• bara lilla jag

Bugaboo BEE tråden

Här samlas vi som har en bugaboo BEE.. Ja jag vet att det finns bugaboo trådar men nästan ingen där som har en bee.. Så här kan vi samlas :D Nån som vill joina??? :D haha

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-01 11:58
    Den här tråden har snart gjort sitt, här kommer den nya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m39786585.html

• Svar på tråden Bugaboo BEE tråden
  • Fröken Småland
    Noas mamma skrev 2008-11-26 10:28:49 följande:
    Jag köpte en ny för 3 månader sedan som gick sönder med bromsen. upptäckte även då att jag fått den gamla bee som är mycket trängre än den nya. den är köpt ny för 4800 i butik. och den är använd under dessa tre månader men har inga andra skador som repor eller liknande. har därför köpt en ny som har dom nya uppdateringarna, alltså är inte lika trång som den gamla.
    Är det stor skillnad tycker du? För Bugaboo erkänner inte att det finns olika versioner men det är tydligt att det finns. Framför allt "vingarna" på sidorna tycks skilja dem åt. Kan du möjligen ta detaljbilder på vingarna och selen så vi kan se skillnaderna? *flirtar*
  • slma

Det där med tva version stämmer alltsa, jag har en kompis som köpte sin precis när dom kom ut i butik, och en kompis som köpte sin för ett par manader sedan. Har "barnvaktat" i den första been och kollade lite eftersom jag hört det där med olika versioner. Den här hade betydligt tjockare "vingar" än min andra kompis "nyare" bee, tveklöst. Barnet satt klart trängre i bee nr. 1. Har ju inga bilder dock... men sant är det banne mig, sen far dom säga vad dom vill pa Bugaboo.

• Stargirl
    mamma2003 skrev 2008-11-26 14:07:19 följande:
    Är det stor skillnad tycker du? För Bugaboo erkänner inte att det finns olika versioner men det är tydligt att det finns. Framför allt "vingarna" på sidorna tycks skilja dem åt. Kan du möjligen ta detaljbilder på vingarna och selen så vi kan se skillnaderna? *flirtar*
    Det finns två versioner. Dessa tillverkades samtidigt och sedan övergick man till den med smala flärpar. De med smala fanns från början och finns fortfarande. De med tjocka fanns från början och finns inte längre. Men man kunde inte beställa en med smala eller tjocka flärpar då det inte fanns ngn skillnad på dessa i Bugaboos system eller på deras serienummer.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Fröken Småland
    Stargirl skrev 2008-11-26 16:18:48 följande:
    mamma2003 skrev 2008-11-26 14:07:19 följande: Det finns två versioner. Dessa tillverkades samtidigt och sedan övergick man till den med smala flärpar. De med smala fanns från början och finns fortfarande. De med tjocka fanns från början och finns inte längre. Men man kunde inte beställa en med smala eller tjocka flärpar då det inte fanns ngn skillnad på dessa i Bugaboos system eller på deras serienummer.
    Aha, intressant! Undrar vilken modell det är jag har
  • daniels baby

en fråga bara .... om jag nu köper en begagnad bee från tex tradera;),(ej annons!) har man nån rätt att reklamera tex chassi om den strular.. säljaren skrev att det fanns 21 mån garanti kvar.. borde väl funka då?

• rply

När jag hade min, så gällde garantin bara mig, Inte den som köpte den efter mig.

• Noiis
    mamma2003 skrev 2008-11-26 14:07:19 följande:
    Noas mamma skrev 2008-11-26 10:28:49 följande: Är det stor skillnad tycker du? För Bugaboo erkänner inte att det finns olika versioner men det är tydligt att det finns. Framför allt "vingarna" på sidorna tycks skilja dem åt. Kan du möjligen ta detaljbilder på vingarna och selen så vi kan se skillnaderna? *flirtar*
    fotar och tar mått genast det enda direkta jag tycker är att den med tjockare vingar är mer Ombonad just för att dom är tjockare! men de e mer plats i den andra. selen och allt annat är exakt samma bara vingarna som skiljer men jag fotar så får du se
    Mamma till Noa 080316 och Faster till Loke 081107
  • Noiis

Nu finns de bilder i mitt galleri och i bild tråden

• straw2008
    Svar på #288
    Snälla Noas Mamma kan inte du skriva till mig? JAg skulle vilja ha kontakt med dig men det går ju inte att skriva till dig (inte kan jag det i alla fall).

:O)

:O)
  • Noiis
    straw2008 skrev 2008-11-26 22:10:31 följande:
    Snälla Noas Mamma kan inte du skriva till mig? JAg skulle vilja ha kontakt med dig men det går ju inte att skriva till dig (inte kan jag det i alla fall). :O) :O)
    Har min sida låst, men välkommen in har lagt till dig!
Svar på tråden Bugaboo BEE tråden