• bara lilla jag

Bugaboo BEE tråden

Här samlas vi som har en bugaboo BEE.. Ja jag vet att det finns bugaboo trådar men nästan ingen där som har en bee.. Så här kan vi samlas :D Nån som vill joina??? :D haha

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-01 11:58
    Den här tråden har snart gjort sitt, här kommer den nya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m39786585.html

• Svar på tråden Bugaboo BEE tråden
  • chubby

Toppen, ska jag genast kolla in! Tack!

• ami
    chubby skrev 2008-11-28 13:20:59 följande:
    Var hittar jag bag clips till Been? Verkar ju supersmart. Har inte använt min så mkt än och har alltid haft väskan i underredet, men det vore ju skönt att slippa
    Jag har OiOi hobo, den hänger alldeles utmärkt på Been utan bagclips.
  • junk

Halloj!

Tack ni som hjälpte mig med mitt problem med att fälla upp been ordentligt. Fick till det tillslut.

Har övat på att fälla ihop vagnen och vända sittdelen några gånger samt fixat om selen, så nu har jag körkort på Bugaboo Bee :) Gillade regnskyddet, så praktiskt och enkelt. Vagnen var förövrigt större än jag trodde! Min 2,5åring sitter som en smäck (når inte ens ner till fotstödet än) och lillasyster på 2mån ligger nöjt. En perfekt liten vagn som fyller många behov. Dock tar jag EL citycrossen när det är oplogat och kallt ute, skönare fjädring och mysigt ombonad.

Det enda lilla minuset jag kan komma på är att det inte finns någon bumperbar/bygel till den.

• daniels baby

stargirl: tack för förklaringen, en film vore toppen för jag haja inte riktigt vad du mena:)
    har ett åkpåse problem däremot:har inte fått iväg min cam påse än å den e fööör stor för been. å min lodger bunker som jag köpte på blocket verkar inte dyka upp(jag verkar ha blivit lurad på pengarna:(
    SÅ INGET E BRA!
    nån som vet en bra åkpåse till been? förutom deras egen????
    help please=)

• Kajsan
    daniels baby skrev 2008-11-28 22:55:32 följande:
    stargirl: tack för förklaringen, en film vore toppen för jag haja inte riktigt vad du mena:) har ett åkpåse problem däremot:har inte fått iväg min cam påse än å den e fööör stor för been. å min lodger bunker som jag köpte på blocket verkar inte dyka upp(jag verkar ha blivit lurad på pengarna:( SÅ INGET E BRA! nån som vet en bra åkpåse till been? förutom deras egen???? help please=)
    7 am har jag , det är bäst!
    Mitt galleri är stängt pga crazy people, hör av er om ni vill in!
  • daniels baby

oki tack för tipset.
    köpte en bee åkpåse nu men den e ju likadan som den andra bugga påsen. jag tycker dom hänger ner så långt vid benen.
    men visst e 7am mindre? kanske ska prova en sån istället...

Kajsan skrev 2008-11-29 03:43:27 följande:
    7 am har jag , det är bäst!
  • SoFo89
    daniels baby skrev 2008-11-30 16:06:06 följande:
    oki tack för tipset.köpte en bee åkpåse nu men den e ju likadan som den andra bugga påsen. jag tycker dom hänger ner så långt vid benen. men visst e 7am mindre? kanske ska prova en sån istället...
    7am finns i tre storlekar har jag för mig
    ღSigne 071027ღ
  • Fröken Småland
    daniels baby skrev 2008-11-30 16:06:06 följande:
    oki tack för tipset.köpte en bee åkpåse nu men den e ju likadan som den andra bugga påsen. jag tycker dom hänger ner så långt vid benen. men visst e 7am mindre? kanske ska prova en sån istället...
    Men om den är mycket kortare så växer nog barnet ur den illa kvickt... Fast jag håller med dig om att den hänger och dinglar utanför sitsen.
  • slma

En rosa bee finns i mitt galleri nu, det var nagon som ville se.

Svar på tråden Bugaboo BEE tråden