• bara lilla jag

Bugaboo BEE tråden

Här samlas vi som har en bugaboo BEE.. Ja jag vet att det finns bugaboo trådar men nästan ingen där som har en bee.. Så här kan vi samlas :D Nån som vill joina??? :D haha

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-01 11:58
    Den här tråden har snart gjort sitt, här kommer den nya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m39786585.html

• Svar på tråden Bugaboo BEE tråden
  • Kajsan
    SoFo89 skrev 2008-12-02 14:02:58 följande:
    Wow det var ju hur bra som helst! Förhandlade du dig till det eller blev det, det priset ändå?
    Jag mejlade och frågade om de kunde ge mig ett bra pris, och då hade de den, men jag fick inte välja färg då utan fick allt i svart.
    Mitt galleri är stängt pga crazy people, hör av er om ni vill in!
  • mrs pollock

Hej! Jag är helt ny här och har precis köpt min första vagn, en beige bugaboo bee med babynest till vår bebis som kommer i mars. Har ni som är bee-ägare någon erfarenhet av hur det fungerar att ha en liten spädis i vagnen med babynest redan från början?
    Det som jag tänker på är att babynest inte har några praktiska handtag att bära bebisen i, borde jag skaffa en annan mjuklift med handtag redan från början som jag kan bära bebisen i från vagnen upp till lägenheten/cafe m? Har ni några tips på mjuklift som passar till Bee?

• Kajsan
    mrs pollock skrev 2008-12-03 12:07:24 följande:
    Hej! Jag är helt ny här och har precis köpt min första vagn, en beige bugaboo bee med babynest till vår bebis som kommer i mars. Har ni som är bee-ägare någon erfarenhet av hur det fungerar att ha en liten spädis i vagnen med babynest redan från början? Det som jag tänker på är att babynest inte har några praktiska handtag att bära bebisen i, borde jag skaffa en annan mjuklift med handtag redan från början som jag kan bära bebisen i från vagnen upp till lägenheten/cafe m? Har ni några tips på mjuklift som passar till Bee?
    Den enda mjuklift som funkar riktigt bra till bee är Phil&Teds.
    Jag asbergeranalyserade marknaden noga när min bäbis kom
    Den funkar perfekt, och är snygg
  • s v e a

mrs pollock skrev 2008-12-03 12:07:24 följande:

Hej! Jag är helt ny här och har precis köpt min första vagn, en beige bugaboo bee med babynest till vår bebis som kommer i mars. Har ni som är bee-ägare någon erfarenhet av hur det fungerar att ha en liten spädis i vagnen med babynest redan från början? Det som jag tänker på är att babynest inte har några praktiska handtag att bära bebisen i, borde jag skaffa en annan mjuklift med handtag redan från början som jag kan bära bebisen i från vagnen upp till lägenheten/cafe m? Har ni några tips på mjuklift som passar till Bee?
    Nu svarar jag helt utan erfarenhet då sonen var några månader när han fick been. Men jag gillar personligen inte babynestet. Dels som du säger att det inte finns handtag, men jag skulle heller inte vilja använda en sele på en spädis. Jag hade köpt annan babylift med handtag och på någotsätt försökt att säkra denna i vagnen. Annars är been helt grym! bästa vagnen som finns! Och snyggast!!
  • mrs pollock

Tack Svea och Kajsan! Phil & Teds verkar ju bra och man kan dessutom spänna fast deras mjuklift med midjebältet i vagnen så den sitter stadigt läste jag. Det blir till att köra ut på stan och leta rätt sån i fin färg.

• Wilma77

jisses vad been inte är bra och nu har spärrarna för handtaget släppt lite så när man ska ner för trappa så släpper handtaget hela tiden och lir bara längre och längre.. Ska köpa en ny vagn i helgen jag är trött på den.

• Kajsan
    Wilma77 skrev 2008-12-03 14:31:40 följande:
    jisses vad been inte är bra och nu har spärrarna för handtaget släppt lite så när man ska ner för trappa så släpper handtaget hela tiden och lir bara längre och längre.. Ska köpa en ny vagn i helgen jag är trött på den.
    Varför inte reklamera och få en hel vagn istället?
  • s v e a

Wilma77 skrev 2008-12-03 14:31:40 följande:

min vagn är inte sådan, det måste ju vara fel på din! Reklamera! Jag fårstår att du blir irriterad!!!
  • Liinda83

Är det ngn som har en bild på bee med babynest i??

• Stargirl
    Liinda83 skrev 2008-12-04 00:19:10 följande:
    Är det ngn som har en bild på bee med babynest i??
    Nej men det finns på YOU TUBE bilder på folk som kör sin bebbe med babynest.
    *~Bugaboo RULES~*
Svar på tråden Bugaboo BEE tråden