Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Anonym

Han runkar i duschen

Tycker det känns så där att komma på min man i duschen med full hand-aktivitet om man säger så. Herregud kan han inte vänta tills jag inte är hemma. Blir så jäkla avtänd. Han kan runkaloss fast jag och bebisen är utanför. Kan man förbjuda onani då man själv är hemma? Vill knappt ta i honom om jag tror han gjort det i duschen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 19:33
    För att svara på några frågor. Ja, jag tycker det är motbjudande att han runkar då jag är i rummet intill. Men jag kanske är sjuk i huvudet vem vet? Där står hand och fantiserar om nån pinuppa och här sitter jag och tar hand om hans bebis. Känns sådär... Jag onanerar gärna. Men det gör jag då jag är SJÄLV.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-09 19:11
    Återigen jag råkar VETA att han aldrig fantiserar om mig för det har han sagt. Han fantiserar inte om det han har. Han tänker på sexuella situationer etc. som är bara rent sex. Det kan jag aldrig vara för honom.

• Svar på tråden Han runkar i duschen
  • Anonym

Jag vill göra det för mig själv ibland, det betyder inte att jag älskar min man mindre eller har mindre lust till honom. Jag får mer lust om jag onanerar ibland. Fantiserar om annat än min man när jag onanerar.
    Skulle inte tycka det gjorde något om han onanerade i duschen, men jag går inte in när han duschar så jag vet inte om han gör det.

• Anonym (jaha)
    Svar på #400

Jag kan inte tänka som du hur mycket jag än skulle vilja. Jag vill vara allt och ultimat och ser det som ett tecken på att han inte älskar mig eller inte tycker jag är underbar om han inte känner lust för mig. För mig är det som att han verkligen aktivt väljer bort mig och inte föredrar mig, som ett svek, om han runkar när jag vill vara med.

Jag lyckas dölja det jättebra för honom, vi bråkar aldrig om det och jag skulle akta mig nog för att tjura så han förstår men innut i mig lider jag ständigt av detta och är rädd för var det kommer ta mig.

jag har startat en tråd om det innan, men inte precis fått nån hjälp som får mig att verkligen kunna känna annorlunda =(

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m37052426.html

• MrsDeepblue

Anonym (jaha) skrev 2008-10-14 17:19:58 följande:

Svar på #400
    Jag kan inte tänka som du hur mycket jag än skulle vilja. Jag vill vara allt och ultimat och ser det som ett tecken på att han inte älskar mig eller inte tycker jag är underbar om han inte känner lust för mig. För mig är det som att han verkligen aktivt väljer bort mig och inte föredrar mig, som ett svek, om han runkar när jag vill vara med. Jag lyckas dölja det jättebra för honom, vi bråkar aldrig om det och jag skulle akta mig nog för att tjura så han förstår men innut i mig lider jag ständigt av detta och är rädd för var det kommer ta mig.jag har startat en tråd om det innan, men inte precis fått nån hjälp som får mig att verkligen kunna känna annorlunda =(
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m37052426.html
    Man kommer aldrig kunna vara allt för en annan människa, det är omöjligt. Men jag förstår faktiskt hur du känner, för tro det eller ej så har jag varit där själv.

Är du svartsjuk? Tycker du att det är jobbigt om han tittar på andra tjejer? Tycker du att det är jobbigt om han pratar väl om andra tjejer, känner du dig förbisedd då också?
  • Anonym (jaha)
    MrsDeepblue skrev 2008-10-14 17:30:49 följande:
    Anonym (jaha) skrev 2008-10-14 17:19:58 följande: Man kommer aldrig kunna vara allt för en annan människa, det är omöjligt. Men jag förstår faktiskt hur du känner, för tro det eller ej så har jag varit där själv. Är du svartsjuk? Tycker du att det är jobbigt om han tittar på andra tjejer? Tycker du att det är jobbigt om han pratar väl om andra tjejer, känner du dig förbisedd då också?
    Nej faktiskt inte, jag är inte alls särskilt svartsjuk. Och har aldrig varit.  Vi lever i ett distansförhållande och ses därför inte ibland på en hel vecka men jag funderar inte ens på vad han gör eller att han skulle vara otrogen osv..så näe, inget sånt finns. Det är bara sex det här gäller.
  • Biancha
    Ablan skrev 2008-10-14 15:49:13 följande:
    Svar på #390men varför tycker du att det är skadat?
    jag tycker inte ens att jag ska behöva kommentera de? ..  tänk, använd hjärnan!
    nej denna tråd raderar jag snabbt!
  • Ablan
    Svar på #405
    Biancha skrev 2008-10-14 22:04:09 följande:
    jag tycker inte ens att jag ska behöva kommentera de? ..  tänk, använd hjärnan!nej denna tråd raderar jag snabbt!
    ja eftersom att de flesta inte delar din åsikt så kanske du kan utveckla dina åsikter lite för oss som inte vet hur du tänker?
    men har man svårt för att formulera sig så är det ju lättare att radera tråden
    Kung Fu Pasta
  • Anonym (oooj)

Jag tycker det är helt normalt att man onanerar.
    skulle min sambo runka i duchen så skulle jag bli tänd och komma in och suga...?

• panda mii

Anonym (jaha) skrev 2008-10-14 17:37:22 följande:

Nej faktiskt inte, jag är inte alls särskilt svartsjuk. Och har aldrig varit.  Vi lever i ett distansförhållande och ses därför inte ibland på en hel vecka men jag funderar inte ens på vad han gör eller att han skulle vara otrogen osv..så näe, inget sånt finns. Det är bara sex det här gäller.
    men bor ni ihop? asså är det att han reser mycket eller bor ni isär?
    för om ni typ BARA träffas på helgerna så tvivlar jag ju på att han skulle dra en runk och sedan neka dig på fredags kvällen,och skulle det hända så beror det nog på att han är utsliten och inte orkar med sex utan bara en 2minutare i duschen... och då har det ju INGET med dig att göra!
  • Anonym (jaha)
    panda mii skrev 2008-10-15 00:17:44 följande:
    Anonym (jaha) skrev 2008-10-14 17:37:22 följande: men bor ni ihop? asså är det att han reser mycket eller bor ni isär?för om ni typ BARA träffas på helgerna så tvivlar jag ju på att han skulle dra en runk och sedan neka dig på fredags kvällen,och skulle det hända så beror det nog på att han är utsliten och inte orkar med sex utan bara en 2minutare i duschen... och då har det ju INGET med dig att göra!
    Vi bor ihop varanna vecka och isär den andra och ses då bara på helgen.
  • Kimma72
    Pallas skrev 2008-10-14 13:30:04 följande:
    Autosex och knull är två helt skilda saker. Jag kan onanera för att jag är sugen på sex men inte har någon till hands, ELLER för att det är ett skönt sätt att slappna av efter en stressig dag. Det har inget att göra med om jag älskar min man eller vill ha sex med honom eller ej. När jag onanerar för mig själv är ju själva idén med det hela att jag inte vill ha någon feedback, det är inte en ersättning för min man. Låt oss säga att du tappar sexlusten helt av någon anledning. Då finns det enligt ditt och din mans resonemang tre alternativ: 1. Barmhärtinghetsknull å din sida, 2. Total avhållsamhet, 3. Han är otrogen för att "få stoppa in den i en varm kvinna ".Man kan sitta i badkaret. *idé*Och ett *trött* påpekande: Det är inte MÄN som beter sig olika, det är individer.
    Även vi har våra ups and downs och jag sticker inte under stol med att man ibland är mindre sugen än vanligt men ändå har sex, jag ser det inte som ett barmhärtighetsknull utan snarare som ett wake up call. Sex föder sex som någon sa och närhet till min gubbe vill jag ju ha ändå.
Svar på tråden Han runkar i duschen