• bara lilla jag

Bugaboo BEE tråden

Här samlas vi som har en bugaboo BEE.. Ja jag vet att det finns bugaboo trådar men nästan ingen där som har en bee.. Så här kan vi samlas :D Nån som vill joina??? :D haha

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-01 11:58
    Den här tråden har snart gjort sitt, här kommer den nya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m39786585.html

• Svar på tråden Bugaboo BEE tråden
  • Kajsan
    Liinda83 skrev 2008-12-04 00:19:10 följande:
    Är det ngn som har en bild på bee med babynest i??
    Jag ska kolla! Kanske!
    Mitt galleri är stängt pga crazy people, hör av er om ni vill in!
  • Stargirl

Dottern i sin sprillans Bee för ett år sen
    *~Bugaboo RULES~*
  • mrs pollock
    Svar på #359
    Jag har lagt in bilder på min khakifärgade bee med babynest i mitt galleri om du vill titta.
  • s v e a

mrs pollock skrev 2008-12-04 12:51:59 följande:

Svar på #359Jag har lagt in bilder på min khakifärgade bee med babynest i mitt galleri om du vill titta.
    jättefin bee och urgulliga bebiskläder
    åh, jag vill så gärna ha en liten till....
  • Lille Mammsen

Hello!! Börjar bli riktigt sugen på en BEE,men får vänta o lurpassa på blocket....OCH hinna före "kajsan" som typ alltid e strax framför mig heeeeela tiden

• mrs pollock
    Svar på #365
    Ett tips om ni är sugna på en bee och bor i stockholmstrakten är att kolla på growinlife på Blekingegatan. Där har de konkursutförsäljning så jag kunde köpa min vagn och babynest med 20% rabatt för 3 dar sen, och jag vet att de hade minst en blå bee kvar i affären då.
  • Lille Mammsen

vet en butik som REAde ut svarta babynest för 249:- men den butiken stängdes i lördags!
    mrs pollock skrev 2008-12-04 13:48:47 följande:

Svar på #365Ett tips om ni är sugna på en bee och bor i stockholmstrakten är att kolla på growinlife på Blekingegatan. Där har de konkursutförsäljning så jag kunde köpa min vagn och babynest med 20% rabatt för 3 dar sen, och jag vet att de hade minst en blå bee kvar i affären då.
  • Kajsan
    Lille Mammsen skrev 2008-12-04 13:21:41 följande:
    Hello!! Börjar bli riktigt sugen på en BEE,men får vänta o lurpassa på blocket....OCH hinna före "kajsan" som typ alltid e strax framför mig heeeeela tiden
    Mohahahaha
    Mitt galleri är stängt pga crazy people, hör av er om ni vill in!
  • Stargirl
    mrs pollock skrev 2008-12-04 13:48:47 följande:
    Svar på #365Ett tips om ni är sugna på en bee och bor i stockholmstrakten är att kolla på growinlife på Blekingegatan. Där har de konkursutförsäljning så jag kunde köpa min vagn och babynest med 20% rabatt för 3 dar sen, och jag vet att de hade minst en blå bee kvar i affären då.
    Aaaaah bra tips....nu har jag redan en men ändå.
    *~Bugaboo RULES~*
  • straw2008

Hur mkt är skäligt att betala för en bee utan kvitto ? Hon påstår att det inte finns..

Måste veta snabt!!

Svar på tråden Bugaboo BEE tråden