• Anonym

Han runkar i duschen

Tycker det känns så där att komma på min man i duschen med full hand-aktivitet om man säger så. Herregud kan han inte vänta tills jag inte är hemma. Blir så jäkla avtänd. Han kan runkaloss fast jag och bebisen är utanför. Kan man förbjuda onani då man själv är hemma? Vill knappt ta i honom om jag tror han gjort det i duschen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 19:33
    För att svara på några frågor. Ja, jag tycker det är motbjudande att han runkar då jag är i rummet intill. Men jag kanske är sjuk i huvudet vem vet? Där står hand och fantiserar om nån pinuppa och här sitter jag och tar hand om hans bebis. Känns sådär... Jag onanerar gärna. Men det gör jag då jag är SJÄLV.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-09 19:11
    Återigen jag råkar VETA att han aldrig fantiserar om mig för det har han sagt. Han fantiserar inte om det han har. Han tänker på sexuella situationer etc. som är bara rent sex. Det kan jag aldrig vara för honom.

• Svar på tråden Han runkar i duschen
  • Kimma72
    Ablan skrev 2008-10-14 13:20:12 följande:
    Svar på #366

fast man kan som kvinna bjuda till, och försöka förföra mannen eller prata om det  osv
    är man fylld av skumma hormoner, kass sexlust, dåligt självförtroende och känner sig osexig då får man jobba på det själv, man blir inte botad av att mannen går på sex torka i ren sympati, jag tycker inte synd om kvinnor som känner sig osexiga efter att de har fött barn för det är inte ett faktum utan det sitter i deras huvud, det är något man får jobba med själv, jag har inte så dålig självkänsla, jag har aldrig känt så.
    Graviditet är ingen sjukdom nej,helt rätt men det förtar inte faktum att kroppen går in för att föda upp,mata,amma,och få ett barn att överleva. Precis som tikar inte löper när de just har valpat för då skulle de skita i valparna och leta efter kåta hanhundar istället. Du ser naturen har anordnat det så finurligt så att alla hondjur ska prioritera sin avkomma pga dess överlevnad istället för att underhålla potentiella spermadonatorer.

Krasst förklarat..det innebär dock inte att man som intelligent människa med aktiv tankeförmåga kan räkna ut att "hannen" i det hela inte stannar upp bara för att "honan" fått avkomma. MEN vi är en av de FÅ däggdjur som kommunicerar med ord, så därför kan vi också förklara och argumentera oss fram så att vi alla hamnar i nån slags symbios. När "hannen" plötsligt får för sig att agera i enskildhet är det inte konstigt att det skapar en osäkerhet hos honan som nu både måste hålla avkomman frisk och växande och samtidigt ta hand om en "hanne" med lust mitt i hennes inaktiva period. Så du ser, saker har ändå sin naturliga förklaring.

Sen är vi olika som individer, den ena tål inte vad den andra ignorerar. Vi är uppvuxna med olika värderingar, självförtroende,erfarenheter etc allt det spelar in i resonemanget och därför är din attityd i sammanhanget inte applicerbar på en annan med annorlunda bakgrund och genuppsättning.
  • Spartacus

återigen, tycekr det är jävla kul med alla inlägg om "onani är helt normalt", hade ni läst hela ts eller delar av tråden så hade ni fattat att den här tråden itne handlar om det utan om att ts sambo är ointresserad av henne men intresserad av att dra i den själv, det är väl inte så konstigt om det känns tungt för henne?

• MrsDeepblue
    Spartacus skrev 2008-10-15 11:49:38 följande:
    återigen, tycekr det är jävla kul med alla inlägg om "onani är helt normalt", hade ni läst hela ts eller delar av tråden så hade ni fattat att den här tråden itne handlar om det utan om att ts sambo är ointresserad av henne men intresserad av att dra i den själv, det är väl inte så konstigt om det känns tungt för henne?
    Jodå, jag fattar problemet, men jag tror inte att onanin i sig har nåt med det att göra.
    Är det verkligen skillnad på att ha kasst sexliv + att killen onanerar jämfört med att ha ett kasst sexliv punkt? Huvudsaken är ju att man kan diskutera de problem som finns, och här finns det uppenbarligen olika synsätt hos ts och hennes kille. Då måste de ju prata om vad det är som inte är bra. Att han slutar runka löser ju inga problem i deras gemensamma sexliv, tycker jag.
  • Anonym

Om det är ngn som är intresserad av hur det gått så har jag sagt till honom som så att jag inte uppskattar att han runkar då jag är hemma. Han blev skit sne och sa att det gör han inte alls (alltså runkar). DE senaste dagarna har jag sagt "älskling ikväll när lillan somnat tar jag hand om dig". Har funkat toppen. Nu ligger han snällt och väntar i sängen på kvällarna för att ta emot . Båda nöjada och glada just nu i alla fall.

• Anonym (Söndag)
    Anonym skrev 2008-10-15 19:27:51 följande:
    Om det är ngn som är intresserad av hur det gått så har jag sagt till honom som så att jag inte uppskattar att han runkar då jag är hemma. Han blev skit sne och sa att det gör han inte alls (alltså runkar). DE senaste dagarna har jag sagt "älskling ikväll när lillan somnat tar jag hand om dig". Har funkat toppen. Nu ligger han snällt och väntar i sängen på kvällarna för att ta emot . Båda nöjada och glada just nu i alla fall.
    Heja TS!
  • Anonym

Kimma 72: Du verkar fatta precis vad jag menar! Go girl.

Min kille kan bara/vill bara ha sex en gång om dagen. Jag vill väldigt gärna ha sex ofta. Men jag är trött och slut för jag får ingen sömn och har en liten i hasorna hela dagarna. Då känns det både pissigt och respektlöst att han inte kan " vänta in" ett tillfälle då jag kan få vara med och ha glädje av hans lust. Istället tar han en snabbrunk i duschen medan jag har noll möjlighet att vara med. Jag blir utan sex den dagen om han runkat. Det bryr han sig inte om, ej heller att jag när som helst kan komma in i duschen. Herregud jag och dottern sitter ju utanför och leker (planlösningen ser ut så att vi har lekrum där)... Så jäkla kåt kan han väl inte vara så att han bara måste runka precis då! Han kan väl åtminstone tala om att han är sugen för att kolla hur jag reagerar på detta. Jag kanske kan lägga lillan en stund och mysa med honom en snabbis. Det är mina tankar. Men hur som helst, nu har jag som sagt undvikit detta genom att typ varje dag säga att jag är sugen på honom och vill ha sex senare på kvällen. Det tycks han bli glad åt och jag tror han väntar med runken då för jag har i alla fall fått mitt...

• Anonym

Vidare kan vi väl sluta spekulera i huruvida min kille runkar eller ej. Det är min kille. Jag känner honom utan och innan. Jag VET att han runkar, oavsett om jag kommer på honom eller ej! I perioder har vi haft lite sex och han behöver, precis som ngn sa, ha sex i alla fall flera gånger i /v. Så jag behöver inte ha särskilt stort kontrollbehov för att kunna räkna ut vad han gjort då han inte vill med mig.

Sedan verkar några tro att jag är en tråkig nucka och ni har förståelse för att min man hellre drar en runk än att sätta på mig. FEL. Jag är en riktig kalaspingla både innuti och utanpå. Kontrollbehov tycker jag inte det handlar om här. Men vad hjälper det vad jag säger. Så nu har jag sagt mitt för idag. Trött...

• Anonym (bryr ej)

han kan runka när han vill. jag bryr mig ej om jag e hemma o han på toa.

• Charlie Bravo

Att runka är var mans rättighed. Ska det vara så svårt för kvinnor att acceptera att vi män behöver lätta på trycket ibland för att kunna klara av vardagens alla vedermöder. Kvinnor läser böcker, stickar mössor och tjötar i telefon när de vill koppla av. Vi män går in på dass och drar en handtralla.

• Anonym

jojo när fan vart kalaspingla synonym för drake?
    bara en drake nekar sin kille att dra en tarzan, om min tjej vill leka efter sexet med duschen bara för att jag inte orkar ge henne den tid hon behöver skall ja sno slangen då eller, du får inte fixa jobbet själv jag gör det när jag orkar hör du det kärringdjävel!!!!
    du hör ju hur djävla dumt det låter eller hur?????
    vore jag din kille hade jag fan runkat i hela huset när du var hemma bara för att lära dig att det är min kropp jag gör vad fan jag vill med den när jag vill och det skall fan inte någon drake ändra på!!!!

Svar på tråden Han runkar i duschen