat om en annan människa än den ni lever med... typ alla.. ni kan ju inte på allvar tro att man ska gå genom livet utan att någonsin känna dragning till någon annan än de egna partnen.. ddet om något är onormalt... det är ju vad man gör med den dragningen som är det viktiga... o stannar de vid en oskyld fantasi under en stunds onanerande så spelar de ju ingen som helts roll.. tvärtom.. de kan nog vara ganska nyttigt för sexlivet att fantisera lite om nån snygg kändis eller något ibland... släpp era partners lite fria.. lever man med strypkoppel så kommer man tillslut bita sej loss....

Svar på tråden Han runkar i duschen