• Anonym

Han runkar i duschen

Tycker det känns så där att komma på min man i duschen med full hand-aktivitet om man säger så. Herregud kan han inte vänta tills jag inte är hemma. Blir så jäkla avtänd. Han kan runkaloss fast jag och bebisen är utanför. Kan man förbjuda onani då man själv är hemma? Vill knappt ta i honom om jag tror han gjort det i duschen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 19:33
    För att svara på några frågor. Ja, jag tycker det är motbjudande att han runkar då jag är i rummet intill. Men jag kanske är sjuk i huvudet vem vet? Där står hand och fantiserar om nån pinuppa och här sitter jag och tar hand om hans bebis. Känns sådär... Jag onanerar gärna. Men det gör jag då jag är SJÄLV.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-09 19:11
    Återigen jag råkar VETA att han aldrig fantiserar om mig för det har han sagt. Han fantiserar inte om det han har. Han tänker på sexuella situationer etc. som är bara rent sex. Det kan jag aldrig vara för honom.

• Svar på tråden Han runkar i duschen
  • Frantic

Jasså minsann, här har du en tjej som gärna pillar hellre än att sticka en mössa för att lätta på trycket. Ingen kille jag varit med har heller brutit ihop och bölat över det faktum att jag leker med mig själv, tvärtom.

Charlie Bravo skrev 2008-10-15 21:59:09 följande:

Att runka är var mans rättighed. Ska det vara så svårt för kvinnor att acceptera att vi män behöver lätta på trycket ibland för att kunna klara av vardagens alla vedermöder. Kvinnor läser böcker, stickar mössor och tjötar i telefon när de vill koppla av. Vi män går in på dass och drar en handtralla.
  • Anonym (Söndag)
    Charlie Bravo skrev 2008-10-15 21:59:09 följande:
    Att runka är var mans rättighed. Ska det vara så svårt för kvinnor att acceptera att vi män behöver lätta på trycket ibland för att kunna klara av vardagens alla vedermöder. Kvinnor läser böcker, stickar mössor och tjötar i telefon när de vill koppla av. Vi män går in på dass och drar en handtralla.
    Anonym skrev 2008-10-15 23:42:44 följande:
    jojo när fan vart kalaspingla synonym för drake?bara en drake nekar sin kille att dra en tarzan, om min tjej vill leka efter sexet med duschen bara för att jag inte orkar ge henne den tid hon behöver skall ja sno slangen då eller, du får inte fixa jobbet själv jag gör det när jag orkar hör du det kärringdjävel!!!!du hör ju hur djävla dumt det låter eller hur?????vore jag din kille hade jag fan runkat i hela huset när du var hemma bara för att lära dig att det är min kropp jag gör vad fan jag vill med den när jag vill och det skall fan inte någon drake ändra på!!!!
    Har ni någon som helst förståelse för att en kvinna kan bli ledsen/känna sig mindervärdig/oattraktiv, om killen HELLRE runkar än har sex med henne? Vad än orsaken är från hans sida tycker jag han ska ha "stake" nog att prata om saken med sin tjej om hon frågar.  

Som jag sagt tidigare i tråden - klart det är fritt fram att onanera - det är upp till var och en. ...men är det så svårt att göra det med någon sorts finess? På vissa här låter det nästan som man har rätt att onanera i TV-soffan när svärmor är på besök, bara för att man minsann har rätt att onanera.
  • Frontline

Lever denna tråd fortfarande trodde han hade runkat klart nu...

Men mer onani åt folket...

Du ska vara glad att han runkar i duschen,
    Jag råkade ut för en sak för många år sen när jag själv var runt 10 år och det glömmer jag aldrig...
    Satt på tåget hem från Norrköping och det satt en man ca 50+ mitt emot mig på tåget fast på andra sidan gången men han halar fram ålen och drar en repa sitter väl kanske en kvart innan det går för han sen så stoppar han in den igen och låtsas som ingenting har hänt...

Så i detta fall är ju duschen rätt så ensamt och anonymt...

• Anonym

När min ille duschar och jag ligger i sovrummet vägg i vägg med duschen så ligger jag med öronen på helspänn och HOPPAS att jag ska höra honom om han runkar =)

Hoppas hoppas hoppas hihihi sen blir jag kåt.

Men alla är ju olika =)

• Anonym

Tänkte på en annan sak angående dusch och runk (lite OT jag vet, förlåt).

Men dom killar jag har träffat kommer ofta ut med halvstånd från duschen. Min nuvarande knallar omkring utan handduk och ser stolt ut hehe.

Funderar om det är för att han precis runkat i duschen eller om killar drar några drag extra i duschen bara när dom tvättar sej för att det är skönt och för att kuken ser större ut när dom kliver ut därifrån =)

Jag vill veta hihihi

• Tigress77

Till (tradstartaren)

Hmm... Jag har inte last hela traden, men fran vad jag last sa tycker jag att det verkar som om du och din kille ar i ofas. Sexlusten infaller inte samtidigt helt enkelt...
    Min kille onanerar ocksa i duschen - det ar inget som stor mig, men a andra sidan har han inga problem med att komma till mig aven efter sin "handtralla".Det tar bara lite langre tid for honom att bli redo, men da blir det a andra sidan mer njutning for mig, bade under forspelet och sjalva sexet.
    Men om din kille onanerear i duschen varje dag, istallet for att koma till dig, tycker jag att det verkar som om ni behover ta ett snack om det. Han kanske tanker som sa att du ar for trott efter barnet, och kor sin "enmansgrej" av missriktad hansyn till dig? I tron att du behover vila efter att ha varit med ert barn hela dagen... Prata med varandra, det ar alltid en bra grej. Lycka till!

• Anonym (Plupp)

Oj, vad farligt då att han runkar i duschen! Och fantiserar om andra... fantiserar inte du om andra?

• Anonym (Respekt)
    Anonym skrev 2008-10-15 23:42:44 följande:
    jojo när fan vart kalaspingla synonym för drake?bara en drake nekar sin kille att dra en tarzan, om min tjej vill leka efter sexet med duschen bara för att jag inte orkar ge henne den tid hon behöver skall ja sno slangen då eller, du får inte fixa jobbet själv jag gör det när jag orkar hör du det kärringdjävel!!!!du hör ju hur djävla dumt det låter eller hur?????vore jag din kille hade jag fan runkat i hela huset när du var hemma bara för att lära dig att det är min kropp jag gör vad fan jag vill med den när jag vill och det skall fan inte någon drake ändra på!!!!
    Och hade hon försökt hade du förmodligen kallat henne fula saker och drämt till henne också, eller? Bara för att visa vem som bestämmer liksom?
    Hoppas att du slipper ha någon tjej så kan du ju runka hur mycket du vill utan någon som stör husfriden.
  • Frantic

Hur i hela världen kan du jämföra önskan att få bestämma över sin egen kropp med kvinnomisshandel? Att den som vill få avgöra själv om han/hon onanerar i duschen lika gärna kunde slå sin partner. Helt förryckt!'

Anonym (Respekt) skrev 2008-10-17 22:54:40 följande:

Och hade hon försökt hade du förmodligen kallat henne fula saker och drämt till henne också, eller? Bara för att visa vem som bestämmer liksom?Hoppas att du slipper ha någon tjej så kan du ju runka hur mycket du vill utan någon som stör husfriden.
Svar på tråden Han runkar i duschen