• bara lilla jag

Bugaboo BEE tråden

Här samlas vi som har en bugaboo BEE.. Ja jag vet att det finns bugaboo trådar men nästan ingen där som har en bee.. Så här kan vi samlas :D Nån som vill joina??? :D haha

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-01 11:58
    Den här tråden har snart gjort sitt, här kommer den nya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m39786585.html

• Svar på tråden Bugaboo BEE tråden
  • bara lilla jag

Men då gör jag såhär då jag slänger in ett inlägg.. Någon som kan hjälpa mig med min footmuff?

• chickenpox

Jag e med men har ingen footmuff så jag kan inte hjälpa dig tyvärr, nån annan?

Vet nån var man kan köpa till den rosa suffletten? den e sååå cool, vill ha den eller den blå, har svart nu!

• bara lilla jag

nej det var inge fel på den egentligen utan det var bara att jag inte visste var jag skulle fästa dom hära öglorna som var längst ner i ryggen på footmuffen :D Men det har löst sig nu :D

Chickenpox: ja det var väll den sidan jag hade tänkt att tipsa om med.. annars tror jag det ligger en ute på blocket nu med.. om du söker på hela sverige

• chickenpox

Kika på blocket men hitta den inte kanske såld!

Vet ni varför vissa Bees stoppning är tjockare och andras tunnare?

• Caeruleus

Aha så bra att det har löst sig nu.

Vad har ni för skötväskor? Har en saddlebag på sidan men allt eftersom grabben växer och nu när det är kallt så skulle jag vilja ha en större väska på styret.

• chickenpox

Jag har en skipp hopp men har köpt en påsväska från eloid som matchar åkpåsen som jag så småningom ska byta till

• Caeruleus

Du har inte bilder man kan få se? Vilken skip hop är det?
    Är Eloid märket? Jag fick nämligen inte upp något vettigt när jag googlade..

• chickenpox

Eloide ska det va, jag är en slarvstavare så du vet den från Eloide är lite för stor för Been så den ska jag fortsätta ha i korgen under (har den där med regnskydd och filt nu) Jag har den vanligaste modellen utan lock delux tror jag den heter
    Inga bilder tyvärr

Såg du min fråga i inlägg nr 5?

• Caeruleus
    chickenpox skrev 2008-10-09 22:35:34 följande:
    Kika på blocket men hitta den inte kanske såld!Vet ni varför vissa Bees stoppning är tjockare och andras tunnare?
    Ok då är ju Eloide inte så intressant, om den är för stor menar jag.

Ingen aning...kan det ha att göra med att det är lite trångt kanske?
Svar på tråden Bugaboo BEE tråden