• bara lilla jag

Bugaboo BEE tråden

Här samlas vi som har en bugaboo BEE.. Ja jag vet att det finns bugaboo trådar men nästan ingen där som har en bee.. Så här kan vi samlas :D Nån som vill joina??? :D haha

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-01 11:58
    Den här tråden har snart gjort sitt, här kommer den nya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m39786585.html

• Svar på tråden Bugaboo BEE tråden
  • Fröken Småland

s v e a: Vilken superfin sommarsufflett du sytt till din Bee. Imponerad! Och vilken spännande IVF-historia . Håller tummarna för nästa försök!

• hedvigsmamma

Hur beter sig era vagnar när ni fäller ihop dem? Om jag har sittdelen framåtvänd (som man ska enligt bruksanvisningen) och fäller ihop den så smäller det liksom till innan den går ihop helt. Känns som den pajar fast den inte gör det. Om ni förstår vad jag menar. Någon som känner igen detta?

• bara lilla jag
    Svar på #220
    ååå jag blir så sotis på din suflett!! Har du sytt den själv??

Hmm ska försöka göra som du, men har du ändrat hållarna nertill någonting?? Har missat hela sel diskussionen så jag är ledsen om jag drar upp det igen!!

s v e a skrev 2008-11-16 13:04:20 följande:
    Jag har nog gjort en egen variant av selen.Jag har den både från sidorna och bakom... (lätt att förstå va!!??) Den "vadderade" delen går runt midjan och in bakom ryggen. Detta så att sonen sitter fast bättre, han kan kasta sig rakt åt sidan om han får syn på något kul han vill pilla på, och de är sköna att ha bakom ryggen även när man ligger. Jag har lagt in två bilder på hur jag gjort i mitt galleri. Kanske ska vi skicka vår tråd till bugaboo, de skulle verkligen kunna göra been helt totalt bäst!! Även om jag är jättenöjd redan...
  • bara lilla jag
    Svar på #220
    ååå jag blir så sotis på din suflett!! Har du sytt den själv??

Hmm ska försöka göra som du, men har du ändrat hållarna nertill någonting?? Har missat hela sel diskussionen så jag är ledsen om jag drar upp det igen!!

s v e a skrev 2008-11-16 13:04:20 följande:
    Jag har nog gjort en egen variant av selen.Jag har den både från sidorna och bakom... (lätt att förstå va!!??) Den "vadderade" delen går runt midjan och in bakom ryggen. Detta så att sonen sitter fast bättre, han kan kasta sig rakt åt sidan om han får syn på något kul han vill pilla på, och de är sköna att ha bakom ryggen även när man ligger. Jag har lagt in två bilder på hur jag gjort i mitt galleri. Kanske ska vi skicka vår tråd till bugaboo, de skulle verkligen kunna göra been helt totalt bäst!! Även om jag är jättenöjd redan...
  • Stargirl

Dottern i sin Dark khaki Bee. Ska byta suflett med en kompis som har en rosa så nu ska jag säga bye bye till den fina sufletten i Khaki....men ser fram emot en rosa *s*
    *~Bugaboo RULES~*
  • Tullemi

Stargirl: Samma suflett som jag har då. Jag vill ha en röd, men kan inte riktigt förmå mig att köpa den eftersom vi ska på semester nästa vecka. Tänkte inte lägga pengar på "saker-som-jag-inte-egentligen-behöver-en-gärna-vil-ha" innan vi åker (men när vi kommer hem så...)

• Stargirl

Nu har min Bee en rosa suflett SÅ FIN..... men nu passar inte min röda åkpåse....kompisen vill köpa den så kanske ska jag köpa en svart lr rosa.
    Fast röd/rosa är ju rätt fint iofs...eller??

*~Bugaboo RULES~*
  • Tullemi
    Stargirl skrev 2008-11-18 10:50:10 följande:
    Nu har min Bee en rosa suflett SÅ FIN..... men nu passar inte min röda åkpåse....kompisen vill köpa den så kanske ska jag köpa en svart lr rosa.Fast röd/rosa är ju rätt fint iofs...eller??
    Rött och rosa är en kombination som jag allt mer köper. Fast på Buggan.....*hm* vet inte....Det blir ju iofs väääldigt rosa med den rosa åkpåsen, kanske fint med något som bryter.
  • Kajsan
    Stargirl skrev 2008-11-18 10:50:10 följande:
    Nu har min Bee en rosa suflett SÅ FIN..... men nu passar inte min röda åkpåse....kompisen vill köpa den så kanske ska jag köpa en svart lr rosa. Fast röd/rosa är ju rätt fint iofs...eller??
    Jag tycker rosa/ rött är fint!
    Jag har svart åkpåse till min rosa bee, eller jag köpte svart, men jag gillar inte bee åkpåsarna nåt vidare så nu ska jag sälja den och använda min 7am istället.
    Mitt galleri är stängt pga crazy people, hör av er om ni vill in!
Svar på tråden Bugaboo BEE tråden