• bara lilla jag

Bugaboo BEE tråden

Här samlas vi som har en bugaboo BEE.. Ja jag vet att det finns bugaboo trådar men nästan ingen där som har en bee.. Så här kan vi samlas :D Nån som vill joina??? :D haha

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-01 11:58
    Den här tråden har snart gjort sitt, här kommer den nya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m39786585.html

• Svar på tråden Bugaboo BEE tråden
  • s v e a

noels mamma. får jag titta på dina bilder? nyfiken hur vingarna ser ut..

• Noiis
    s v e a skrev 2008-11-27 11:02:18 följande:
    noels mamma. får jag titta på dina bilder? nyfiken hur vingarna ser ut..
    Välkommen in
    Mamma till Noa 080316 och Faster till Loke 081107
  • rply

Okej, svårt och se :P Men det märks när jag får hem den!
    någon som testat och köra sin bee i snö?

Noas mamma skrev 2008-11-27 10:43:22 följande:

svårt att säga..... vissa butiker har om med tjocka vingar kvar. jag köpte min i okt och fick med tjocka vingar... men dom flesta har nog med tunna vingar. men de e svårt att säga. ¨be om bild och kolla
  • Fröken Småland
    rply skrev 2008-11-27 14:14:50 följande:
    Okej, svårt och se :P Men det märks när jag får hem den! någon som testat och köra sin bee i snö? Noas mamma skrev 2008-11-27 10:43:22 följande:
    Bläddra några sidor tillbaka och läs helgens inlägg
  • bara lilla jag

nu har jag kört i snöslask med!! vilket träningspass!!Det var inte så kul kan jag säga, tillslut gav jag upp och körde vagnen baklänges :P orkade inte låsa swivelhjulen då jag skulle upp på en supertrång buss och då är det lättare med swivel och jag hade inte tid att låsa och låsa upp haha.. Men jag har sagt det förr och jag säger det igen.. lås framhjulen och kör baklänges upp för värsta snöslasksträngarna och högarna!! :D

• chubby

Hej,

är det någon som har använt sin Bee till en nyfödd? Jag har fått låna ett babynest till Been - ngn med erfarenhet?

Har en stor vagn också, men dottern älskar den och då tänkte jag ha lilla bebisen i Bee'n (kommer bara behöva syskonvagn t/f dagis). Många vagnar blir det

• bara lilla jag

hmm aldrig testat men har hört att det ska vara mysigt och funka bra... Så det funkar nog.. Men jag tycker att been är lite låg i fullt liggläge så som liggvagn vet jag inte om jag skulle vilja använda den som.. Men som sittvagn är den perfekt :)

• daniels baby

hej på er!!! nu är jag en lycklig bee ägare!!fick ett demo ex till jätte bra pris!
    jag satte lilla 4 mån i den på en gång å hon trivdes jätte bra:)
    saknar väl min cam lite grann men denna blir perfekt komplement till min UJ prommis vagn.
    men är det någon som tycker att varukorgen kommer väldigt nära marken när man fäller ihop den? med tanke på slask vädret.eller gör jag fel?

• bara lilla jag

hmm ja jo det kanske den gör jag har inte tänkt på det.. men är inte varukorgen plastad i botten? Så det kanske inte gör så mkt ändå? :D

Svar på tråden Bugaboo BEE tråden