• Svar på tråden Nodejas Babes och Bambinos
  • minbebis76

Smirre, jag tänker i alla fall gratulera till intervjuven. Är inte alla som får gå på sådana ens Då vet du i alla fall att ditt cv är bra. När du väl är på plats charmar du skiten ur dom bara

God natt.

ps, Mini lät mysigt i köket.

• Krodan

Puckad fråga, men imorgon är jag ch athena bjudna på björn Gustafsons relese fest på Bern. Hon har agerat modell på hans nya pr bilder. Men jag orkar inte gå Är man galen då? Jag ser bara framför mig hur jag ska hämta hennefrån dagis kl 16 och lämna angelina hos farmor och sen stressa in till stan och hon kommer hungrig och trött och sen sover asdåligt tll torsdagen osv... Orkar jag det? är det värt det?

• pelagonia

Vem hade en Saab 9-5 kombi ? Är bagageutrymme stort ? Hur är det i baksätet med tanke på två bilbarnstolar ?

Viktor 070103 & Ärtan BF 090320
  • VIP

smirre: åh va roligt! hoppas den går bra, att du känner dig nöjd med din prestation sen kan man ju inte göra så mycket mer.

krodan: lite galen är du men jag förstår ändå, trötta barn är inte att leka med. kul att ha en liten kändis i tråden

• Winnertaco
    pelagonia skrev 2008-11-25 22:22:19 följande:
    Vem hade en Saab 9-5 kombi ? Är bagageutrymme stort ? Hur är det i baksätet med tanke på två bilbarnstolar ?
    Bagaeutrymmet ska vara det största, typ... Större än v70:n läste jag nånstans. Det är ganska bra med utrymme i baksätet, men det är klart att det säklert blir lite trångt med två bilbarnstolar. I alla fall så får sambon plats utan problem framför Johannas stol, och han är 2,05 lång. Vi är som sagt var otroligt nöjda med den, den är rymlig, skön att köra och drar inte såååååå fasligt med soppa!
    Johanna 061223 Ludvig 080909 winnertaco.blogg.se
  • Winnertaco
    Krodan: Barn skiter ju tyvärr fullständigt i att det är en kändis som har festen, hon kommer att vara lika trött och grinig som om det varit vem som helst. Fast lite coolt verkar det ju Nä, jag vet inte. Orkar du inte så orkar du inte helt enkelt!
    Johanna 061223 Ludvig 080909 winnertaco.blogg.se
  • Krodan

Men jag då *ego ego* Där går massa snygga modeller och kändisar och jag komme rinte ens hinna klä på mig Jag ska spana i garderoben, försöka att inte skita ner mig totalt på dagos lämningen, ta me dmig smink att sminka på lunchen, så kanske jag pinnar iväg. By the way "hej och välkommen till veckans i-landsproblem" Jag skäms lite mot er som har verkliga proble, förlåt.

• pelagonia
    Winnertaco skrev 2008-11-25 23:21:39 följande:
    Bagaeutrymmet ska vara det största, typ... Större än v70:n läste jag nånstans. Det är ganska bra med utrymme i baksätet, men det är klart att det säklert blir lite trångt med två bilbarnstolar. I alla fall så får sambon plats utan problem framför Johannas stol, och han är 2,05 lång. Vi är som sagt var otroligt nöjda med den, den är rymlig, skön att köra och drar inte såååååå fasligt med soppa!
    Tack för infon.
    Vi är skall titta på en 01:a.
    Viktor 070103 & Ärtan BF 090320
  • Krodan

Jag har skrivit ett inlägg i låsta tråden.

• JoKo
    Winner - Huu vad jobbigt med Jackson Men jag tycker ni är "modiga" som gör så ändå. KRAM till er

Krodan - Hmm. Vet inte hur jag skulle ha gjort Hoppas du/ni får kul hur ni än gör

Mini - Duuuu din filur!!!Det är nästan så jag blir lite grinig över att du tjuvstartade, men så länge du inte har satt upp stakar o tomtar ännu är jag väl nöjd..*muttrar lite avundsjukt* Och det var ju en himlans tur att det blev fint Läääängtar till freeeedag!!!!!!!!!

På morgonen har jag förberett för att stoppa inbjudningskorten till Emmas "kalas" på brevlådan Ingen här inne är bjuden, så ni behöver inte känna er uteslutna/mobbade

Nu ska jag börja skrubba v-rumsgolvet tänkte jag..O sen torka köksluckorna, de är inte heller så fräscha såg jag

Håret blev inte som min syrra tänkt sig så hon började nästan gråta, stackarn. Det är en aning...rött Eller, den mörka bottenfärgen blev för ljus, o de röda slingorna för röda Hon skickade med mig nåt som jag skulle lägga i sen för hon mumlade nåt om att hon inte ville ha sin signatur på det jag fick...Det är inte fult, det är bara..inte riktigt jag Men jag försöker få till ett foto på hur det ser ut nu o sen hur det blir sen. Om ni vill se?

Annars köpte jag även nya BH:ar igår Har två astråkiga, vanliga släta (en svart, en vit) som jag varierar mellan nu när tuttarna är enorma, så jag bestämde att jag ska piffa upp mig lite under så kanske den blekfeta tråååååk känslan försvinner. Ingen behöver vara rädd - jag ska INTE lägga upp nån bild på tuttar/BHs iafHemlis
Svar på tråden Nodejas Babes och Bambinos