• bara lilla jag

Bugaboo BEE tråden

Här samlas vi som har en bugaboo BEE.. Ja jag vet att det finns bugaboo trådar men nästan ingen där som har en bee.. Så här kan vi samlas :D Nån som vill joina??? :D haha

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-01 11:58
    Den här tråden har snart gjort sitt, här kommer den nya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m39786585.html

• Svar på tråden Bugaboo BEE tråden
  • Stargirl

daniels baby : Har aldrig tänkt på men jag fäller inte ihop min Bee så den hamar i marken/golvet. Har lärt mig ett annat sätt att göra på. Ska försöka filma och visa vid ngt tillfälle. Så mycket smidigare och lättare.

Man drar upp plupparna som man ska. Men ist för att trycka ner den i golvet så trycker man lixom ner handtaget och luta vagnen mor de främre hjulen....äsch, går inte att förklara.

*~Bugaboo RULES~*
  • bara lilla jag

här finns föresten en lite video been lite hur man gör.. det vesta vet man redan men om det är nåt man inte vet så kanske det finns här :D

• bara lilla jag

och här är en med en bebis i en babynest!

• Fröken Småland
    bara lilla jag skrev 2008-11-28 10:01:48 följande:

" target="_blank">

här finns föresten en lite video been lite hur man gör.. det vesta vet man redan men om det är nåt man inte vet så kanske det finns här :D
    Fast jag kunde inte fokusera på vagnen för jag var hela tiden livrädd att hennes tuttar skulle ramla ur tröjan
  • s v e a
    mamma2003 skrev 2008-11-28 11:23:48 följande:
    Fast jag kunde inte fokusera på vagnen för jag var hela tiden livrädd att hennes tuttar skulle ramla ur tröjan
    hahaha asgarv!
  • chubby

Var hittar jag bag clips till Been? Verkar ju supersmart. Har inte använt min så mkt än och har alltid haft väskan i underredet, men det vore ju skönt att slippa

• bara lilla jag

ingen aning :D har aldrig med min väska när jag är ute.. Men jag bor ganska nära stan och så så skulle det vara nåt är det lätt att springa upp.. Däremot om jag ska iväg och vara borta ett tag så brukar jag ha den under eller bara ta med en blöja eller två ochlite våtservetter och en banan i väskan :)

• Fröken Småland
    chubby skrev 2008-11-28 13:20:59 följande:
    Var hittar jag bag clips till Been? Verkar ju supersmart. Har inte använt min så mkt än och har alltid haft väskan i underredet, men det vore ju skönt att slippa
    Finns inte bagclips som passar till Bee, de gjordes bara till Frog och Gecko. Men det finns andra märken som t ex ju-ju-be som sitter finfint. Kolla in på www.mylittlestar.se t ex.
  • Fröken Småland
    mamma2003 skrev 2008-11-28 14:03:04 följande:
    Finns inte bagclips som passar till Bee, de gjordes bara till Frog och Gecko. Men det finns andra märken som t ex ju-ju-be som sitter finfint. Kolla in på www.mylittlestar.se t ex.
    BeConnected heter de och kostar 179:-
Svar på tråden Bugaboo BEE tråden