Ja, gör det Bette. Du kanske tillhör låghormonare, får hoppas det i alla fall!
Min slemhinna vara "bara" 8 mm, jag hört att många ligger runt 10-12 men läste här på FL att det finns de med 5-6mm slemhinna där läkare anser att det är helt normalt att sätta in ägg! Det beror väl på många saker bla om slemhinnan är treskiktad eller inte och säkert en massa annat oxå.
Det säkert inte dumt att mannen oxå tänker på livstil som kost och extra tillskott av vitaminer och undvika varma bad. Jag vet att mineralen zink och magnesium ska vara väldigt bra för män. De finns i multivitaminer som man kan köpa på apoteket.
Lycka till
Igor: Vad skönt att allt ser bra ut! Jag håller med att det känns bättre att tala om att man gjort ÄD ifall det skulle bli komplikationer. Jag har ju extrakoll på mig nu eftersom jag har högt blodtryck. Jag fick dessutom lämna prov på bakterieodling från näsa och mellangård! De har det som rutin här nere i Lund om man varit utomlands och gjort ngra ingrepp. Så man inte har tagit med sig ngra bakterier från det land man varit trots rigorös nogrannhet med hygien på kliniken i St.Petersburg där jag var.