• Igor

Vi 40+:are som plusas efter ÄD

Hej
    Alla ni 40+:are som genomgått ÄD och lyckats med att få ett plus på stickan är välkommen till dettaa tråd.

Jag tänkte att vi här kunde diskutera allt från glädjeämnen till sådant som man oroar sig för.

Och om lyckan håller i sig kanske följas åt fram till förlossningen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-11 15:40
    Skulle naturligtvis varit plusar och inte plusas. :)

• Svar på tråden Vi 40+:are som plusas efter ÄD
  • Lyckoprinsessan

Vitsippa65 skrev 2008-12-18 22:27:00 följande:

Hej igen! Tillbaka från konferensen, det blev tack och lov inte mer än bruna flytningar i ca ett dygn, nu är det som innan igen. Men vilken panik man får!!! Nu hoppas jag allt är OK bara och att jag kan andas ut ett tag till...
    Skönt att höra Vitsippa!
  • solstickan41

Goda nyheter vitsippa, skönt! Tänkte på dig i morse o undrade hur det gått.

förväntan68,3e el 4de ruvardagen kände jag som dubbla stick mitt i livmodern. Det var då den satte sig, jag fick lite rysningar och stod då precis vid Frihetsmonumentet i Riga. Dagen efter fick jag känning i vänstra äggstocken och trodde då att den andra av embryona satt sig i äggledaren. Men nu tror jag att det var någon sorts reaktion på att en graviditet var på gång. Har känt så förut nämnligen och då var jag gravid men fick ett utomkveds då.
    Skönt att du känner något därnere, spännande.. jag kände inte mer än det jag beskrev och att jag fick väldans ont i ländryggen i en vecka minst. Tidigare vid mina gravidteter har jag fått molvärk/mensvärk men inte denna gång.

• solstickan41

Igor, vi åker på söndag.. hoppas jag

Jag fick också göra detta test i svalg och mellangård. Har inte fått provsvar så det såg nog bra ut.

Jaaa, vi vill se fler på listan.. men förstår om ni väntar liiite till...

• Vitsippa65

Jag avvaktar nog med att skriva in mig på listan... Vill gärna göra vul i januari igen och veta att allt är ok först. Just nu känner jag mig inte särskilt gravid så det är svårt att tro på...

• Vitsippa65

Tycker tråden behöver lyftas fram!

Så jag passar på att önska alla en riktigt GOD JUL!!

• Sanca

Ska på UL idag och är konstigt nog inte nervös. Än...

Vill också önska alla God Jul!

• Vitsippa65

Hoppas ditt ultraljud gick bra Sanca!!

• Sanca

Den ena filuren hade tyvärr gett upp inte långt efter vårt VUL i ca v 7. Kändes tomt först, hade inte riktigt tänkt tanken att bara en skulle vara kvar...
    Blev lättad att en levde, för först tyckte jag inte jag såg något som rörde sig alls. Den som ff hänger i var en pigg filur på drygt 6 cm, så det kändes jättehärligt!

Ska njuta nu av julen! Fick BF 090703, men jag ändrar inte för det var så nära det jag redan skrivet.

Hoppas alla får en skön jul!

• ninnie65

Jag är inte inne alls ofta, har verkligen haft fullt upp & nu är det nästan bara tre veckor till BF.

Sanca: Som det var för dig var det för mig, två filurer med tickande hjärtan första VUL & sedan gav en upp. Men nu kommer den starke ut förhoppningsvis inom en månad!! Lycka till!!

GOD JUL alla!!

• Vitsippa65

Sanca: Beklagar att den ena filuran gav upp men fantastiskt roligt att det finns en tuffing kvar! GOD JUL!

Svar på tråden Vi 40+:are som plusas efter ÄD