• bara lilla jag

Bugaboo BEE tråden

Här samlas vi som har en bugaboo BEE.. Ja jag vet att det finns bugaboo trådar men nästan ingen där som har en bee.. Så här kan vi samlas :D Nån som vill joina??? :D haha

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-01 11:58
    Den här tråden har snart gjort sitt, här kommer den nya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m39786585.html

• Svar på tråden Bugaboo BEE tråden
  • junk

Mayday!

Nu är vår fina rosa Bee i hamn. Har dock en fråga; Hur f*n får jag ner sittdelen? Alltså den delen där kidsen har rumpan? Den är nu uppfälld och ena sidan glappar men på andra sidan sitter den som berget. Vågar inte bända ner den, eller är det de man ska göra? Bända med våld eller sitter det någon knapp/flärp som låssar den? Hjälp snälla.. I'm going crazy here!

Jo och en sak till! När sittdelen var vänt mot en så hakade inte "rumpdelen" i de där spåren på chassit, om ni förstår. Så sätter jag min dotter på den så hänger ena sidan då inget stödjer i där under.

Hoppas ni förstår :))

• ami
    junk skrev 2008-11-26 22:32:03 följande:
    Mayday!Nu är vår fina rosa Bee i hamn. Har dock en fråga; Hur f*n får jag ner sittdelen? Alltså den delen där kidsen har rumpan? Den är nu uppfälld och ena sidan glappar men på andra sidan sitter den som berget. Vågar inte bända ner den, eller är det de man ska göra? Bända med våld eller sitter det någon knapp/flärp som låssar den? Hjälp snälla.. I'm going crazy here!Jo och en sak till! När sittdelen var vänt mot en så hakade inte "rumpdelen" i de där spåren på chassit, om ni förstår. Så sätter jag min dotter på den så hänger ena sidan då inget stödjer i där under.Hoppas ni förstår :))
    Kolla så det är grönt på båda sidorna, att den är fullt uppfälld. Annars blir det så.
  • junk

Grönt säger du?.. har jag inte observerat :)). Måste kolla!

• Fröken Småland
    Noas mamma skrev 2008-11-26 21:04:28 följande:
    mamma2003 skrev 2008-11-26 14:07:19 följande: fotar och tar mått genast det enda direkta jag tycker är att den med tjockare vingar är mer Ombonad just för att dom är tjockare! men de e mer plats i den andra. selen och allt annat är exakt samma bara vingarna som skiljer men jag fotar så får du se
    Tack för det! Det skiljde ju en hel del
  • ami
    junk skrev 2008-11-26 22:46:14 följande:
    Grönt säger du?.. har jag inte observerat :)). Måste kolla!
    Finns markering på sidorna så man ser att den är fullt uppfälld
    Var det felet??
  • Noiis
    mamma2003 skrev 2008-11-26 22:56:23 följande:
    Noas mamma skrev 2008-11-26 21:04:28 följande: Tack för det! Det skiljde ju en hel del
    aa mer än vad jag trodde
    Mamma till Noa 080316 och Faster till Loke 081107
  • Stargirl
    junk skrev 2008-11-26 22:32:03 följande:
    Mayday!Nu är vår fina rosa Bee i hamn. Har dock en fråga; Hur f*n får jag ner sittdelen? Alltså den delen där kidsen har rumpan? Den är nu uppfälld och ena sidan glappar men på andra sidan sitter den som berget. Vågar inte bända ner den, eller är det de man ska göra? Bända med våld eller sitter det någon knapp/flärp som låssar den? Hjälp snälla.. I'm going crazy here!Jo och en sak till! När sittdelen var vänt mot en så hakade inte "rumpdelen" i de där spåren på chassit, om ni förstår. Så sätter jag min dotter på den så hänger ena sidan då inget stödjer i där under.Hoppas ni förstår :))
    Bara att dra upp den. Inga problem.
    Du har inte fällt upp vagnen ordentligt om sittdelen halkar på det sättet. Se på de röda indikatorerna på sidan. Om de syns så måste du dra lite till för att få den att fästa.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    daniels baby skrev 2008-11-26 19:01:32 följande:
    en fråga bara .... om jag nu köper en begagnad bee från tex tradera;),(ej annons!) har man nån rätt att reklamera tex chassi om den strular.. säljaren skrev att det fanns 21 mån garanti kvar.. borde väl funka då?
    Bara om den du köper av har ett kvitto utan namn.
    *~Bugaboo RULES~*
  • rply

Om en bee är köpt i Augusti, Har den dom tjocka "vingarna" Då eller dom tunna?

• Noiis
    rply skrev 2008-11-27 09:52:06 följande:
    Om en bee är köpt i Augusti, Har den dom tjocka "vingarna" Då eller dom tunna?
    svårt att säga..... vissa butiker har om med tjocka vingar kvar. jag köpte min i okt och fick med tjocka vingar... men dom flesta har nog med tunna vingar. men de e svårt att säga. ¨be om bild och kolla
    Mamma till Noa 080316 och Faster till Loke 081107
Svar på tråden Bugaboo BEE tråden