• bara lilla jag

Bugaboo BEE tråden

Här samlas vi som har en bugaboo BEE.. Ja jag vet att det finns bugaboo trådar men nästan ingen där som har en bee.. Så här kan vi samlas :D Nån som vill joina??? :D haha

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-01 11:58
    Den här tråden har snart gjort sitt, här kommer den nya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m39786585.html

• Svar på tråden Bugaboo BEE tråden
  • Tullemi

Det skulle väl funka att få dit metallringar på något sätt. Kanske kan du göra det själv t.o.m. Om du nu vill karva i den fina väskan, det vill säga .

• Pakki

har vagnen vänd utåt och skötväskan hänger bra där fram tills att lillen somnar och jag fäller ner ryggstödet..!!! sen ligger den typ på suffleten..har en dou delux från skip hop..

• AngelOfHarlem

Hej!

Nu måste ni hjälpa mig med regnskyddet till min Bugaboo Bee! Jag får verkligen inte till det. I instruktionsboken står det ju bara hur man fäster det om man har vagnen framåtvänt, och det kommer jag nog aldrig ha. Så ni som har er Bee med er knatte mot er; hur fäster ni regnskyddet?
    Bilder mottages gärna! Antingen är jag helt korkad eller så har jag missat nåt!

Tack på förhand!!

• Stormis
    AngelOfHarlem skrev 2008-11-22 01:15:17 följande:
    Hej!Nu måste ni hjälpa mig med regnskyddet till min Bugaboo Bee! Jag får verkligen inte till det. I instruktionsboken står det ju bara hur man fäster det om man har vagnen framåtvänt, och det kommer jag nog aldrig ha. Så ni som har er Bee med er knatte mot er; hur fäster ni regnskyddet?Bilder mottages gärna! Antingen är jag helt korkad eller så har jag missat nåt!Tack på förhand!!
    Du fäster det på samma sätt... Fäll upp suffletten. Börja med att lägga på det vid suffletten. Om du har vagnen i sittande läge blir det ganska mycket regnskydd, därför kanman justera längden på det genom det kardborreband som sitter mitt på ungenfär där knäna på barnet skall vara om det är "normalstort". Luckan skall vara rakt under där suffletten slutar. Gummisnoddarna på sidorna drar du runt chassit s¨å att det sitter fast. Om man sen vill kan man fästa ytterligare band vid fotändan, men det tycker jag inte behövs.

Från en rörig beskrivning à la moi...
  • AngelOfHarlem

Okej, jag får prova igen. Tycker aldrig att det sitter bra. Tack för beskrivningen.

Stormis skrev 2008-11-22 11:11:47 följande:
    Du fäster det på samma sätt... Fäll upp suffletten. Börja med att lägga på det vid suffletten. Om du har vagnen i sittande läge blir det ganska mycket regnskydd, därför kanman justera längden på det genom det kardborreband som sitter mitt på ungenfär där knäna på barnet skall vara om det är "normalstort". Luckan skall vara rakt under där suffletten slutar. Gummisnoddarna på sidorna drar du runt chassit s¨å att det sitter fast. Om man sen vill kan man fästa ytterligare band vid fotändan, men det tycker jag inte behövs. Från en rörig beskrivning à la moi...
  • Tullemi

Det var ett himla tjat från mig ang att Milea sitter framåtvänd och min varukorg är "väck" . Funderar på att vända tillbaka henne mot mig. Hon misstycker nog inte......*harkel*....

• Nicke Nyfiken
    Tullemi skrev 2008-11-21 17:20:46 följande:
    Det skulle väl funka att få dit metallringar på något sätt. Kanske kan du göra det själv t.o.m. Om du nu vill karva i den fina väskan, det vill säga .
    Får fundera på det, liiite ont skulle det nog göra. Kanske bäst att köpa en väska till som man kan använda clipsen till istället
  • bara lilla jag

hej hej!! Nu har jag kört i snö med min bee!! Det gick bättre än jag trodde men man får ta i lite mer än vanligt när man kör.. Och kommer man till någon liten snövall eller så så får man trycka på ganska bestämt annars kan man fastna :P Men då har jag ett annat bra tips och det är att vända vagnen och köra upp med bakhjulen först!

Sen tror jag att det är mkt lättare att köra i snö om man låser swivelhjulen ifram..

Men det gick bra och var lättare än jag trodde.. Men idag blir det stora vagnen för det har kommit alldeles för mkt snö idag!

• Kajsan
    bara lilla jag skrev 2008-11-23 11:46:34 följande:
    hej hej!! Nu har jag kört i snö med min bee!! Det gick bättre än jag trodde men man får ta i lite mer än vanligt när man kör.. Och kommer man till någon liten snövall eller så så får man trycka på ganska bestämt annars kan man fastna :P Men då har jag ett annat bra tips och det är att vända vagnen och köra upp med bakhjulen först! Sen tror jag att det är mkt lättare att köra i snö om man låser swivelhjulen ifram.. Men det gick bra och var lättare än jag trodde.. Men idag blir det stora vagnen för det har kommit alldeles för mkt snö idag!
    Igår körde jag med been i snön, fastnade inte en enda gång, den gled superfint på marken.
    Bättre än min Cameleon!
    Mitt galleri är stängt pga crazy people, hör av er om ni vill in!
  • bara lilla jag

perfekt ju!! Men jag körde stora vagnen idag för det yrade så mkt s¨därför tog vi den istället :)

Svar på tråden Bugaboo BEE tråden