• Anonym

Han runkar i duschen

Tycker det känns så där att komma på min man i duschen med full hand-aktivitet om man säger så. Herregud kan han inte vänta tills jag inte är hemma. Blir så jäkla avtänd. Han kan runkaloss fast jag och bebisen är utanför. Kan man förbjuda onani då man själv är hemma? Vill knappt ta i honom om jag tror han gjort det i duschen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 19:33
    För att svara på några frågor. Ja, jag tycker det är motbjudande att han runkar då jag är i rummet intill. Men jag kanske är sjuk i huvudet vem vet? Där står hand och fantiserar om nån pinuppa och här sitter jag och tar hand om hans bebis. Känns sådär... Jag onanerar gärna. Men det gör jag då jag är SJÄLV.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-09 19:11
    Återigen jag råkar VETA att han aldrig fantiserar om mig för det har han sagt. Han fantiserar inte om det han har. Han tänker på sexuella situationer etc. som är bara rent sex. Det kan jag aldrig vara för honom.

• Svar på tråden Han runkar i duschen
  • Anonym (jaha)
    Svar på #379
    Ablan skrev 2008-10-14 13:47:31 följande:

"frigid är att inte ha sexlust, att inte vilja ha sex HELA tiden är inte samma sak som att inte ha sexlust alls."

ja? precis..? Frigid är att inte ha sexlust alls, så hur får du det då till att hon är frigid när hon uttryckligen skriver att hon vill ha sex med sin man när barnen somnat?

jag hänger inte med dig alls nu...

• Ablan
    Svar på #381
    Anonym (jaha) skrev 2008-10-14 13:52:37 följande:
    Svar på #379 "frigid är att inte ha sexlust, att inte vilja ha sex HELA tiden är inte samma sak som att inte ha sexlust alls."ja? precis..? Frigid är att inte ha sexlust alls, så hur får du det då till att hon är frigid när hon uttryckligen skriver att hon vill ha sex med sin man när barnen somnat? jag hänger inte med dig alls nu...
    Det var inte på tapeten först, det är lätt att backa upp historien med nya saker när man inte får den responsen man vill.
    Kung Fu Pasta
  • Anonym (jaha)
    Svar på #382

Kom igen nu tjejen, vi har inte samma åsikt men du behöver ju inte tramsa dig för det!
    Du gav kommentaren frigid, direkt på mitt inlägg nr 371, som var ett bifall till inlägg 366. Det handlade alltså om kvinnan i inlägg 366, där står situationen med sex två timmar senare när barnen somnat, klart och tydligt beskrivet. Det är ingen ny fakta.

Backa gärna och kolla om du inte hänger med i svängarna.

• Anonym

Jag slår vad om att min kille säkert runkar i duschen då han badar badkar jag kan ju inte förbjuda honom att runka om han känner sig kåt. Är själv inne i en period då jag inte är sugen alls och det vet han om. Så jag tycker att killen kan få runka om han vill men fantisera om den man är ihop med är bra tycker jag. De kan ju vara så att du inte får tid för dig själv då du tar hand om barnet mest? Då kan han ta hand om bebisen ut på en promenad eller så så du får onanera lite också.

• Ablan
    Svar på #383
    Anonym (jaha) skrev 2008-10-14 14:06:09 följande:
    Svar på #382 Kom igen nu tjejen, vi har inte samma åsikt men du behöver ju inte tramsa dig för det!Du gav kommentaren frigid, direkt på mitt inlägg nr 371, som var ett bifall till inlägg 366. Det handlade alltså om kvinnan i inlägg 366, där står situationen med sex två timmar senare när barnen somnat, klart och tydligt beskrivet. Det är ingen ny fakta. Backa gärna och kolla om du inte hänger med i svängarna.
    jag har hängt med från första inlägget, men jag tar ändå det so en efterkonstruktion.
    för annars hade det inte spelat någon roll om ts man runkade när hon var hemma eller ej för resultatet blir ändå det samma i slut ändan.
    Kung Fu Pasta
  • panda mii

Anonym (jaha) skrev 2008-10-14 14:06:09 följande:

Svar på #382
    Kom igen nu tjejen, vi har inte samma åsikt men du behöver ju inte tramsa dig för det!Du gav kommentaren frigid, direkt på mitt inlägg nr 371, som var ett bifall till inlägg 366. Det handlade alltså om kvinnan i inlägg 366, där står situationen med sex två timmar senare när barnen somnat, klart och tydligt beskrivet. Det är ingen ny fakta.
    Backa gärna och kolla om du inte hänger med i svängarna.
    men hallå "tjejen" det handlar om att man kan inte sitta och sura över att ens partner onanerar! spelar ingen roll när, hur eller hur ofta han gör det, det är HANS val ingen annans! jag vet! gå till läkaren och tvångskastrera honom så slipper ni både runket och sexet för det verkar ju vara det vissa är ute efter gällande deras män.
  • Anonym (jaha)
    panda mii skrev 2008-10-14 14:57:48 följande:
    Anonym (jaha) skrev 2008-10-14 14:06:09 följande: men hallå "tjejen" det handlar om att man kan inte sitta och sura över att ens partner onanerar! spelar ingen roll när, hur eller hur ofta han gör det, det är HANS val ingen annans! jag vet! gå till läkaren och tvångskastrera honom så slipper ni både runket och sexet för det verkar ju vara det vissa är ute efter gällande deras män.
    Jag sitter inte och tjurar men jag tycker inte att det bara är ens val när/OM det påverkar andra också. Är det hans val om han vill ha sex med andra med?  Jag vill absolut inte kastrera min man, hur mycket mer sex tror du det hade blivit då? Det var väl inte särskilt konstruktivt? jag vill varken slippa runk eller sex, jag vill värna om ett gemensam sexliv som inte blir lidande av onani, that´s it,,inget mer.
    Nu har det blivit ett argumentations krig, men jag tror ingen  här inne hade vela få mindre sex än den önska för att parntnern tillfredställer sig på annat sätt
  • Anonym (E-ma)

Anonym (jaha) skrev 2008-10-14 15:09:45 följande:

Jag sitter inte och tjurar men jag tycker inte att det bara är ens val när/OM det påverkar andra också. Är det hans val om han vill ha sex med andra med?  Jag vill absolut inte kastrera min man, hur mycket mer sex tror du det hade blivit då? Det var väl inte särskilt konstruktivt? jag vill varken slippa runk eller sex, jag vill värna om ett gemensam sexliv som inte blir lidande av onani, that´s it,,inget mer. Nu har det blivit ett argumentations krig, men jag tror ingen  här inne hade vela få mindre sex än den önska för att parntnern tillfredställer sig på annat sätt
    men det handlade ju från början om att han inte skulle runka när man va hemma, för det var ju motbjudande... och gick sedan över till att han gjorde det för att man inte hade någon sexlust till att man inte hade lust eller chans till sex försen barna sov...
    och otrohet och onani är inte samma sak, tycker du det bore du skaffa hjälp för att bygga upp din sälvkänsla.
  • Ablan
    Svar på #387
    Anonym (jaha) skrev 2008-10-14 15:09:45 följande:
    Jag sitter inte och tjurar men jag tycker inte att det bara är ens val när/OM det påverkar andra också. Är det hans val om han vill ha sex med andra med?  Jag vill absolut inte kastrera min man, hur mycket mer sex tror du det hade blivit då? Det var väl inte särskilt konstruktivt? jag vill varken slippa runk eller sex, jag vill värna om ett gemensam sexliv som inte blir lidande av onani, that´s it,,inget mer. Nu har det blivit ett argumentations krig, men jag tror ingen  här inne hade vela få mindre sex än den önska för att parntnern tillfredställer sig på annat sätt
    fast man kan inte alltid få sex av sin partner när man vill, iblan´d får min sambo inget när han kommer hem från jobbet fast att han är "sugen", "nej jag har redan klappat min själv!" jag bestämmer själv om jag vill få orgasm genom gemensamt sex eller på egen hand
    Kung Fu Pasta
  • Biancha

jag förstår inte att så många inte verkar ha något emot de när man läser denna tråd.. som ts själv sagt håller jag med, runkar / onanerar kan man göra om man är själv, ALDRIG när ens partner är hemma ... de är fullkomligt skadat enligt mig...

Svar på tråden Han runkar i duschen