• Anonym

Han runkar i duschen

Tycker det känns så där att komma på min man i duschen med full hand-aktivitet om man säger så. Herregud kan han inte vänta tills jag inte är hemma. Blir så jäkla avtänd. Han kan runkaloss fast jag och bebisen är utanför. Kan man förbjuda onani då man själv är hemma? Vill knappt ta i honom om jag tror han gjort det i duschen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 19:33
    För att svara på några frågor. Ja, jag tycker det är motbjudande att han runkar då jag är i rummet intill. Men jag kanske är sjuk i huvudet vem vet? Där står hand och fantiserar om nån pinuppa och här sitter jag och tar hand om hans bebis. Känns sådär... Jag onanerar gärna. Men det gör jag då jag är SJÄLV.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-09 19:11
    Återigen jag råkar VETA att han aldrig fantiserar om mig för det har han sagt. Han fantiserar inte om det han har. Han tänker på sexuella situationer etc. som är bara rent sex. Det kan jag aldrig vara för honom.

• Svar på tråden Han runkar i duschen
  • Anonym (morsa)
    Frantic skrev 2008-10-20 23:17:39 följande:
    Herre gud, jag undrar vem som är svinet!Anonym (morsa) skrev 2008-10-20 22:59:57 följande:
    Du skulle säkert tycka att det vore underbart om din kille stod och runka för sig själv och sen säger att han tänder på andra men inte dig? Not!
    Inget emot själva runkandet i sig, det fixar han nog bra, men att säga att man inte tänder på sin tjej... ska hon vara glad och nöjd då och bara le belåtet och ta hand om deras gemensamma barn.. nehe!
  • Frantic

Du skrev "en gång när jag kom på min karl med att surfa porr" det var allt, inte att han sagt att han inte tände på dig längre.
    Skärp dig!

Anonym (morsa) skrev 2008-10-20 23:24:43 följande:

Du skulle säkert tycka att det vore underbart om din kille stod och runka för sig själv och sen säger att han tänder på andra men inte dig? Not! Inget emot själva runkandet i sig, det fixar han nog bra, men att säga att man inte tänder på sin tjej... ska hon vara glad och nöjd då och bara le belåtet och ta hand om deras gemensamma barn.. nehe!
  • Spökpappan

TS, Jag tackar gudarna (vår gud, Allah, Jehova och allt vad dom heter samt deras mammor, systrar, bröder osv) att jag inte är gift med en sån som dig...

Det är varje persons rätt att få onanera, när och hur den vill och till vilka tankar den personen vill.

What´s next? ska du tala om för stackarn vilka kläder han får ha/inte ha, vilken mat han får/inte får äta.... yack, jag ryser i hela kroppen!

• Frantic

Det är mycket märkligt att han inte tänder på dig eller vill dela sina fantasier med dig, du verkar vara en frisinnad, öppen och tillåtande kvinna som välkomnar fantasier och att krydda till sexlivet. Du verkar vara någon som accepterar sin partner för den han är, utan att sätta upp regler. Härligt, varför i hela friden skulle man drömma sig bort från DIG? Väldigt konstigt, tycker du inte?

Anonym (morsa) skrev 2008-10-20 23:24:43 följande:

Du skulle säkert tycka att det vore underbart om din kille stod och runka för sig själv och sen säger att han tänder på andra men inte dig? Not! Inget emot själva runkandet i sig, det fixar han nog bra, men att säga att man inte tänder på sin tjej... ska hon vara glad och nöjd då och bara le belåtet och ta hand om deras gemensamma barn.. nehe!
  • wrsmamma

Anonym (morsa) skrev 2008-10-20 23:20:05 följande:

skämtar du med mig?!
    Skämtar du själv eller??????
  • wrsmamma

Anonym (morsa) skrev 2008-10-20 22:59:57 följande:

VILKET SVIN! Jag förstår att du stör dig på det när han t.o.m sagt att han fantiserar om andra, så säger man fan inte! Har man inget snällt att säga behöver man inget säga! Spark i arslet skulle han ha! usch!hmmm.. vad ska man hitta på för hämnd då... ahaa!.. en gång när jag kom på min karl med att surfa porr så gav jag bara tillbaka. Jag ringde en av mina manliga vänner o fråga om han hade några gamla porrblaskor jag kunde få.. i dem leta jag upp varenda snopp jag kunde hitta (inte många eftersom blaskan var för karlar haha) sen klippte jag ut dem och tejpa upp vid mmitt nattduksbord, på spegeln i badrummet - ja överallt jag kunde komma på som var "mitt område"när han kom hem o undra vad detta var sa jag bara: ja bara ÄÄÄÄLSKAR STORA SAFTIGA KUKAR, JAG VILL SE DEM ÖVERALLT, DET PIRRAR SÅ HÄRLIGT I MIG NÄR JAG SER DEM! hahaha det har inte varit mycket porrsurfande för hans del sen dess - han svansar hellre efter mig! *skratt*
    Är ditt råd till ts att klistra upp massa saftiga snoppar överallt? HaaHaaaHaaa, det var det roligaste jag hört på länge. När tycker du att han ska runka då, på jobbet, i bilen, eller i någon buske kanske?
  • Anonym (hmm)

Har också kommit på min sambo med att surfa porr.. OCH?? Jag kan oxå gilla att titta på porr när jag håller på, men det betyder inte att jag inte tänder på min sambo. Det handlar inte ens om snopparna eller killen man ser utan det är mer situationen man tänder på inte personerna!!

• Anonym (morsa)
    Frantic skrev 2008-10-20 23:28:37 följande:
    Du skrev "en gång när jag kom på min karl med att surfa porr" det var allt, inte att han sagt att han inte tände på dig längre.Skärp dig!Anonym (morsa) skrev 2008-10-20 23:24:43 följande:
    Det råkar vara så att vissa kvinnor inte gillar när deras karlar har behov av att titta på andras fittor i närbild. Kom tillbax och diskutera sen när du hittar en fitta i full skala på din killes dator...
  • Anonym (morsa)
    wrsmamma skrev 2008-10-21 10:29:30 följande:
    Anonym (morsa) skrev 2008-10-20 22:59:57 följande:Är ditt råd till ts att klistra upp massa saftiga snoppar överallt? HaaHaaaHaaa, det var det roligaste jag hört på länge. När tycker du att han ska runka då, på jobbet, i bilen, eller i någon buske kanske?
    haha jo jag hade skitroligt åt det.. =D
  • Anonym (morsa)
    wrsmamma skrev 2008-10-21 10:17:14 följande:
    Anonym (morsa) skrev 2008-10-20 23:20:05 följande:Skämtar du själv eller??????
    Dessutom har ju jag lika stor rätt att kolla snoppar som han har att surfa porr i så fall.. men de var inte ok enligt min kille, så ja mena rättvist ska va rättvist =D
Svar på tråden Han runkar i duschen