solstickan41 skrev 2008-12-14 08:21:13 följande:
Du är på rätt väg Vitsippa Bette, ledsamt att läsa i andra tråden att du testat minus. Du har väl i frysen vad jag vill minnas. Nya tag.. kram på digSanca, jag mår fint, går in i vecka 18 på tisdag, helt ofattbart vad tiden går fort. Snart är jag halvvägs ju :-OMagen syns liite och har blivit liite hårdare. Jag hade en lagom mjukis innan, nja den finns därutanpå nu också Äter mer nu och har gått upp snart 3kg sen insättningen.Kul Igor att du också mår prima, jag ska på RUL den 5 januari. Blir så sent pga resan.Fille, hur mår du o twinsen?Jag försvinner 2 veckor till Thailand i morgon. Önskar er alla en God jul!! är tillbaka i mellandagarna. ps,kikar nog in här om jag sitter vid dator..
Tack, jag mår bra och twinsen verkar må bra oxå

Ska på UL 29 dec. Är i vecka 16+5 och har kännt att det rör sig därinne speciellt när jag ligger i badet och är avslappnad, då kan jag verkligen känna rörelser men det är inte ngra sparkar jag känner direkt utan mer som de ändrar läge...det kommer väl.
Jag läser och följer er må ni tro men har själv haft mycket att tänka på med jobbet och studier så jag inte orkat skriva så mycket
Bette: Såg att det inte blidde plus för dig denna gång. Beklagar verkligen! Du verkar så positiv och stark, jag hoppas att du orkar ta nya tag igen
Sen önskar jag alla andra som kämpar stort lycka till!