• Igor

Vi 40+:are som plusas efter ÄD

Hej
    Alla ni 40+:are som genomgått ÄD och lyckats med att få ett plus på stickan är välkommen till dettaa tråd.

Jag tänkte att vi här kunde diskutera allt från glädjeämnen till sådant som man oroar sig för.

Och om lyckan håller i sig kanske följas åt fram till förlossningen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-11 15:40
    Skulle naturligtvis varit plusar och inte plusas. :)

• Svar på tråden Vi 40+:are som plusas efter ÄD
  • fille

Har inte varit inne på ett tag igen, bortrest över julen.

Grattis Sanca till ena pyret, beklagar att det andra inte ville va med. Men lycka till med denna mirakel

God fortsättning!

• Igor

Tråkigt att du förlorade den ena tvillingen men du har i alla fall en kvar att glädja dig åt. Verkligen ett mirakel som fille skrev.
    Själv sparkar det i magen varje dag numera. Skönt att känna detta då vet man att allt är som det ska i alla fall.

• fille

Igor skrev 2008-12-28 22:53:41 följande:

Tråkigt att du förlorade den ena tvillingen men du har i alla fall en kvar att glädja dig åt. Verkligen ett mirakel som fille skrev. Själv sparkar det i magen varje dag numera. Skönt att känna detta då vet man att allt är som det ska i alla fall.
    Igor, vad kul att du känner sparkar! Visst var du en eller två veckor före mig? Själv har jag inte kännt direkta sparkar men lite pirr och sprattel.

Idag var vi på rutinUL och fick se bebbarna och de rör på sig i alla fall Jag fick nytt BF-datum efter mått av huvuden och lårben.
    Det skiljer bara två dagar på det jag skrev in här så jag låter det stå kvar.
    Det nya BF är: 090524

Ha det fint!
  • Igor

Hej Fille
    Ja jag är en vecka före dig. Har BF den 19 maj.

• Bette

Hoppas att det går bra för alla er gravida, att de små pyrena börjar sparka snart. Själv så försöker vi snart igen med nästa ÄD och då ska det definitivt lyckas. Ha det gott alla

Bette

• Kim Carol

Hej!

God fortsättning på det nya året!

Har följt tråden ett tag, men inte vågat ge mig tillkänna.
    Det har i alla fall varit jättekul att följa er som har plussat och skrivit här. Själv plussade jag den 10 december.

Idag, äntligen!! efter alla julledigheter har vi varit på ultraljud och fått se ett tickande hjärta. Det känns helt otroligt och allt blir så mycket verkligare och därför tänkte jag också försiktigt tassa in här...

• fille

Kim Carol skrev 2009-01-07 13:19:56 följande:

Hej!God fortsättning på det nya året!Har följt tråden ett tag, men inte vågat ge mig tillkänna. Det har i alla fall varit jättekul att följa er som har plussat och skrivit här. Själv plussade jag den 10 december.Idag, äntligen!! efter alla julledigheter har vi varit på ultraljud och fått se ett tickande hjärta. Det känns helt otroligt och allt blir så mycket verkligare och därför tänkte jag också försiktigt tassa in här...
    Tusen grattis Kim Carol!!! Du har ju kämpat så länge, lycka till och gläds åt graviditeten
  • Vitsippa65

Grattis till ett lyckat vul! Och välkommen till plus-tråden! Nu fortsätter jag hålla tummarna för dig och oss alla för att det ska fortsätta bra ända in i mål!

• Igor

Detsamma från mig. Dvs Stort Grattis till dig Kim Carol.

Svar på tråden Vi 40+:are som plusas efter ÄD