Nodejas Babes och Bambinos
Vi som gjorde det 2006.
Vi tar väl en vända till brudar?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-12 21:56
Pipptråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-238/m35256069.html
Vi som gjorde det 2006.
Vi tar väl en vända till brudar?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-12 21:56
Pipptråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-238/m35256069.html
Smirre, jag tänker i alla fall gratulera till intervjuven. Är inte alla som får gå på sådana ens
Då vet du i alla fall att ditt cv är bra. När du väl är på plats charmar du skiten ur dom bara
God natt.
ps, Mini lät mysigt i köket.
Puckad fråga, men imorgon är jag ch athena bjudna på björn Gustafsons relese fest på Bern. Hon har agerat modell på hans nya pr bilder. Men jag orkar inte gå
Är man galen då? Jag ser bara framför mig hur jag ska hämta hennefrån dagis kl 16 och lämna angelina hos farmor och sen stressa in till stan och hon kommer hungrig och trött och sen sover asdåligt tll torsdagen osv... Orkar jag det? är det värt det?
Vem hade en Saab 9-5 kombi ? Är bagageutrymme stort ? Hur är det i baksätet med tanke på två bilbarnstolar ?
smirre: åh va roligt! hoppas den går bra, att du känner dig nöjd med din prestation sen kan man ju inte göra så mycket mer.
krodan: lite galen är du men jag förstår ändå, trötta barn är inte att leka med. kul att ha en liten kändis i tråden
Men jag då *ego ego* Där går massa snygga modeller och kändisar och jag komme rinte ens hinna klä på mig
Jag ska spana i garderoben, försöka att inte skita ner mig totalt på dagos lämningen, ta me dmig smink att sminka på lunchen, så kanske jag pinnar iväg. By the way "hej och välkommen till veckans i-landsproblem"
Jag skäms lite mot er som har verkliga proble, förlåt.
Jag har skrivit ett inlägg i låsta tråden.
Men jag försöker få till ett foto på hur det ser ut nu o sen hur det blir sen. Om ni vill se?