• Anonym

Han runkar i duschen

Tycker det känns så där att komma på min man i duschen med full hand-aktivitet om man säger så. Herregud kan han inte vänta tills jag inte är hemma. Blir så jäkla avtänd. Han kan runkaloss fast jag och bebisen är utanför. Kan man förbjuda onani då man själv är hemma? Vill knappt ta i honom om jag tror han gjort det i duschen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 19:33
    För att svara på några frågor. Ja, jag tycker det är motbjudande att han runkar då jag är i rummet intill. Men jag kanske är sjuk i huvudet vem vet? Där står hand och fantiserar om nån pinuppa och här sitter jag och tar hand om hans bebis. Känns sådär... Jag onanerar gärna. Men det gör jag då jag är SJÄLV.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-09 19:11
    Återigen jag råkar VETA att han aldrig fantiserar om mig för det har han sagt. Han fantiserar inte om det han har. Han tänker på sexuella situationer etc. som är bara rent sex. Det kan jag aldrig vara för honom.

• Svar på tråden Han runkar i duschen
  • wrsmamma

Anonym (morsa) skrev 2008-10-21 18:07:45 följande:

Dessutom har ju jag lika stor rätt att kolla snoppar som han har att surfa porr i så fall.. men de var inte ok enligt min kille, så ja mena rättvist ska va rättvist =D
    Ja, absolut ska det vara rättvis, helt klart.
    Får inte du ska ju inte han få, det håller jag med om.
  • miggs

Min sambo onanerar i duschen ibland, det gör även jag, fast han sitter i rummet bredvid.
     Jag tänker inte på honom VARJE gång och jag är säker på att han inte tänker på mej varje gång han onanerar heller. Onani och vilka fantasier man har då är upp till var och en, jag frågar inte honom om han tänker på mig, jag vet att han tänder på mig när vi har sex och det räcker för mig.

Varför inte bara accpetera att han gör det, så länge han tänder på dig och ni har ett bra sexliv så varför göra en sån stor sak av det? Eller varför inte överraska honom om tillfälle ges i duschen och fråga om han vill ha en hjälpande hand?
    Det kanske uppskattas!

• Samibami

Har bara läst ts och vill svara på det...
    Jag kom oxå på min sambo (mitt X) med att runka i duschen när jag och barnet var alldeles utanför. Jag blev jättesårad. Kände mig, precis som du, äcklad och otillräcklig.
    JAG VAR JU FÖR SJUTTON HEMMA!?!
    Jaja, vissa saker får man väl leva med.

Och vissa saker SKA man inte veta om sin andre hälft....

• Anonym (aloha)

Hur många tänker på sin man/fru/sambo/partner när dom onanerar??
    Inte många tror jag.
    När vår minsta va bebis va jag INTE ett dugg intresserad av sex och tyckte att det va helt OK att min man runka i duschen eller i vardagsrummet(ensam på natten) framför en p-rulle, han älskar inte mej mindre för att han runkar,att onanera är INTE att vara otrogen.

• pappe jonthe
    Samibami skrev 2008-10-22 00:19:17 följande:
    Har bara läst ts och vill svara på det...Jag kom oxå på min sambo (mitt X) med att runka i duschen när jag och barnet var alldeles utanför. Jag blev jättesårad. Kände mig, precis som du, äcklad och otillräcklig.JAG VAR JU FÖR SJUTTON HEMMA!?!Jaja, vissa saker får man väl leva med.Och vissa saker SKA man inte veta om sin andre hälft....
    Men shit, är man i duschen är man väl ensam, även fast världen pågår utanför så är ju duschen änna avstängd, han kanske kände att det va skönt med en avspännande stund för sig själv. Har nog inget med dig att göra alls. Vad folk ska vara kännsliga. Ja du var hemma, men kunde ni göra det exakt då ? sätter det stop för erat sex liv? har ni ens sex så ofta ? bättre att han runkar i duschen än sätter på andra som så många andra på detta forum gör.

Herregud, kan gissa lite utan fakta att 90-95 % onanerar i sina förhållanden just för att kanske det fall en in just då. För att man inte kan ha ett samlag just då!

att man inte skall kunna bestämma om när man kan syssla med avspänning eller en snabb lust stund med sig själv det är skrämmande.
  • pappe jonthe

Min sambo accepterar helt och håller mitt personliga sexliv då hon hymm älskar mig för den jag är. Och det sätter inte käppar i hjulet för sexlivet i övrigt. Gör det det så beror det på att man inte tänder på sin partner i övrigt och då har man helt andra problem. Nä vet du va jag tror jag ska dra mig en då jag inte tycker det e snällt att gå in o väcka sambon, tror hon blir gladare så.

• pappe jonthe

Ps, ser på andras kroppar utföra en akt men det är hon och jag som i sinnet utför dem. Det är att runka samtidigt man kollar på porr. Inte det drabblet 90 & av er som har broblem tror att det är, övriga 10% är det precis vad det är och då har ni som sagt övriga problem som lätt kommer utav ett förbudstänkande och frihetskränkande beteende

• Ablan
    Svar på #438
    porrsurfade en gång, bu fucking hu, det måste ha varit hårt för dig. (??)
    Sidfot
  • Anonym (my god)

hehe. alla dessa tjejer... suck...
    alla killar runkar. pappa runkar, arbetskollegorna runkar, min sambo runkar, din samob runkar...

LÅT DOM HÅLLAS!!

Det spelar ingen roll om man är hemma eller inte. Om man har ett aktivt och bra sexliv eller inte. Ingenting spelar någon roll.

Det är iaf inget vi kan ta ifrån dom så det är väl inget att bråka om. Det gör ju inte att dom älskar oss mindre för det. tänker mest på våra sambor/makar.

• pappe jonthe

HEHE alla kvinnor onanerar, mamma onanerar, töserna på kontoret onanerar, min sambo onanerar din sambo onanerar

Låt dem hållas ;)

Svar på tråden Han runkar i duschen